Last news in Fakti
17 Ноември, 2018 14313

Медиите срещу Закона за движение по пътищата


  • Заглавията в българските медии Зимните гуми са задължителни!
  • Закон за движение по пътищата Чл. 139 (1) Движещите се по пътя пътни превозни средства трябва да бъдат: (4) с гуми, предназначени за зимни условия, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.

    166 гласа
    14%
    86%
    991 гласа

Коментари

  • 1 Някой СЪС зимни гуми

    142 71 Отговор
    Нормално е веднъж на 3 години да си купуваш комплект НОВИ ЗИМНИ гуми не само заради личната безопастност, но и заради безопастността другите участници. Ако нямаш пари за гуми то тогава нямаш и за гражданска отговорност и караш без нея, нямаш и за поддръжка на автомобила си и си потенциално опасен за останалите освен за себе си! Ако сте от тези по добре си зазимете колата и я изкарайте когато температурата е на 13 - 15 градуса. МОЛЯ ВИ НЕ ИСКАМ ДА МЕ УБИЕ ТАКЪВ.

    Коментиран от #18, #53

  • 2 Пешо Мъката

    75 64 Отговор
    Аз съм категоричен за зимните гуми, те трябва да се използват през зимата, и още нещо, да не се използват през лятото. Но разбирам, че това е изключително трудно да се облече в закон. Реално тази промяна в закона е безмислена, защото лятна гума с 4 мм грайфер е напълно безполезна зимата, но закона е такъв и трябва да се чете и прилага както е написан, добър или лош.

    Коментиран от #6, #12, #13

  • 3 Дионтей

    141 11 Отговор
    Законът гласи гуми с 4мм грайфер, но разумът казва нека да са зимни.
  • 4 гощо

    56 40 Отговор
    Ако сме нормален народ с личен морал и адекватно поведение може да се допусне,че ако не караш извън града ако не ходиш по планини и села ако си седиш само в градът може да караш с хубави НЕ зимни гуми ма предвид че сме говеда,че сме хитреци трябва задължително зимни гуми!
  • 5 бръснаря

    138 11 Отговор
    пред ме са се трепали с чисто нови зимни гуми,не ми говорете глупости,КАРАЙТЕ РАЗУМНО

    Коментиран от #37

  • 6 Юлиян

    89 10 Отговор

    До коментар #2 от "Пешо Мъката":

    Може и някой със зимни гуми да те убие бе през комунизма да нямаше зимни гуми.

    Коментиран от #45, #48


  • 7 Умния

    28 10 Отговор
    Ето заради това системата за застаховки е важна .Карай както искаш и на другата година няма да можеш заради цената .Нали си тарикат и имаш свои тълкования на закона за пътищата
  • 8 МаршОтТук

    33 50 Отговор
    През комунизма нямаше и коли, хората пътуваха с влак и автобус.
  • 9 Василка

    48 15 Отговор
    Зимните гуми са за ниски температури, не са задължително за сняг! Лятната гума не държи на студения Хасвалт.
  • 10 miro

    96 5 Отговор
    както са задължителни зимните гуми трябва и пътищата да отговарят на изискванията да няма дупки да са почистени да има добра маркировка
  • 11 Townboy

    53 4 Отговор
    Българските медии са на 112то място. Какво очаквате? Прибират пари от вносителите на гуми нероятно некои депутати.
  • 12 бау

    61 17 Отговор

    До коментар #2 от "Пешо Мъката":

    Като направят минималната работна заплата - 2000лв. тогава да прменят закона да има зимни и летни гуми !!!!!!
  • 13 Онзи

    37 11 Отговор

    До коментар #2 от "Пешо Мъката":

    Аз съм сигурен че ти имаш гумаджииница !!!!!
    А ако не е така си МНОГО СЛАБ ШОФЬОР !!!!!

    Коментиран от #14

  • 14 112

    29 9 Отговор

    До коментар #13 от "Онзи":

    на големи шофьори им гледаме некролозите. никой не е по-голям от природните закони.

    Коментиран от #15

  • 15 113

    11 5 Отговор

    До коментар #14 от "112":

    Не е точно така.

    Коментиран от #16

  • 16 112

    10 11 Отговор

    До коментар #15 от "113":

    и ти ли си от безсмъртните?

    Коментиран от #22

  • 17 Спиро

    54 0 Отговор
    Релефът на българските пътища винаги гарантира сцепление - дълбочината му на места е над 30 см...
  • 18 smeh

    37 8 Отговор

    До коментар #1 от "Някой СЪС зимни гуми":

    Тоя па на 3 години си купувал зимни гуми. Ако ги караш по 10к км на сезон и ги складираш правилно може и 5-6 години да ги търкаляш. Щото по тая логика и аз мога да ревна, ако не си 4x4, че е нормално да си купиш кола 4x4 за зимата, щото ми е писнало корифеи като тебе да ви гледам как се въртите като пумпали и после да вадя въжетата да ви тегля от канавките...

    Коментиран от #24

  • 19 Българин

    38 27 Отговор
    Все ревете "ниски заплати,няма стандарт ,високи данъци и гражданска" абе чиче като не можеш да си позволиш едни гуми къде си тръгнал да караш автомобил (било то и 20 годишна кошница) ? това са най-елементарните консумативи за един автомобил ,със гуми и спирачки шега не бива . Дреме ми какво си мислите че знаете ,от 20 реки вода ще се докарат само да не се дадат едни 400 лв (има и по-евтини нисък клас) за гуми които ако карате нормално ще ви изкарат няколко зими . Но не дай да карам с летните джапанки и като дойде снега/леда/студа/мокрите настилки да пусувам държатва че не чисти а на заден план нормалните и адекватни шофьори да си карат без пробелм . Странно а ? Стига се се оплаквали за всяко нещо ,повечето с нищо не допринасят за тая държава ама ревете ...търтеи .Успех с летните гуми и тази година .

    Коментиран от #30, #46

  • 20 Тихия

    11 16 Отговор
    Задължително зимата с 4х4...
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 113

    15 5 Отговор

    До коментар #16 от "112":

    Не аз съм от добрите шофьори преди 1990г. !!!
  • 23 Driving pleasure

    46 12 Отговор
    ПЪРВО! зимната гума има осезаемо предимство само на сняг. Лятната е много по-добра на мокро и са митове и легенди колко по-зле е под 7 градуса. Да, падат качествата, но ако го имаш предвид като караш и съобразяваш няма никакъв проблем стига да не излизаш с тая кола падне ли сняг, а в БГ снега на пътя (изключая някои високопланински райони) се задържа буквално за седмица. ВТОРО! и по-важно тези, които карат със зимни гуми лятото са много по-опасни - зимната гума през лятото има осезаемо по-дълъг спирачен път, осезаемо по-малко сцепление в завой и осезаемо по-лошо представяне на мокро, просто не може да изхвърля достатъчно вода заради различния шар. За масовите коли в БГ идеалния вариант е всесезонна гума и разбира се никой не отрича, че е хубаво на 3-4 години да се сменя. Ама айде да не генерализираме кой какво и как кара и кой колко бил опасен! Виждал съм достатъчно идиоти със зимни гуми, които си мислят, че това отменя физичните закони. СЪОБРАЗЯВАНЕ С ПЪТНИТЕ УСЛОВИЯ те държи жив на пътя! Не гумите, колкото и да са важни те!!
  • 24 hienata

    26 4 Отговор

    До коментар #18 от "smeh":

    Във всички тестове на гуми има графа " износоустойчивост " на гумата, в повечето случаи стойноста е между 40 - 50 000км. Мислиш ли ,че няма хора които навъртат по 20К на зима (50К + годишно). Никога не съм се скъпил да сложа хубави зимни гуми и гледам да ги карам 2, максимум 3 зими, след това ги подарявам на някой който има нужда , но няма възможност ,с предупреждението, че са стари гуми.
  • 25 Селянина с колелото

    19 7 Отговор
    Тая простотия с тези 4 милиметра е тъпотия на тъпотиите, сега всеки малко повече разбиращ човек с що годе технически умения и акъл знае че не е важна дълбочината а колко е мек каучука защото като стане твърд и 8мм. да е сте си сложили кънките. Лятна гума зимата е все едно да си ходиш с джапанки в снега. Ако отворите мобиле или карс и влизнете в сектор гуми иджанти ще си намерите комплект 4 зимни гуми за 160-200+лв. и те ще са на минимум 2-3 сезона. Лесно може да установите колко е хубава гумата като прокарате пръст по въпросния грайфер. Ако нареза на самата плочка на грайфера е мек и можете да го движите спокойно гумата е ОК. То самия цвят на гумата е леко кафникав а не изгорял черен . Така че може да си имате зимни гуми за поне 1-2 сезона срещу горната сума. Безумие е да карате с летни гуми които стават на пластмаса при ниски температри и принципно вие сте Скиор и с 20км/ч и като останете на червено на лек наклон ще тръгнете назад.

    Коментиран от #27

  • 26 Пенсионер

    23 3 Отговор
    Наистина съм пенсионер Ще ви кажа как съм решил проблема. Имам летни и зимни гуми на джанти. Летните са Унироял а зимните Дебица. Напънах се два пъти. 4 летни и 4 зимни гуми /в различно време/. След това при 4мм отпред ги местя отзад. Задните са почти нови. От там напосле купувам само по 2 нови гуми. Старите с по 3-4мм граифер на циганетата. Навъртам по около 20000км на година. Така зареждам и колата /на газ съм/ до горе. Дали ще ги дадеш парите на няколко пъти или на веднаж все тя. Като зареждаш на дребно повече те цакат. Чат ли сте

    Коментиран от #29

  • 27 Driving pleasure

    7 9 Отговор

    До коментар #25 от "Селянина с колелото":

    Само дето на зимната гума преди каучука по-важни са ламелите и пак говорим за предимство НА СНЯГ! Зимната гума има равни или по-лоши качества от лятната при мокра пътна настилка
    зимната гума има драстично по-лоши качества при суха настилка

    и веднага давам примери
    мокра настика - аква планинг
    скорост на изпуване на зимна гума - 74.7 км/ч
    скорост на изпуване лятна гума - 78.5 км/ч

    мокра настилка - управляемост
    средна скорост на отсечката зимни гуми - 83.9 км/ч
    зредна скорост на отсечката летни гуми - 86.7 км/ч

    мокра настилка - кръгова писта
    време за обиколка зимни гуми - 16.0 сек
    време за обиколка летни гуми - 15.2 сек

    мокра настилка - спиране
    от скорост 100 км/ч зимни гуми - 54.2 м
    от скорост 100 км/ч летни гуми - 47.8 м !!! повече от 1 автомобилна дължина!!!

    Минаваме на суха настилка
    суха настилка - управляемост
    средна скорост за отсечката зимни гуми - 90.3 км/ч
    средна скорост за отсечката летни гуми - 92.6 км/ч

    суха настилка - спиране
    от скорост 100 км/ч зимна гума - 42.7 м
    от скорост 100 км/ч лятна гума - 37.6 м

    и накрая стигае до ЕДИНСТВЕНОТО предимство на зимната гума
    сцепление на сняг
    теглитална сила зимна гума - 3300 Нм
    теглителна сила лятна гума - 1500 Нм

    Коментиран от #31

  • 28 Дяката

    24 13 Отговор
    Аз смятам че нямаме такива дълготрайни снежни покрития че да си със зимни гуми от 15 Ноември до 30 Март.Каквото и да е натрупването на сняг за 2-3 дена пътищата са изчистени.Та съм против зимните гуми.

    Коментиран от #57

  • 29 Driving pleasure

    10 19 Отговор

    До коментар #26 от "Пенсионер":

    Правиш основна грешка на лаик шофьор! ПО ДОБРАТА ГУМА ВИНАГИ Е ОТЗАД! Динамичните сили и преразпределението на масите влияят на задния мост и за да не те изпревари г*за по-добрата гума се слага отзад! Така наречния оувърстиър или свръх завиване е изненадващо и трудно за овладяване. Докато отпред имаш недозавиване, което не е толкова опасно - даже всички производители нарочно правят настройките така, че колите да недозавиват и да "предупреждават" шофьора. В най-лошия случайн с по-лошите гуми отпред няма да качиш някой баир, а не това е идеята на зимната гума. ВИНАГИ ВИНАГИ ВИНАГИ СЛАГАЙ ПО-ДОББИЯ КОМПЛЕКТ ГУМИ ОТЗАД!!!

    Коментиран от #47, #59

  • 30 Saguaro

    3 6 Отговор

    До коментар #19 от "Българин":

    А ти с какво си допринесъл ?Сигурно с участие в някоя схема и се имаш за много готин , играч , тарикат и т. н.

    Коментиран от #36

  • 31 Селянина с колелото

    23 6 Отговор

    До коментар #27 от "Driving pleasure":

    Аз съм карал с летни гуми на сняг, като нямаха повече от 2мм, и гумата беше като залепена за снега, скърцаше при всяко мърдне на волана и съм си правил път в сняк от 10 см, без да закъсам, просто колата не мърдаше от пътя. Пък нека си говорят колко мм да е грайфера, но това беше изключение или тези летни гуми Фаерстоун бяха изключението. Едно време сме карали с Вида Спорт, които не мърдаха и зима ли лято а нямаха знак за сезонност. Скъпите марки могат само да се учат от тези гуми. А няма да говоря как се набутах до ушите и си сложих зимни гуми на известна марка Семперит и ги хвърлих като свърши сезона, само малко да стане киша и си въртях на 1 място като пич 1-2 мин докато тръгне. Това си е чиста фабрика за пари с тея гуми ...опа нямаш 4 мм??? аре 50лв. Ама те под 4мм може да са в средата а към края да са 5 или 4,5 всяка кола различно ги износва спррямо това колко е надута гумата. Ма ходи го обясни това на фуражката с електронния уред за мерене който е правен на майка си в г.зъ и покаже 3,9 а не 4. 50лв са 50лв...още 100 ролки тоалетна хартия за Парламента.

    Коментиран от #34

  • 32 Пенсионера

    18 1 Отговор
    До номер 29. Песионера е балкански шампион по автомобилизам и е много чат. А ти че не можеш да си контролираш газа си е твои проблем.

    Коментиран от #33

  • 33 Селянина с колелото

    8 0 Отговор

    До коментар #32 от "Пенсионера":

    Добре де не всички карат с предно, наистина задните гуми са важни, аз съм се въртял в ръкав за включване в автомагистрала и задницата ми ме изпревари за малко да падна в канафката и карах с 30км/ч А като тръгне колата ходи я спирай.
  • 34 Driving pleasure

    16 0 Отговор

    До коментар #31 от "Селянина с колелото":

    Съгласен съм че е фабрика за пари за поне 70-80% от шофьорите е излишно. Аз пак казвам не оспорвам предимствата на зимната гума - но тя има предимства само на сняг - а в България като цяло имаме малко такива дни и ако се съобразяваш с тях няма проблем. Сигурен съм, че всеки шофьор е имал момент в който е карал лятна гума зимата и се е справял.
  • 35 Гост

    13 2 Отговор
    Закона може така да са интепретира- ако имам снежина на гумата- демек е за зима- мога да карам и с изтрити грайфери и всичко е уж точно; Ама то от законотворци като Крум Зарков, Цецка Цачева Мустафа Карадъя и други изчадия какво да очакваме....
  • 36 Българин

    6 1 Отговор

    До коментар #30 от "Saguaro":

    Допринесъл съм с това че работя без да се оплаквам от всичко за да издържам такива като тебе ,нито съм "играч,нито схемаджия" просто мисля логично и не се водя от хорското мнение като тебе овчице :)
  • 37 PlimP

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "бръснаря":

    безкрайно прав си, но повечето си мислят,ч е законите на физиката не въжат или че могат да ги излъжат
  • 38 Няма такива гуми

    20 4 Отговор
    От 15+ години карам с всесезонни гуми. Според кварталния гумаджия няма такива гуми. Според Goodyear, Michelin, Bridgestone, Continental, Pirelli, vredestein, Kumho, Falcon, Nokian и други големи производители всъщност такива гуми съществуват.

    Коментиран от #58

  • 39 бмве39

    1 13 Отговор
    кара се с нови гуми отпред и отзад и задно предаване или двойно в никъкъв случай предно
  • 40 Хирург

    5 1 Отговор
    Нека да са зимни, но при нас нито улиците се почистват нито има знание какво точно е в състава на гумата. Ако чистеха улиците и няма условия за аква планинг - няма да има кой знае какво значение. Всъщност най-големият проблем е ледът и асфалта. Ледът се образува там където е мръсно, кално или просто водата не се оттича правилно. От там и хлъзгаво, но каквато и да е гумата все ще се пързаляме. Не бих се учудил, ако и за дъжд ни карат да имаме гуми...
  • 41 Григор

    8 3 Отговор
    Купил съм си това лято Фолксваген Т-рок, 4ХMotion. Летни гуми Бриджстоун, 250/70/R18, зимни гуми Winter contact 215/75/R17.
    С пръдня боя не става.
  • 42 Явор

    9 3 Отговор
    Дамм като гледам резултатите от анкетата излиза че оня калъф от БСП е бил прав че 80% от хората са идиоти. Само малоумник и/или мизерник може да защитава идеята за летни гуми през зимата.

    Коментиран от #52

  • 43 Хасанчо

    11 3 Отговор
    Когато си знаеш какви са ти гумите и отчетеш дали автомобила ти е с предно,задно или 4х4 остава само да си наистина разумен водач .Не виждам защо ме задължават да съм точно със зимни гуми за 2-3 седмици ,освен да измислят и 2 години срок на годност но ДОТ -а после. Ей така -просто за да си обран в полза отново на някой си с лоби в парламента .Лоби на процент както е със застраховките. Ограбен, както е с данъците уж за чист въздух. А колко вкараха в затвора за незаконна сеч. Камиони и каруци неспират да влачат. МнОГо по опасни са заслепяванията от наредилите колкото си искат и ползвани когато си искат фарове за мъгла ,неонови и допълнители халогени с незнайна насоченост. Фарове на които късите и дългите са вдигнати нарочно ,не че той вижда добре ,ама на теб да ти е гадно. На времето глобяваха за пуснати фарове за мъгла през деня и вечерта ,когато няма мъгла. Сега цели предници на автомобили се правят на Тир да прилича и се използват. А заслепяване, липса на маркировка , липса на мантинела или наличие на строшена такава , малко мъгла и малко заледяване ти стигат да си отидеш на оня свят какъвто и да си шофьор с каквито и да си гуми ,освен ако не караш при насрещен автомобил с 30 или не пуснеш и ти дългите. Докато резултата не стане пак един и същ ,но за повече хора в болници.

    Коментиран от #64

  • 44 гост

    5 0 Отговор
    Вие какво искате? Фактите да им развалят хубавата новина?
    Медиите си генерират интерес като насаждат истерия в обществото. Понякога с просто преувеличаване а друг път с абсолютно изопачаване.
  • 45 КАТ

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Юлиян":

    Да обаче Москвичите се движеха с 80км ,а Жигулите с 90км.
  • 46 гнида

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "Българин":

    Относно вашата компетентност господине дълбоко се съмнявам ! Характерно е за зимните гуми , че се ползват при ниски температури , не , не както сте отбелязал ..... Щото то и лятото вали дъжд , а пролетта и есента става студено ! ПРИ ТРАЙНО ПОНИЖАВАНЕ НА ТЕМПЕРАТУРИТЕ ПОД 7 ГРАДУСА Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА СЕ ПОЛЗВАТ ЗИМНИ ГУМИ ! А задължителното е друго , пише го горе в ляво !

    Коментиран от #51, #56

  • 47 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #29 от "Driving pleasure":

    ади да си шерваш драйвинг плежъра на друго място. Управляемите колела са предните и в много от случаите също са задвижващи!!! Не си мисли че всеки тук кара бмв или кола със задно и дава газ на завой за да го изпревари задницата. Като падне първия сняг и на всеки 50 метра има по един тупан с бмв да се пързаля, щото на чист асфалт няма сила да завърти.
  • 48 живял и при социализма

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Юлиян":

    Стига сте говорили глупости,хлапета.И през соца си имаше и летни и зимни гуми-например Ханкук,Ласа,да не говорим за руските-.Така,че всичко зависи от самите нас-законите само предупреждават
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор

  • 50 Киро

    5 2 Отговор
    Чудя се какъв олигофрен трябва да си за да караш зимата с летни гуми било то и чисто нови. Каучука на лятната и зимна гума няма нищо общо. Летите гуми зимата са все едно си обул найлонки върху обувките си.
  • 51 гнида

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "гнида":

    Простете : В дясно !
  • 52 333

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Явор":

    Половината зима си карам мотора, понеже температурата е над 10 градуса. Под 10 ми е студено, ама съм се прибирал посред нощ и като си видя мотора, има скреж по седалката. На моторите гумите им са по-летни от летните, кара се въпреки това. Като има много сняг, може да не мога да си изкарам колата от квартала и със зимни гуми. Хващам си такси. Зимата се кара по-бавно. Ако попаднеш на лед, без да очакваш и със зимни гуми, ще се пречукаш. Лятото жертвите са към 50% повече.
    Със зимни гуми на сняг е супер, ама половината зима са по-зле, отколкото са летните. И то чувствително по-зле. Карам си колата с Кросклимат. Скъпи са, можех да си купя някакви среден клас зимни и летни два комплекта.
  • 53 лимонад

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Някой СЪС зимни гуми":

    никога не си карал свястна кола нали ? с джанти поне 17ки ...
    Не за друго, по крайностите в изказа ти си личи! иначе принципно си прав, но само принципно.
  • 54 onq s konq

    2 2 Отговор
    За мен в статията НЯМА НИКАКВО ПРОТИВОРЕЧИЕ,защото на практика отпада понятието "зимна гума" и фактор остава само дълбочината на грайфера,т.е. И ДВЕТЕ СТРАНИ ГОВОРЯТ ЗА ЕДНО И СЪЩО.Въпросът ми е КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА ДЪЛБОЧИНАТА НА ШАРКАТА,АКО СЪМ С ВЕРИГИ?А може ли която и да е гума от най-реномирана марка ДА СЕ МЕРИ С ВЕРИГАТА по стабилност?!

    Коментиран от #63

  • 55 премиум нов внос на газ

    10 2 Отговор
    кой е по-опасен: дебил с нови зимни гуми, или внимателен, мислещ водач с летни гуми?

    още едно въпросче - може ли държава, в която живеят умни хора, да е най-бедната в Европа?

    ...аре, лека)
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор

  • 57 Бачо

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Дяката":

    Явно не караш. Или не си шофьор или не караш зимата.
  • 58 Ташко Мъдев

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Няма такива гуми":

    И аз. Напълно съгласен.
  • 59 Snow

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Driving pleasure":

    По-добрите гуми се слагат винаги на задвижващите колела - на предните, ако сме с предно и отзад, ако сме със задно движение! Елементарно, Уотсън! Обратното е малоумна работа! А най-добре и сигурно е, когато караме в дълбок сняг и при ниски температури да сме с гуми за сняг и с джип 4х4! Тогава удоволствието е несравнимо! 👻
  • 60 Бай хой

    2 1 Отговор
    Ноемално е за лична безопасност а и на другите е да си купиш чисто нов мерцедес четириматик вместо опел на двайсет години. Но управляващите не позволяват нито нормални заплати нито нормални кредитни практики.
  • 61 ПЕТРОВ

    1 2 Отговор
    Твърдо за зимни гуми!!
    За тия които си мислят ,че зимната гума не е от значение -ЗАЩО НЕ СИ ОБУЕТЕ ЗИМАТА ЕДНИ ВИСОКИ ДЖАПАНКИ ИЛИ ЧЕХЛИЧКИ С С ПО ВИСОКА ПОДМЕТКА (4-5 ММ ) АМИ ОБУВАТЕ БОТУШКИТЕ .

  • 62 Николай

    1 0 Отговор
    По закон зимните гуми не са задължителни. На всички колеги препоръчвам карайте със зимни гуми.
  • 63 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "onq s konq":

    Зимната гума се препоръчва според сезона. Веригите са за сняг. В Бургас рядка има сняг пада за 3-4 дена и се стопява, само колкото да разкаля терена. Миналата зима когато падна сняг съседа с летните гуми не можа да изкара колата от паркинга.
  • 64 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Хасанчо":

    Никой не те задължава. Препоръчва ти. Никой не те задължава зимата да ходиш със зимни обувки. То е горе долу същото. Зимни джапанки няма. За по малките цолажи им и всесезонни гуми.
  • 65 гощо

    0 0 Отговор
    Като гледам по улиците народа с какви галиши карат колите си направо ми иде да се запася с храна и да не мърдам до април месец от нас.
  • 66 Агент Гибс

    2 1 Отговор
    По Живково време карахме с видинки , задно предаване и не се трепехме , а и пътищата бяха чисти и здрави !

    Коментиран от #68

  • 67 Гого

    2 0 Отговор
    Не е важна дълбочината на шарката а, дълбочината на гънките на мозъка на шофьора.
  • 68 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "Агент Гибс":

    Като е имало по 2 коли в село а не по 1-2 на човек...
  • 69 Stephen Cole от Бирмингам

    3 0 Отговор
    Тук в кралството няма значение каква е гумата (те не са чували за зимни де) а колко мм грайфер имат.Под 1.6 мм отнасяш до 2500 паунда глоба и 3 наказателни точки. Сами се досещате вече защо пътищата в Англия се едни от най-безопасните в Европа.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта