Last news in Fakti
20 Юни, 2021

Бихте ли си купили електрическа кола, ако държавата отпусне субсидии за покупката на такава, както е в много страни от Западна Европа?


Бихте ли си купили електрическа кола, ако държавата отпусне субсидии за покупката на такава, както е в много страни от Западна Европа?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
68% (4065)
Не
32% (1906)

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 DrivingPleasure

    67 24 Отговор
    Не! И не виждам защо парите от данъците, които плащам да се ползват от някой тарикат, който иска да си купи тройно по-скъпа кола, за която няма кинти.
    Субсидирането на лични покупки с обще ствени средства си е чиста проба престъпление!

    Коментиран от #6, #42, #47, #51

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 Hoho Boho

    21 31 Отговор
    Електричката така или иначе е по-изгодна.
    За тока няма акциз, за бензино ни бъркат в джоба...

    за пушилките и шума на ДВГ да не говорим
    --
    някой може да сметне и да напише:
    електричката колко лева "харчи" на сто километра..

    Коментиран от #10

  • 6 Hoho Boho

    16 26 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Ми бъди ТИ този тарикат!
    Не бъди лузър!

  • 7 Joro

    26 7 Отговор
    Зависи от субсидията. А едва ли ще е такава, че да си заслужава инвестиция, която ще се изплаща 10-15 г. Автомобил на 10 г. с Евро-5, Евро-6 с работещ катализатор не отделя вредни емисии. Но и така зададен, въпросът е много подвеждащ и безсмислен. Такива решения се вземат на база икономическа целесъобразност. Да вземем автомобил с Евро-6 с цена 15 000 лв. Поддръжка, гориво, данъци, застраховки да допуснем 6-7000 лв. годишно. Тази кола ще се кара примерно 5-8 години, така че разходите общо ще бъдат между 45000 и 65 000 лв. Електромобилите все още са предимно градски автомобили. Ако са и 100 000 лв. средно, а тока все пак и той не е безплатен. Ходова част и тя иска поддръжка. Та докато се изравнят разходите в сравнение с автомобил, това са 10-15 г.
    А и най-големите замърсители на въздуха са промишлеността, селското стопанство, а не личните автомобили.

    Коментиран от #9

  • 8 Жоро

    11 19 Отговор
    Не ми трябваше субсидия. За една година спестявам между 5 и 10 х лв от гориво и поддръжка. Дори да има данък и платено паркиране в зоните, пак е много по-изгодно.

    Коментиран от #12

  • 9 DrivingPleasure

    13 6 Отговор

    До коментар #7 от "Joro":

    Колега престарал си се с тези 6-7000 лева годишно. Средния годишен пробег за Европа е 13 000 км при 7/100 - напълно постижим разход за разумна модерна кола за ежедневието с около 150 кс са 2000 лева, административните разходи особено за евро 6 са в рамките на 1000 заедно с каското.

    "Изравняването" на разходите ще се случи след 25-30 години... електрическа ще е с поредния си пакет батерии и ще струва нищо...
  • 10 DrivingPleasure

    26 9 Отговор

    До коментар #5 от "Hoho Boho":

    Ами 70 стотинки на киловат зареждаш при средно около 20 кВч за 100 са ти 14 лева - допотопна бензинка ще ти харчи по-малко.

    3 лева ще ти е ако зареждаш от в къщи, само трябва да имаш условия за това, сам си сметни при какъв километраж ще избиеш тия 30тина хиляди лева горник, които си платил за електричката....200-250-300 хиляди? Тази кола трябва да остане твое притежание в рамките на 20тина години, че да изравниш загубите... ами успех с евтината ел. мобилност ;)

    П.С. и моля те не си мисли, че с електричката нямаш разходи по подрръжката, мисля че дори тук имаше статия, че годишната техническа поддръжка на ел. излиза по-скъпо отколкото на двг...

    Коментиран от #13

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 DrivingPleasure

    28 8 Отговор

    До коментар #8 от "Жоро":

    Пич, ако ми обясниш как спестяваш 10 бона от гориво ще съм ти много благодарен! Тираджия да си пак ще ти е зор!

    За да похарчиш гориво за 10 бона трябва да минеш едни 70 000 км. За същите тези 70 хил с електричката ще похарчиш над 5000, при ползване на САМО 50% бързи зарядни, защото при такъв километраж ползването на бързи зарядни е неизбежно, а там дрането е голямо.

    Живеете си е някакъв приказен свят, в който някой си ви направил кола, коятода карате без пари и на всичко отгоре искате и да ви я подари... събудете се, такъв филм няма!
  • 13 4728

    4 10 Отговор

    До коментар #10 от "DrivingPleasure":

    Няма как да излиза по-скъпо подръжката особено, ако караш “нов” от 2011г. Насам Driving Pleasure евроТуморски премиумец😒

    Коментиран от #14

  • 14 DrivingPleasure

    16 2 Отговор

    До коментар #13 от "4728":

    Колега (примрно от възпитание), ако си навитак държавата да ти плати 10 бона да вземеш рено Зое за минимум 60 бона, значи може да минеш и с непремиум - Клио, даже Меган, който съвсем друга манджа като размер и комфорт и т.н. от 2015+. А това е относително нова даже за европейските стандарти кола - средната възраст в Gермания е вече 10 години във Франция ги минава с година-две.
    ... или ти очакваш някой да ти плати 100 бона помощ да си вземеш Т'сла Ес намси кво си :)
    Пак ви казвам събудете се!
  • 15 ФОНЧО 4

    37 1 Отговор
    Абе всички ли имате пара тука??? Зорлем съм събрал 5 хил. лв за една Дачия на газ, тия ми говорят за 50-100 хиляди.

    Коментиран от #74

  • 16 Митко

    4 10 Отговор
    Да, бих.
  • 17 нашия

    6 10 Отговор
    дори без субсидия/подпомагане-на български/ ще си купя
  • 18 оня с коня

    21 0 Отговор
    Особено дразнещ е ОТДАВНА ИЗТЪРКАНИЯТ Журналистически Похват Заглавията-Въпрос на Анкетите да са Непълни,Неточни, което си е НЕКОРЕКТНО за да възниква Спор у четящите ,т.е. "Да има Интрига".Тая Анкета също не прави изключение,защото се споменава за някаква Субсидия от Държавата,но НЕ СЕ ПОСОЧВА поне каква Част от Общата цена на Колата ще е.А както знаем,"Качеството на Парите е в Тяхното Количество"!
  • 19 big

    12 3 Отговор
    Отговорих с "да", но отговора е по-скоро - не. Причините са основно две: у нас все още няма изградени достатъчно зарядни станции и пробега е сравнително малък - това с времето ще отпадне; по-важната причина е, че имам кола, която си харесвам и не виждам причина да я подменям и давам излишни пари!

    Коментиран от #33, #75

  • 20 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    12 0 Отговор
    бих си купил кон!

    Коментиран от #37

  • 21 мислещ

    4 2 Отговор
    Не, имам си кола. Пари на вятъра не хвърлям само защото съм видял нещо "на далавера".
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор

  • 24 Тиро вампиро

    19 2 Отговор
    Една свястна електроника не могат да направят и после да поправят вие за електрички точите лиги.Която кола или камион да вземете днес всички са с проблеми по електрониката и кабелите,какво остава за електрическите,ако издържат до 5 години без ремонти пляскайте
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 перничанин

    6 1 Отговор

    До коментар #23 от "Перник":

    Може да ти се струва майтап, но преди време виждах на Пловдивския панаир, Рено баничарка с тягови батерии от електокар. Човека твърдеше, че минава градско над 100км с едно зареждане. Проблема е , че му трябват поне 6 часа да се зареди отново. Хубавото е, че една клетка без електролит е 60-70лв.
  • 27 човек от народа

    15 4 Отговор
    предпочитам добре запазен и поддържан автомобил на поне 30 години без електроника. чукче и наковалня са напълно достатъчни !

    Коментиран от #28

  • 28 47885

    4 3 Отговор

    До коментар #27 от "човек от народа":

    Купи си жигули

    Коментиран от #65, #66

  • 29 pbdan

    6 1 Отговор
    Това у нас не може да стане. Все ще се намери някой тарикат който да продава коли и да "издоява" субсидията по някаква схема. Както източват ДДС, така и някой ще купи 100 коли, ще прибере 1млн. и тази схема ще накара държавата да спре премията.
  • 30 Тони

    8 2 Отговор
    Единствено и само за градът бих ползвал електро мобил . Неможе да се сравнява с другите автомобили , а и още нещо кое му и толкова екологичното на тези коли като сметнеш от какво се прави батерията и как се рециклира и колко е скъпа.

    Коментиран от #35

  • 31 МАФИЯ НА ББ

    8 1 Отговор
    да бих си купил нова с евро6 но с двг, само или хибрид ,но напълно електрическа не.
  • 32 I see dead people

    7 4 Отговор
    Не никога не бих си купил такъв миксер...
  • 33 I see dead people

    10 2 Отговор

    До коментар #19 от "big":

    Като запукат едни дъждове както е сега и улиците станат реки,тогава не ви виждам с тея електрокари...
  • 34 пешцедес

    1 3 Отговор
    Не. Не ми се налага да ползвам кола нито за работата ми, нито в ежедневието и нямам нужда нито от акумулаторна, нито от кола с ДВГ. А за спешни случаи и други нужди има таксита и специализирани социални или товарни автомобили.
  • 35 kkk

    10 1 Отговор

    До коментар #30 от "Тони":

    И за в града няма смисъл- най-евтината електричка е много над 50 бона и се губи смисъла да наливаш толкова пари в градска въшка. Взимаш едно ново Рено Клио бензин за половината пари и си гледаш кефа. А по-добре 3-4 годишно Клио за 1/3 от парите на електричката и не ти пука за нищо.

    И живеещите в града къде ще си зареждате електричките- ще пуснете жица от балкона до паркинга ли? Номера "има зарядни станции" не минава- аз досега съм видял 5 такива зарядни (извън тези в Лидл/Кауфланд) и НИКОГА не са били на удобно за мен място. Тоест са безполезни за 90% от хората. Решението е буквално на всеки паркинг да има зарядни станции на поне 1/3 от паркоместата- кога ще стане и кой ще плати масрафа сами се сещайте
  • 36 един от многото

    6 2 Отговор
    Всичкото да кажем , че е хубаво , макар и до сега въпросът до колко електричките са по-екологични стои отворен. Дори и да излизат по икономични , това ще престане да е така , защото всичко което е изгодно за бедния потребител бързо се повишава и в скоро време и електроенергията ще стигне стойности за които и не сме си помисляли. Така , че всеки си има глава на раменете и си решава самостоятелно , какво да прави!
  • 37 един от стадото

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    ..каруцата от субсидията ли. Коня отиде в ряката..Стягай Ситроена, туй ще е
  • 38 Факти

    2 1 Отговор
    Искам я безплатно !
  • 39 SAAB

    7 0 Отговор
    Eл......колите са скъпо нещо ! Ама много скъпо.....батерията има малко живот и е на цена на нов автомобил ...:)
  • 40 Гост

    8 0 Отговор
    Зависи колко е субсидията. 10% от българските автомобилни собственици могат да си позволят нова кола до 40 000 лв. 20% си търсят втора ръка за до 12000 лв. 65% си търсят нещо под 7000 лв. Само 5% могат да си позволят кола до 100 000 лв.
  • 41 Знайко

    3 6 Отговор
    Държавата не трябва да отпуска субсидии за електрическите коли. Трябва да направи както прави с електричеството от въглища налага въглеродния емисии. Ако ще прави нещо държавата то трябва да наложи екологични данъци например 10 000 или 20 000 евро на колите с големи двигатели над 2000 куб. без компресори или турбо и над 1600 куб. с турбо. Като трябва да изключат от това бусовете с 8 места и товарните. Но не и луксозните джипове с 2 седалки в багажника. И още по-голям екоданък от 1 млн. евро за всяка кола "хиперкар" с повече от 8 цилиндъра. Например едно Бугати с 16 цилиндъра струва 2-3 млн. евро и има недостиг. Не всички желаещи и имащи толкова пари успяват да си го купят, защото няма дастатъчно проиведени. Ако му сложат данък от 1 млн. цента му ще стане 4 млн. и пак ще има кой да си го купува. В света има над 200 000 мулти милионери.

    Коментиран от #43

  • 42 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Парите ни от данъците ще се раздават на феновете на електромобили защото, хората смятат, че електромобилите вредят по-млако на природата, от колите с ДВГ. Но това е само защото хората смятат така. Вредите от електромобилите, върху природата и здравето, ще се видят едва след 30 години повсеместна експлоатация на електромобили, когато проблмът с изхвърлените стари батерии ще се натрупа, както и проблемът с вредният и неекологичен добив на редки метали, нужни за тях. Просто казано: номерът ще минава, докато хората не са се усетили, колко по-бодлив е новия таралеж.
  • 43 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #41 от "Знайко":

    Глобите на ТЕЦ за вредни емисии се поемат от крайните потребители. Влизат в цената на тока. Пак аз и ти ще плащаме. Трябва това да не е така, и тогава можеш да очакваш по-екологично енергопроизводство.
  • 44 Знайко

    7 3 Отговор
    Аз принципно съм против всякакви субсидии както за електромобили така и за къщите за гости, за кръчмите, за театрите и музикантите и в земеделието съм против субсидии за ниви, овощни гроди, розови масиви, овце, говеда, свине ... за фотоволтаици. Ако ще се дават пари на хората, то да се наричат СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ. И да се дават само на тези хора, които наистина са нуждаещи се и бедни. Да има критерии, хора с повече от 3000 лева в банки, повече от 1 автомобил или имот/къща, апартамент, вила .../. Да не могат да получават СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ. Защото са богати и могат да се справят сами, кото продадат втория автомобил или десетия апартамент.
  • 45 Питанка

    6 1 Отговор
    И защо държавата ще подпомага закупуване на автомобили след като не сме производител на такива. Там, където има такова подпомагане е с цел увеличаване обема на местното производство.
  • 46 Нане

    5 0 Отговор
    нещо дето не бръмчи и нема резервна туба с гориво у багажника не карам само на работа ел.кара.
  • 47 ррт2

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    То защото до сега парите ни отиваха за нещо по-свястно като нечии фирми, 8 на брой, и други - били те и държавни ... *cough*автомагистрали еад*cough* ... те така.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 НЕ не щем

    9 1 Отговор
    Само глупаци си купуват електрически коли, специалностите ми са в електротехниката и няма да си купя такава кола, защото знам какви са негативите!
    Бензин и газ е по-добре.
  • 50 Константин Ярош

    6 0 Отговор
    Категорично съм против моите пари от данъци да се пренасочват от болници,например , към закупуването на иначе скъп автомобил за лични цели! На който не му стигат парите , спокойно може да си купи по-евтин такъв. Защо аз да му добавям , а на майка ми да и отказват лекарства , да се обяснява че няма пари за пенсии и тем подобни. Като иска Държавата да подобрява ЕКО-фона на страната, да задължи големите таксиметрови компании да регистрират не по-малко от 50% напълно електрически автомобили. Влиянието на един личен автомобил е в пъти по-малко от това на един таксиметров автомобил.
    Против съм !!!
  • 51 Сокол

    3 5 Отговор

    До коментар #2 от "DrivingPleasure":

    Ама сигурно си ОК, когато парите от данъците ти се дават за да се строят петролопроводи, газопроводи, рафинерии, петролни танкери и пристанища, проучвания за петрол, здравни грижи за заболелите от мръсен въздух... Аз също съм против намесата на държавата в пазарните отношения, ама нека тогава да се спрат субсидиите на най-субсидираната в света индустрия - петролната. Подкрепата за ел автомобил е тришичка в сравнение с парите които се наливат от държавите в петролната индустрия. Без тези субсидии, бензинът ще е по 50лв. литъра.

    Коментиран от #54

  • 52 Фердинант Порше

    2 1 Отговор
    Ми не, не бих сио взел ел. автомобил!
  • 53 ТАКА ДЕ

    4 0 Отговор
    И НАШИТЕ ЩЕ ОТПУСНАТ СУБСИДИЯ , БЪДЕТЕ СПОКОЙНИ ----- 55 ЛЕВА !И ТО ЗА ТОК .
  • 54 DrivingPleasure

    1 4 Отговор

    До коментар #51 от "Сокол":

    Явно не знаеш, но Европа от години не субсидира петролния сектор, а цените не са 50 лв литъра...
    А строежите на каквито и да е проводи са бизнес начинание, което носи печалби.

    Коментиран от #56

  • 55 Диверсант

    7 2 Отговор
    Гледам гласуването и виждам че Ганчо пак е на пързалката и не е видял капана. Кой ще те остави да джиткаш на далавера. Електричеството в Италия е 14 цента а чувам да казват че по колонките за Ел.автомобилите отиваш към 80 цента.
  • 56 офофоф

    2 3 Отговор

    До коментар #54 от "DrivingPleasure":

    Ами явно ти не знаеш, ама частния сектор е подизпълнител, а плаща държавата. Не само че плаща, ами и подарява трасета (земя, акваториално пространство, сондажни площадки...). По ред причини тези проекти са невъзможни без държавна субсидия и гаранции, които за България например се измерват в стотици милиарди долари за последните 50г.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор

  • 58 минумач

    3 0 Отговор
    мдиротера или програма трие или разпада мнения!
    щото казах кой ще крадне кабела от балконя до колата!!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор

  • 60 вече е сигурно

    3 0 Отговор
    трият коментари със програма съдържаща думи -познати за всеки!
  • 61 придив

    2 0 Отговор
    бойкот на тез дупеблиз!!
  • 62 Гаражен Мастор

    3 0 Отговор
    А сега хубаво ще ва стрижем с ел машинка
  • 63 Пейчо

    9 2 Отговор
    Не! Не виждам смисъл в батериите. Те също толкова замърсяват. Самото им производство потлъща куп ценни метали и минерави, после производството на електричество, и накрая какво правим със старите батерии....Плащаме и предварително икономията на гориво....
  • 64 Пенсия

    3 0 Отговор
    Защо ми ел автомобил при полжение ,че карам 5000км на година
  • 65 човек от народа

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "47885":

    имим си форд
  • 66 човек от народа

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "47885":

    имам си форд, умнико !
  • 67 Пръц

    0 2 Отговор
    Държавата освен субсидията трябва да ме обезщети като закупи от ме 3те ми коли—2 BMW и един Merc.
  • 68 ДА ДА

    2 1 Отговор
    Бих си купил електричка ако е с голям пробег и издръжлива батерия. Да мога да си е зареждам от вкъщи, от соларни панели. Искам независимост. НЕ бих си купил каквато и да е кола която ме поставя в зависимост от гориво, части и какво ли не друго.
  • 69 Хммм

    2 2 Отговор
    Аз си имам вече Тесла , ама не я карам много.
  • 70 Тези които са за "Да".

    2 1 Отговор
    Като сте за "да" .Първо си отговорете на няколко въпроса: къде я съхранявам, къде нощува, за какви пътувания, само град или ще искате и извънградско , знаете ли какъв е подхода на производителя спрямо батерията ( тя е под наем тоест собственост на производителя и по договор минимум 3 години трябва да плащате месечен наем и чак тогава да можете да я продадете.Ако искате по рано ще трябва да си платите срока по договор ).Колко ще ви струва индивидуалното устройство за зареждане. Каква е гаранцията за батерията и колко струва новата(ако ще е ваша собственост).Колко ще ви струват периодичните проверки и в какъв интервал.Колко струват ремонтите им след гаранцията. Какви места за обществено зареждане имате в населеното място.Колко ще струва.Как е зимата (парно) или лятото (с климатика) спрямо пробега. "Тишината" която се рекламира тя ще заглуши ли шумът от гумите и вихрите при движение над 50 км в час. Обемът на багажника (тия батерии намалят други обеми).Ще бъдете ли готови ако пътувате София-Бургас (да не говорим София-Лондон) да до зареждате няколко часа защото ви липсва пробег за последните 60 км. За мен който живее извън България ще е най удачно:1 чисто Ел. Кола за градът (тип людоспас- като Канго или Партнер с 5 места и огромен багажник) и 2ра хибрид но със зареждане с ток от мрежата.Живея в къща и нямам проблеми как ще се съхраняват и кабелите и зарядното кутия през нощта. Чао.
  • 71 Любомир

    3 1 Отговор
    Работя за 900 лв на месец. Колко трябва да струва тази ел.кола , за да мога да си позволя да я изплащам? И да ми остават пари да живея нормално?
  • 72 Цветанов в Израел сега веднага

    0 1 Отговор
    Специално циганска каруца Дачия не ОТ РУМЪНСКИ КЮЧЕКЛИ НЕ МИ ТРЯБВА НИЩО
  • 73 Ироничен

    1 2 Отговор
    Ей, тука само големи мечтатели и балъци.
    Ами ако ти опростят 10 000 от цената и трябва сам да платиш 80 000, ще купиш ли?
    Ама се пъчат, че щели да купят.
    Като си анонимен, можеш и за космически полет билет да си купиш, първият изилезе 20 милиона гущера.
  • 74 Ироничен

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ФОНЧО 4":

    Правят се на интересни, откъсаците....
  • 75 Ироничен

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "big":

    Публикувано във факти.бг: Отговорих с "да", но отговора е по-скоро - не.
    Мома ли си? Те не знаят какво искат, но много държат да кажат.
  • 76 име

    1 1 Отговор
    не - колега , дай една туба ток!!!!!, че моят свърши...
  • 77 пешо

    1 3 Отговор
    САМО ДИЗЕЛ ЧИСТА РАБОТА

  • 78 DARK

    1 0 Отговор
    Мисля , че не е релевантна тази анкета , щото мнозинството тук няма да се бръкне 100к+ пара по принцип за кола.Все едно да питате бихме ли си купили апартамент в ню йорк ако държавата ни субсидира 10%. Ми не няма щото само таксата за асансьора няма да можем да си платиме.

    Аз лично бих се радвал да видя батките от аудита на тесли или порше тайкан но пак заща с мойте левчета да се субсидират? Държавата или големите градски общини по точно да спратхда се пипат и да си правят оглушки и най накрая дапвземат да направят паркинги по градовете аз съм склонен да си плащам стига да не обикалям като алтав.
  • 79 все едно

    2 1 Отговор
    Пълно извращение са електрическите коли.Не зависимо колко са бързи или икономични.Като кюфтета от соя!!!
    Скъпи и не ефективни технологии.Не може да се разчита за пробег в годините без скъпи и по-скъпи ремонти и обслужвания.Има технологии още след втората световна.Ако е било толкова хубаво все на ток щяхме да си караме до сега. Био горива-ДА,но батерии...отрови и изпарения и много пари за "обслужване" на "новото" Кой ще произвежда тока когато всички в света покараме електричките????
    Пълна боза.........
  • 80 ФАКТ

    0 1 Отговор
    ,,АЗ ЩЕ КАЖА САМО МОЯТА ПРИЧИНА..ЗА МЕН КОЛА Е..КОГАТО СЕ КАЧА ВЪТРЕ И НАТИСНА ГАЗТА..ДА ЧУЯ ОНЗИ ЗВУК КОЙТО ТЕ ВЪЗБУЖДА..НЕ ГО ЛИ ЧУВАМ..ТОГАВА ЗА КАКВО МИ Е ТАЗИ КОЛА...ХОРАТА ДАВАТ МИЛИАРДИ ДА СЕ СЪЗДАДЕ КОЛА С ПОДОБЕН ЗВУК..А СЕГА НЯКАКЪВ СИ ИДИОТ РЕШИЛ ДА ЗАБОГАТЯВА,,ЩЕ МИ КУПУВА НЕЩО ДЕТО СЕ ЧУДИШ РАБОТИЛИ НЕ РАБОТИЛИ....ТОВА Е...КОЛАТА И НЕЙНОТО РЪМЖЕНЕ МИ НОСЯТ УДОВОЛСТВИЕ....КОЛА БЕЗ ЗВУК...ЗА МЕН ПРОСТО НЕ Е КОЛА....НО АКО МИ ДАДАТ 20 БОНА И МИ ПОДАРЯТ ЕДНА ТАКАВА..БИХ Я ВЗЕЛ..И ТО НЕ ЗА ДРУГО ПРОСТО ЗА ДА Я ПРОДАМ ЗА ДА И ВЗЕМА И НА НЕЯ НЯКОЙ ЛЕВ..ЗА ДА СИ КУПЯ НЕЩО БЕНЗИНОВО ОТ 400 КОНЯ..КАМАРО ИЛИ МУСТАНГ..А БЕ НЕЩО КОЕТО КАТО СЕ ИЗРЕВЕ ДА ОТКАЧАМ ПРОСТО....Е ТОВА СИ Е МОЕ ВИЖДАНЕ И НИКОЙ НЕ ОБВЪРЗВАМ С НЕГО...

    Коментиран от #84

  • 81 Илко Христов

    0 0 Отговор
    Дааа...! Времето на парните машини отдавна е отминало.. 🙂
  • 82 България

    0 0 Отговор
    Да бих купил.Дори без субсидия следващият ми автомобил ще е електрически!Това е бъдещето.
  • 83 Пешо

    0 0 Отговор
    Може да няма субсидии, просто да махнат ДДС за 4-5 години, това ще е достатъчно, и няма да му взимат на мизерника парите. Да не говорим че така ще се погрижим за белия дроб на мизерника. Те в другите държави са го разбрали това
  • 84 ...

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "ФАКТ":

    Парапитек
  • 85 пепи куб дж.

    0 0 Отговор
    По-добре е малко населените хибрид и газова... В1

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата