8 Август, 2021

Кои са по-надеждни - германските или японските автомобили?


Кои са по-надеждни - германските или японските автомобили?
С подкрепата на
mobile.bg
Германските
35% (1483)
Японските
57% (2410)
Други
7% (314)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реалност

    35 3 Отговор
    Новите немски автомобили, са направо еднодневки! Както са я подкарали от бмв, ваг групата и мерцедес, ще загубят много пазари!

    Коментиран от #20, #38

  • 2 розово

    10 11 Отговор
    За да правиш коментар трябва да си ползвал и немски и японски автомобили.Притежавал съм две немски и една японска марка автомобили Тойота.Последнита два автомобила които съм имал са Мерцедес. Не искам на никого нищо да внушавам просто правя коментар.
  • 3 гост

    17 3 Отговор
    Всички нови коли нямат проблем, а ако имат то гаранцията го покрива. След това се взема следващ и проблеми никога нямаш. Ако искаш стар автомобил, то най-вече причината е, че нямаш пари за нов и тук се появяват компромисите с обслужването, резервните части, (не)оторизираните сервизи и проблемите се трупат. Премиум немските марки са по-скъпи за поддръжка, а оттам с повече компромиси в обслужването и повече проблеми у нас.
    Каквато и да е премиум марка, при нормално и редовно поддържане кара без проблем над 200 000 км.

    Коментиран от #6

  • 4 Nissan GTR R35

    12 2 Отговор
    НАЙ-ГОЛЯМАТА МИ МЕЧТА БАТЕ ❤

    Коментиран от #7

  • 5 Уса

    7 12 Отговор
    Не съм ползвал немски,но имам приятели фенове на немските коли,аз не съм фен по много съвременни причини.Всичките ни коли в семейството са тойоти японски и имахме катастрофа с една от тях.Един кретен ни изхвърли от пътя ударихме се в мантинелата,въздушните възглавници се отвориха, излязохме от пътя и се въртяхме свят ни се зави.Терена се сменяше а ние се въртим без да се обръщаме и това ни спаси.По-късно говорих с добър монтьор и той каза,че при японските коли центъра на тежеста е ниско долу затова са ниски и смъртните случай с тях са голяма рядкост.Проблема е,че при такива катастрофи цената им пада в пъти повече от на БМВ например,само заради марката нищо друго.Е добре,но живота не е ли по ценен от една марка,която в последно време е с ниско качество?
  • 6 kkk

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Тази схема много скоро ще свърши- за да смениш колата след гаранцията от 5г. трябва някой да купи твоята, а ти да добавиш и да си купиш нова кола. При сегашните коли които са с ресурс под 300 000км. и при положение, че 5-годишна кола обичайно се продава на 150 000+км. кой балък ще се съгласи да ти плати разумна (по твои виждания) цена за нещо което след 3г. ще е за боклука?
  • 7 един от стадото

    5 6 Отговор

    До коментар #4 от "Nissan GTR R35":

    мене мечтата ми е Астон Лагонда комби. Такова чудо не си виждал..Катафалка за гиганти, идеална е. Става и за бичмета три метра на затворен капак. Ко да прая, ''мечти''
  • 8 Заю Баю

    11 2 Отговор
    Китайските автомобили може да не са най-надеждни, но пък за тях винаги има оригинални резервни части.
  • 9 Фитипалди

    11 1 Отговор
    Глупава анкета.
    Зависи къде е сглобявана колата, къде се кара, как е организирана поддръжката там, каква марка и модел е, как се кара и т.н.
  • 10 Da ama ne

    12 27 Отговор
    Само в България може в една анкета да се посочат японските автомобили за по надеждни.Не знам дали от беднотия или от нисък интелект и липса на технически познания но е факт,че 57% посочват японските, без да знаят защо или защото са си купили евтин японски автомобил.Японските,корейските,италианските и някой от френските автомобили, започват да ръждясват от 5-тата година и от ръждата спасения няма,за разлика от немските,на които и ламарината и носещите метални части са с много по високо качество.Имах Ауди,което имаше 14 години гаранция срещу корозия.Относно двигателите,отново няма база за сравнение.Немския автомобил,може да сменя маслото на 40 000км,защото бутала цилиндри,валове и лагери,почти не се износват заради качествения материал,а на останалите,трябва да им сменяш маслото всяка година или на 10 000км.Не мога да сравнявам техническия немски гений с японския,защото по нищо не подлежи на сравнение.

    Коментиран от #12, #18, #33

  • 11 Da ama ne

    9 8 Отговор
    Относно сигурноста на пътниците и шофьора при катастрофа,колите шведско производство,нямат аналог.
  • 12 Фитипалди

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "Da ama ne":

    1. За различните пазари се влагат материали и части с различно качество за да се постигне приемлива за пазара цена. Затова и много марки пласират колите си на по-евтините пазари под други имена - за да не накърняват имиджа на марката.
    2. Сглобяван в Турция или Мексико Мерцедес е доста по-различен от сглобяван в Германия такъв. Обикновено в договорите за такива производства има клаузи за влагаане на определен % местни материали, които обикновено са с по-ниско качество.
    3. Поддръжката - в САЩ например, поддръжката на европейските коли не е на ниво, докато тази на японските е перфектна.
    4. Да се сравнява Lexus или Infinity с голфче е смешно.
    5. Hyundai дават 10г гаранция не само на ламарините, а на всичко, например.
    6. Ако си близо до море вероятността колата ти да ръждясва е много по-голяма, отколкото ако не си. Същото е и ако караш през зимата на места, където се хвърля сол и т.н.
    Може още много да се говори, но и това стига за да покаже, че така зададените въпроси са некоректни и целят да се предизвикат коментари и да има повече влизания в сайтчето. А това са рекламки и парички.

    Коментиран от #14

  • 13 Баба Вуна

    11 10 Отговор
    Най-надеждните са руските автомобили ЛАДА!При тях закъсване няма!Сипваш само гориво и караш.

    Коментиран от #23, #44

  • 14 Да ама не

    7 6 Отговор

    До коментар #12 от "Фитипалди":

    Малко некоректно си направил сравнение между Лексус и Инфинити със Голф.Те са друг клас и ако ги сравнявам с Ауди и Мерцедес,са просто меравки пред гигант.И корейска кола с гаранция срещу корозия ми звучи като виц.И ако трябва да избирам между колите, които ми даваш за сравнение,ще избера голфа,на който единствено трябва да му сменя ремъка на ангренажа на 120 000км.А за САЩ съм съгласен.Там нищо не е на ниво.По зле са от аборигените и умствено и технически.Сервизите в САЩ на немските марки не печелят много,защото няма какво да ремонтират.

    Коментиран от #17

  • 15 Село

    3 5 Отговор
    Руските мойта Чайка ме е прайла проблем никога за цялото ми управление ама и аз не я карах като Бойко Борисов секи ден.
  • 16 Опел

    8 3 Отговор
    Карах Опел няколко години по състезания, сега го кара жената всеки ден в града. Колата е 91. Сами си отговорете надеждна ли е или не, след като е била карана "на отмъщение" и без грам жал.
  • 17 Фитипалди

    8 0 Отговор

    До коментар #14 от "Да ама не":

    Нали това ти каззвам - не може да се сравнява ПО ПРИНЦИП.
    Имал съм и БМВ (740 IL) и Ягуар S-Type и Фиат и Рено и Волво и американски и японски и корейски и какви ли не още коли, вкл. Лада и Шкода и от личен опит съм написал всичко.
    Колите гният когато им се наруши антикорозионното покритие - от инциденти, камъчета и т.н.
    БМВ-то и Субаруто започваха "да дишат" над 160 км/ч, докато в града се задушаваха и задръстваха. За какво ти е 300 к.с. голяма кола, която може да е супер в града, където една малолитражка ти върши много по-добра работа.
    За американските коли ще ти кажа, че в Щатите кола на 100 000 мили (160 000 км) минава за запазена и има много, много хляб в нея. Отделно, че поддръжката е без пари в сравнение с германските.
  • 18 един от стадото

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Da ama ne":

    фен съм на ника ти, но. Остави българския прост купувач основно на втора ръка и да видим в световен мащаб, макар и там вече да се вдига процента на вторичния пазар последно време. И половината ли свят е прост като нас, че избира японското. Вярно, американсите не се славят като много умни, но по отношение на колите нямат равни и най малко ние имаме думата по въпроса. Наситен пазар, разбираш ли, от рикша до най голямата извратеност на четири колела, може и на шест, на осем. Ами канадския, азиатския, хонконгския, австралийския, южноамерикански, африканския пазар. Ей прости хора бе. Като казах африканския, една жипка няма на БМВ, Ауди, ФВ, тук таме някой Лендровър още, основно Лендкруизери дори от ония първобитните даже. Кой е N1 производидел няколко години вече- Тойота. И те прости, правят коли и после ги хвърлят в морето, а. Пазара, пазараа..Ще кажеш ами ФВ, следва ги. Да, аз говоря за другата половина на света- простата, 3,5 милиардната. Те и шейховете прости и бедни като нас, че се качиха първи на Лексуси на времето и дори не помирисват Ауди и БМВ. А колкото до бутала, мотовили, клапани, ангренажи, гарнитури, масла прескочи до близкия сервиз и пак пиши тук. Марки, модели. Процентно, едните спрямо другите. То, че света не върви на добре е вярно, но дай да бъдем малко по обективни и да не съдим за световното автомобилостроене от един два таралясника ента ръка минали през нас. Ае, със здраве

    Коментиран от #35

  • 19 лаф от соца

    10 0 Отговор
    най.добрата кола е служебната!

    Коментиран от #22

  • 20 сектант

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "Реалност":

    Дачия е новата Тойота
  • 21 ТОЙОТА

    11 7 Отговор
    В източна европа за предпочитане са. немските боклуци. А в света се предпочита Тойота.
    ТОЙОТА е световната марка.

    Коментиран от #26

  • 22 един от стадото

    7 0 Отговор

    До коментар #19 от "лаф от соца":

    ..и най хубавата жена, чуждата. За кьорсофрата и шамара на аванта всеки знае
  • 23 Джуган

    12 2 Отговор

    До коментар #13 от "Баба Вуна":

    Нито на японските, нито на немските производители им дреме дали като станат на 20 години автомобилите им ще са надеждни. Още по малко ги интересува мнението на андрешковците които ги карат. А като собственик на две японски и две германски коли, за кой ли път казвам, японските за работа, немските за кеф и престиж.

    Коментиран от #28

  • 24 Японските

    8 3 Отговор
    От моя скромен опит-имал съм рено,4ри опела,форд,шкода,2 мазди,Нисан,Сузуки.Бих коментирал,че японските са по-добри а най добрата е тойота
  • 25 Японските

    5 3 Отговор
    В момента карам Тойота
  • 26 ТОЙОТА

    6 3 Отговор

    До коментар #21 от "ТОЙОТА":

    Всички дали ми минус не са стъпвали извън континента ни. Не са работили в арабските държави. Не са почивали в централна и южна америка. Никога няма да вземат виза за САЩ и Канада. Не са обиколили половин Африка, не са ходили в Австралия и Нова Зенландия, не са чели за Антарктида какви експедиционни автомобили използват научните изследователи, включително и немските такива.

    Коментиран от #43

  • 27 Centyrion

    1 7 Отговор
    За мен пасивната сигурност на автомобила е най важният фактор.Японските коли са ковчези!!!
  • 28 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Джуган":

    мараба Джуган. Понеже аз минавам към простите според някой, се опитвам да ги комбинирам двата афтонобила в един. Пък и данък обществено мнение не плащам. Как е, пикапа върви ли. Аде, че става ракиено време. И внимателно в тия жеги. Само по сенките

    Коментиран от #45

  • 29 Мунчо Радев

    8 4 Отговор
    Японските коли са много по здрави от немските...
    Но във България бай ти Ганя е свикнал да кара бемве, голф, и опел.
  • 30 big

    4 0 Отговор
    Аз мисля, че надеждността на един автомобил се определя от късмета на собственика! По всички класации Тойота е в челните места по този показател, дори лидер, но явно моя късмет с този производител е на нулата! Едната ми кола е като жената, не спира да ми създава проблеми, а другата може би защото е по-малка - проблемите са по-малко!
  • 31 един от многото

    7 2 Отговор
    По принцип японките са по добри , но и това е относително. Всичко зависи от стопанина на автомобила!
  • 32 оня с коня

    3 2 Отговор
    Понеже не мога да определя дали Японското или Германското е по-добро,за да не сбъркам и за по-лесно ще си купя РУСКО
  • 33 КонТрол

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Da ama ne":

    Ако успееш да осмислиш каква глупост от клишета си написал сигурно ще се гръмнеш.
  • 34 Мдааааа

    5 0 Отговор
    Имал съм доста коли, но най-сигурната беше един Опел. Единадесет години само консумативи - масло за двигателя и ремъци. НИЩО друго. Няма сервиз, няма домашни ремонти, няма гаражни майстори. Накрая ръждата го победи, иначе двигателя беше перфектен до края.
  • 35 Da ama ne

    7 6 Отговор

    До коментар #18 от "един от стадото":

    Аз съм на 66 и съм обиколил света.От 32.години,живея в западна Европа.Това че тарамбуките в Африка,Индианците в Южна Америка, арабите,амуджите и азиатците в Азия,или тъпите американци,карат японски коли и са най продаваеми в световен мащаб,не ги прави по добри от немските.Всеки има право на мнение,а моето е за германския автомобил,но без БМВ.От марката БМВ признавам сам това на 2 гуми.Може би е от значение,кой къде живее.Средностатистическия европеец не си купува японска,корейска,италианска или френска кола, защото може да си позволи да си купи по добра(немска).Пътищата в Европа не са като тези в България или в Африка.Ако живеех в Африка,щях да си купя БТР,да се пазя от канибали и диви животни а може и да преплувам някое езеро..На улицата където живея има 20 къщи.Всичките коли са от марката Мерцедес и Ауди и само едно BMW X5 xDrive40d ,което е на зет ми но той си пада малко селяндур и фукльо и има български корени.Има едно единствено семейство с по малка къща(явно са наследили мястото)имат 2 тойоти.И пак да напиша че не налагам мнението си а го представям като от собствено виждане и опит.Виждам че по надолу някакъв селяндур(КонТрол) се е подразнил от първия ми коментар и се опитва да ми каже нещо за клишета,но без да напише и един аргумент.Лек ден!

    Коментиран от #47, #48

  • 36 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    4 1 Отговор
    Бяха надеждни едно време, до към 2000г., Вече не е така.Няма ги вече двигателите "милионници" славещи се като "неубиваеми", няма ги вече и негниещите купета.
    И японците и германците имаха много добри машини, японците малко повече.
    Трудно е да избереш между японски и немски автомобил.
  • 37 волен сидеров

    6 3 Отговор
    НЕ МИ ХВАЛЕТЕ ЛАМАРИНА КОЯТО ГНИЕ-А СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ ДА СЕ УСЕТЯТ В ТОЗИ СЛУЧАЙ КОИ СА ПО НАДЕЖНИ-С РЪКА НА СЪРЦЕТО....МОТОР ЩЕ СМЕНИШ,ОКОЧВАНЕ ЩЕ ОПРАВИШ НО РЪЖДА И ЖЕНА И ВОДА ТРЪГНАТ ЛИ ЕЕЕЕ НЯМА СПИРАНЕ.
  • 38 Шофьор

    2 10 Отговор

    До коментар #1 от "Реалност":

    На света има само две марки коли:
    Мерцедес, и всички останали!

    Коментиран от #41

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 azko

    3 0 Отговор
    Служебните са най-надежни.
  • 41 Реалност

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Шофьор":

    Ами това вече започва да прилича на мантра за съжаление!
  • 42 Патриот

    2 2 Отговор
    Хубаво е, че някой си мислят още че немските не ръждясвят. дано не си лислят така и за Голф 3 или за Мерцедес, иби за Опел.
    Японските са надеждни, както се пише в анкетата, но с по-слаби двигатели от към изработка и "идиотоустойчивост".
    Нека не забравяме електрониката и нейната надежнстост при немските.
    ДО сега съм карал само немски. следващата ще ми и японец вече.
  • 43 перничанин

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "ТОЙОТА":

    За да правиш сравнение по света има по-лесен начин - ПРОДАЖБИТЕ НА КОНЦЕРНА ЗА ГОДИНА В СВЕТОВЕН МАЩАБ. Надявам се можеш да потърсиш кой колко продава. Ще ти помогна, VW и Тойота са лидери, като всяка година си сменят лидерството. За 2020г мисля , че беше VW.

    Коментиран от #46

  • 44 Дедо Шишарко

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Баба Вуна":

    Тъй ...тъй наборка ...право казваш ...
    Азе от 1977-ма се руски (СССР) коли карам, даже и камиони ,а в казармата и танк Т-34...само с един дванайсетак навъртях над 600 000 км -половината като седан ,а след "демокрацията" го направех -товарен ...до тон соло му качвах ,че и ремарке влачех ... Що селскоктопанска продукция из България разнасях и на пътя не ме е оставял ... А що "Лади" покрай него ...и млади и стари от 2101 до ...21083...даже и сега бръмча с една 2107 (2005-та г.) -без да се замисля тръгвам ей сега на къде кажеш и ти гарантирам ,че ще прибера ...без "Пътна помощ" .Защото и им ...РАЗБИРАМ -даже с тел и клещи ще оправя ,ако нещо се наложи ...
    Еееххх какви коли имаше едно време ,коги бехме млади -само от желязо ...като жените ...натурални,истински-окосмени, а не ,като днешните -пълни със силикон и пластмаса ...,че и обръснати отвсякъде ...Мъка...мъкааа :)
  • 45 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "един от стадото":

    Пикапът е чук, страхотно попадение за африканските български второстепенни пътища, както и за планини, гори, язовири, ливади и поля. Няма нещо с което LC 120 или 150 да го превъзхожда, освен че е двойно по скъп.
  • 46 ТОЙОТА

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "перничанин":

    Ама фв за 14 марки и придават кренвирши и хранителни продукти
  • 47 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Da ama ne":

    с човек ще се разбереш. С малка гара никога. Подминавам я като бърз влак. Ето, че спрях при теб пак, като при моя приятел от сайта Джугана. Краставите магарета си личим от девет баира. И аз съм скитал много, от двата полюса Русия-САЩ по стечение на обстоятелствата, но пак кацнах тук. Всеки сам себе си знае. Не съдя никой кой къде е и какво мисли по ред въпроси. Приятелство се гради, дори задочно, без тет а тет да е във спора, имам много приятели такива и по други сайтове. В крайна сметка колите са един инструмент, който трябва да ни служи не ние на него, иначе аут. Пак със здраве, най важното за нашите години
  • 48 жорката

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "Da ama ne":

    приятелю, от коментарите които даваш си личи, че нещо ни будалкаш че си на 66....или си някое голобрадо лапе, или хал хабер си нямаш от автомобили и изобщо техника...интересното е ,че сам си вярваш на глупостите дет си написал...пич, лексус и инфинити не само ,че по абсолютно нищо не отстъпват на алуди и мерц но и в някои неща ги превъзхождат. един прост пример, правят пряко сравнение(не поня кои бяха, май немци ) между ауди а6 и тойота камри, две коли в един клас като конски сили мотори салон и т.н ами аудито печелеше с по-голяма гама мотори по мощни и някои от тях по икономични, а тойотата се оказа с по добро пътно поведение особено по планински пътища с много завои, по комфортна за пътниците и с по добра возия и окачване и като цяло по-надеждна така ,че да ми твърдиш че японското изобщо не може да се мери с немското и как прехвалените шваби били на светлинни години от японците като технически гений е просто смехотворно и говори за пълно невежество и неинформираност от твоя страна. Айде умната, карай си мерца или каквато там немска бангия имаш и недей да плюваш по неща които не разбираш, уважавай и другите мнения..
  • 49 Факт

    4 1 Отговор
    Хонда, Тойота и Субару.
  • 50 5627

    1 0 Отговор
    Аз коли от хомосексуални и вмирисани “хора” пиещи евтина бира и пикаещи по улиците НЕ копувам
  • 51 ИСТИНАТА

    3 0 Отговор
    Като оставим настрана правилото, че най-добрата кола, е новата кола, веднага след нея слагам Тойота, независимо кой модел!!! Тойота или най-малкото Хонда, в момента всичко останало е пълен боклук!!! Вервайте ми!!!
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

Назад към анкетата