Last news in Fakti
22 Май, 2022

Бихте ли купили кола с водородно задвижване?


Бихте ли купили кола с водородно задвижване?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, екологично е
37% (1017)
Не, все още технологията е твърде нова
54% (1466)
Нямам мнение
9% (240)

Коментари

  • 1 Продължаваме Кражбата

    8 7 Отговор
    То няма пари за винетка... Вие питате за кола

    Коментиран от #2

  • 2 Асен Василев Очко Кокорчев Офшорката

    4 7 Отговор

    До коментар #1 от "Продължаваме Кражбата":

    Парите са във офшорките на промяната
  • 3 Кирчо Лъжливото овчарче

    9 6 Отговор
    Аз обещах да ходя пеша... Ама със кола по хубаво

    Коментиран от #8

  • 4 Да в тях е бъдещето

    5 7 Отговор
    Водорода е технологията която има потенциала да изхвърли завинаги двигателя с вътрешно горене, а петрола, газа и другите изкопаеми горива да останат само в историята. За разлика от електрическите коли тези на водород имат този потенциал защото при тях няма недостатъците на електрическите, а имат всички техни предимства.

    Коментиран от #7, #9

  • 5 Удряй Бате Киро

    3 4 Отговор
    Удряй Бате Киро!!!
  • 6 Румен

    8 1 Отговор
    Водорода е най опасния газ.98% взривяемост.Така че някой ще лапа парата, а ние ще се взривяваме заедно с колата. Водорода лесно се получава чрез електролиза, но е опасен

  • 7 Я пак

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Да в тях е бъдещето":

    И кои са тия недостатъци на електрическите ?

    Коментиран от #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    8 2 Отговор
    Водорода е по-опасен от метана и от пропан-бутана! Обикновените хора, които не са специално обучени за взривозащита, си нямат и понятие какво е водород! Пропан-бутана нарочно е смесен с ароматно вещество, за да се усети мириса му, ако има пропуск. Водорода обаче няма мирис и ако изпуска някъде, не може да се усети. Така той ще образува с кислорода от въздуха взривна смес и ефекта ще е като от авиационна бомба! Друг ефект е, че се самозапалва и гори с безцветен пламък - не се вижда! Така, че си карайте бензинките и да ви е мирна главата!
  • 11 Една грешка

    9 0 Отговор
    Водорода не е нова технология.
  • 12 милиционер

    7 1 Отговор
    никога не бих седнал върху водородна бомба !
  • 13 Да в тях е бъдещето

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Я пак":

    Недостатъците на електрическите са :
    1.Ограничен пробег с едно зареждане
    2.В най-добрия случаи десетки минути за зареждане
    3.Скъпа и голяма батерия която е доста не екологична за производство
    4.Ограничен живот на скъпата батерия която се явява консуматив който трябва да се подменя често.

    Коментиран от #16, #21

  • 14 Да в тях е бъдещето

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "Офффф":

    Водородни станции може да има даже повече от бензиностанции.
    Не е необходимо някой да ги зарежда с камиони водорода може да се генерира на място от вода чрез зелена електроенергия в часовете на пиково производство на слънчева и вятърна електроенергия. Така се балансира и енергийната система.Водорода не е по-голяма бомба от метана риска е точно същия, а колите на метан изобщо не са малко случаите на взривове и подпалвания са единични така, че това си напълно приемлив риск.

    Коментиран от #17, #20, #26

  • 15 случаен

    4 0 Отговор
    всичко бих си купил,ама накрая все пари и то мнооого пари искат
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Гост

    4 2 Отговор
    Газ под налягане = бомба в колата.
  • 19 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "Новата батерия на Тесла поставяна в":

    След няколко нощи с оставена празна батериа на улицата, ще видим колко ще й трае гаранцията. Пробвай да си оставиш телефона три нощи на 0% и се обади, дали държи тока.

    Коментиран от #25


  • 20 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Да в тях е бъдещето":

    Като ти е приемлив риск - рискувай си ти. Не ме тикай мене в дупката.
  • 21 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Да в тях е бъдещето":

    5, Тежки електрически коли, които износват гумите по-бързо и мачкат асвалта повече.
    6. Спирачките се натоварват повече от по-тежкото купе с батерия. Феродовият прах от колите е повече, спрямо кола с ДВГ.
    7. По-тежките коли са с по-скъпо окачване. Всичко по електрическа кола е по-скъпо, от на обикновена кола.
    8. Тотална зависимост на държавата от един вид енергия, което превръща някои държави в монополисти, а други във васали.
    9. Трябва да се съобразяваш кога ще зареждаш, за да не се прецакаш на скъпа тарифа, а много рядко може да се случи така, че батерията ти да трябва да се зареди точно тогава, когато тарифата е ниска и на магистралата си баш до зарядна станция.
    10. Зарядните станции стрябва да са много по-начесто от бензиностанциите, за да се гарантира, че няма да останеш на пътя без ток. Такава огромна инфраструктура е пагубна за природата, особено в планинските райони, където има защитени местности.
    11. Бутането на електрическа кола е невъзможно. Понякога се налага да побутнеш, най-често при ремонт в гаража. При електрическа кола това е невъзможно, ако не си разкачил някоя полуоска.

    Коментиран от #23, #24

  • 22 А ве

    3 0 Отговор
    Да си карам аз каручката с магаренцето
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Никога батерията не пада под 5 процента,

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    реални.Недей дрънка глупости. Как като ти падне телефона на нула и изключи, след това алармата ти пак се включва когато трябва. А акумулатора на колата ти като падне, после хвърляш ли го? Мноо сте прости обаче.
  • 26 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Да в тях е бъдещето":

    Ти си много зле бе. Значи ще произвеждаме водород от ток чрез електролиза. После в колата от водород ще правим обратно ток за да я задвижим. Я провери колко е КПД на електролиза - 55%. Я провери и КПД на горивна клетка - 60%. Айде сега сметни загубите - ще вложим 100 киловата зелена електроенергия за да получим 33 киловата в електродвигателя на автомобила. А ако ползваме литиева батерия ще получим 80 киловата.
  • 27 оня с коня

    1 0 Отговор
    Няма да бързам да купуват такава кола,а РАЗУМНО/любимата дума на Нинова/ ще изчакам да излязат на Пазара ХИБРИДИ на Водород и Кислород.Колкото до Преимуществата на подобен Хибрид,те просто НЕ подлежат на Съмнение- Свършва ти водорода- продължаваш на Кислород и обратно,като неслучайно Мъдрият Народ е нарекъл подобни Комбинации "Двоен Дикиш".

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата