19 Септември, 2023
Ще успее ли украинската контраофанзива до края на тази година?
Ще успее ли украинската контраофанзива до края на тази година?
Да, до няколко седмици руснаците ще бъдат победени
16% (958)
16% (958)
Не, зимата наближава и скоро ще спрат бойните действия
75% (4452)
75% (4452)
Не следя какво се случва в Украйна
9% (528)
9% (528)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Левче 100тинков
00:07 19.09.2023
2 Адам Хилтън
00:12 19.09.2023
3 Защо няма отговор,
Коментиран от #6, #12, #13, #14
00:13 19.09.2023
4 Семейни войни
00:14 19.09.2023
5 Нашийник
Разбира се, има въпроси, на които не може да се отговори само с "да" или "не" (примерно: "Ще престанат ли Факти да манипулират с анкетите си своите читатели?"), но в случая може. В края на краищата, аргументите може да се дадат в коментарите, както е и предвидено.
Коментиран от #58
00:24 19.09.2023
6 Последния Софиянец
До коментар #3 от "Защо няма отговор,":
Тази война е изгодна и за САЩ ,и за Русия.А ЕС плаща сметките.Коментиран от #24
00:27 19.09.2023
7 Мдааааааа
00:39 19.09.2023
8 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣
Коментиран от #32
01:05 19.09.2023
9 Едва ли в Украйна се говори и
01:40 19.09.2023
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ццц
04:54 19.09.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Сър Пичук
До коментар #3 от "Защо няма отговор,":
Аха, САЩ дават стотици милиарди помощи на Украйна и от това печелят милиарди.Много уммно.
Я ми дай тогава няколко хилядарки на мен, щом така се печелели пари. Ще забогатееш и няма да ти е нужно да троллиш за ко-пей-ки.
А сега, за по-ум-ни-те тук. Какво искат руснаците и какво искат американците.
- Руснаците искат Европа да работи за тях - те да я държат в енергийна и суровинна зависимост, а да ползват икономическите, научните и технологичните и постижения. И смятат, че могат да го постигнат с оръжие и сила.
- От своя страна американците искат Европа да работи с тях и за тях и да не е заложник на Русия.
Едните искат да изградят "Рус.ский мир" (Рус.ки свят), а другите - световна демокрация. И едните и другите използват сила, но разликата е, че под руско влияние няма нито една държава, която да е добре, докато при американците нещата са добре (Западна Европа, Япония и другите азиатски тигри и т.н.)
Колкото до Европа, тя е голям клиент и обект на инвестиции (съответно печалби) и никой няма интерес да я съсипва.
Колкото до БРИКС - група от лу-зъ-ри не могат да направят чудо.
Коментиран от #26, #41, #43, #47, #49, #52, #54
06:29 19.09.2023
15 Не разбрал
06:56 19.09.2023
16 колиба
07:02 19.09.2023
17 Ком
07:24 19.09.2023
18 Псевдоним
07:50 19.09.2023
19 Промивка
07:53 19.09.2023
20 ААААМАН
08:08 19.09.2023
21 кокорчо
08:16 19.09.2023
22 Гъдьо Гъдев
08:23 19.09.2023
23 безпартиен
08:23 19.09.2023
24 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #6 от "Последния Софиянец":
Другарю, войната скоро ще свърши и Украйна ще победи!Коментиран от #39
08:50 19.09.2023
25 Фифонкьо
08:56 19.09.2023
26 Баба Кина
До коментар #14 от "Сър Пичук":
Ланколу, кой капиталист дава пара, ако не може да си я върне Х2? Какви тъпотии говориш- демокрация!? Украинците вече са крепостни на САЩ, както ние демократична бананова република, последна в ЕС по всички показатели!Коментиран от #28
09:04 19.09.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Сър Пичук
До коментар #26 от "Баба Кина":
Бабе, май са ти паднали очилата докато си си прала кюлотите, та не си прочела добре.Хайде потърси ги и прочети пак.
И двете държави се стремят да установят световно господство. Разликата е в това, как искат да го използват след това.
Рашистите искат да ползват наготово постиженията на другите и да грабят наготово каквото могат, докато американците пак грабят, но го правят по-умно и си плащат, а позволяват и на другите държави да богатеят за да има повече за грабене. Затова и държавите под руско влияние са бедни, защото Русия изсмуква всичко от тях, а другите са богати - защото там се краде по-умно и с известна мярка. А се влага и в наука, нови технологии и т.н., което умножава благата.
Тези основни разлики определят и разликите в политиката им - рашистите завладяват територии, а американците само сменят неудобните правителства с удобни такива.
Елементарно е, но се иска поне малко интелигентност за да се разбере.
Коментиран от #36
09:52 19.09.2023
29 Хайрсъзина
Зимата наближава и скоро ще спрат бойните действия.Към врага:чакай да мине зимата и тогава ни нападай ха,ха,ха
10:06 19.09.2023
30 Краварска медия
10:25 19.09.2023
31 Аз гласувам за отговор:
10:38 19.09.2023
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Старец
11:12 19.09.2023
35 Буш
12:03 19.09.2023
36 Баба Кина
До коментар #28 от "Сър Пичук":
Какви блага те гонят, бе? Творят за да продават и монополизират отрасли. Да те заприходят към тяхната финансова система чрез борд или кредитна институция и да плащат и внуците ти. Предлагат ти лукс на кредит, а ти само трябва да бъдеш лоялен роб робуващ на тяхната система от зависимости.Коментиран от #57
12:41 19.09.2023
37 Онзийййй
12:49 19.09.2023
38 факуса
13:18 19.09.2023
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 хахаха
16:07 19.09.2023
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Следва
До коментар #49 от "Така е":
Истината е, че САЩ печели милиарди от тази война, а Европа затъва! Европа дишаше във врата на САЩ по БВП, сега изостана много! От години САЩ драпаше да раздалечи Европа от Русия! Колко проекта проваляха? Дори и нашият южен поток не се състоя поради тяхно влияние! И какво? Направихме турски за 3 милиарда! Плащаш на Турция! ЗАЩО? Защото нямаш суверинитет и те управляват сламени човечета, зависими и продажни! Защо пропускате всичко което се случва? Защо взривиха северен поток? Всичко е за да се отдалечи Европа от Русия! На всеки мислещ човек е ясно, че Украйна няма никакъв шанс за нещо в тази война! Загиват едни хора, за да обслужват интригите и интересите на САЩ! Но не спира зловещата пропаганда за още и още оръжия! До кога? До последният украинец и закъсала Европа!18:59 19.09.2023
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Следва
До коментар #52 от "Така е":
Истината е, че САЩ печели милиарди от тази война, а Европа затъва! Европа дишаше във врата на САЩ по БВП, сега изостана много! От години САЩ драпаше да раздалечи Европа от Русия! Колко проекта проваляха? Дори и нашият южен поток не се състоя поради тяхно влияние! И какво? Направихме турски за 3 милиарда! Плащаш на Турция! ЗАЩО? Защото нямаш суверинитет и те управляват сламени човечета, зависими и продажни! Защо пропускате всичко което се случва? Защо взривиха северен поток? Всичко е за да се отдалечи Европа от Русия! На всеки мислещ човек е ясно, че Украйна няма никакъв шанс за нещо в тази война! Загиват едни хора, за да обслужват интригите и интересите на САЩ! Но не спира зловещата пропаганда за още и още оръжия! До кога? До последният украинец и закъсала Европа!19:00 19.09.2023
54 Така е
До коментар #14 от "Сър Пичук":
Умно е, но защо на теб ти е чуждо умното? Дали не е, защото мразим да мислим, мразим да търсим фактите в действията, а блеем по това което ни пишат?Това какво се пише, е различно от това което се случва! Хайде да погледнем какво стана!САЩ накара цяла Европа, да си дари, подари, продаде оръжия и въоръжения! Сега в момента, за следващите 10 години, САЩ гони договори за оръжия, от порядъка на 8-10 трилиона $ и растат. Хайде сега сметни тези 100-150 милиарда колко са? И това не е всичко! Пропуснал си, още в началото на войната, когато САЩ натискаше Европа да затваря въздушни пространства и да се налагат санкции! В момента, когато се стигна до санкции на по специфични суровини, САЩ си гласува закон, да не се налагат санкции на жизнено важни суровини и материални за икономиката и важни производства! И продължи да натиска Европа за санкции! Сега в момента САЩ купува от Русия и продава на Европа! Я се поинтересувай колко неща в момента, от тези дето е внасяла от Русия, сега Евроапа внася от САЩ! Само дето Европа сега го купува на "демократична" цена! Европа си разруши мостовете с Русия и сега пазарува от САЩ! Само дето цените са други! И това са неща, които се случват пред теб, докато ти пишат камара глупости! Не е трудно човек да се замисли кой е печелившият и кой губещият! И да си зададе въпроса, ЗАЩО?
Коментиран от #55
19:04 19.09.2023
55 Следва
До коментар #54 от "Така е":
Истината е, че САЩ печели милиарди от тази война, а Европа затъва! Европа дишаше във врата на САЩ по БВП, сега изостана много! От години САЩ драпаше да раздалечи Европа от Русия! Колко проекта проваляха? Дори и нашият южен поток не се състоя поради тяхно влияние! И какво? Направихме турски за 3 милиарда! Плащаш на Турция! ЗАЩО? Защото нямаш суверинитет и те управляват сламени човечета, зависими и продажни! Защо пропускате всичко което се случва? Защо взривиха северен поток? Всичко е за да се отдалечи Европа от Русия! На всеки мислещ човек е ясно, че Украйна няма никакъв шанс за нещо в тази война! Загиват едни хора, за да обслужват интригите и интересите на САЩ! Но не спира зловещата пропаганда за още и още оръжия! До кога? До последният украинец и закъсала Европа!Коментиран от #59
19:04 19.09.2023
56 Ако ти се играе на тъпотия
19:05 19.09.2023
57 Сър Пичук
До коментар #36 от "Баба Кина":
Бабе, бабе,Пак ли пра и си изгуби пенджурите?!?!?!
Някои от благата, за които питаш включват това, на което си изливаш простите мисли. И желязото и това, което го прави да мърда. Включва и това, по което си говориш с другите баби от Позитано 20. Включва това, на което ще те возят в последния ти път. И др. подобни.
Колкото до кредитите - никой не ти сложил пистолет на челото за да ги взимаш. Ако са ти слаби ангелите и искаш кюлоти от Виктория Сикретс, взимаш на кредит. Щото това, с което се занимаваш не стига за нищо. А ирублите вече не вървят в нормалните държави.
19:09 19.09.2023
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Сър Пичук
До коментар #55 от "Следва":
Това е война на Русия.Тя я започна. И истинската причина я помним. Тя е икономическа и за пари.
Украйна пожела да се включи в ЕС, вместо в азиатския съюз на Путин, където той ги искаше за да ги източва.. Тогава той се опита да ги подкупи с 25 милиарда за да се откажат, но те отхвърлиха предложението. Тогава Янукович еднолично реши да не се кандидатства в ЕС и така започнаха протестите. После те ескалираха, стигна се до жертви и исканията вече включваха оставки, избори и т.н. С помощта на 4 държави, една от които беше Русия, се стигна до компромис, който трябваше да спре протестите, трябваше да има предсрочни избори, Янукович трябваше да пусне кандидатстването за ЕС и т.н. За да влязат в сила тези мерки, трябваше той да ги подпише и тогава той избяга. После обявиха, че е имало преврат и анексираха Крим и създадоха ЛНР и ДНР. А после излезе и опорката с НАТО, войната на Запада срещу Русия, нацизма в Украйна и бла-бла. Това беше нужно за да се оправдае последвалото нападение над Украйна.
Това е историята на тази война, а това, че някой се възползва от нея, е нормално. През ВСВ САЩ пак се възползваха, но с помощ за Великобритания и СССР, нали. И тогава никой не ги съдеше.
Ако Русия не беше започнала тази война, нямаше да има никакви сделки за оръжия и т.н.
А за Европа залогът е огромен, защото Путин няма да спре с Украйна. Както не спря и с Крим. Както навремето не спря с Транснитрия, Н. Карабах, Ю. Осетия, Чечня и т.н. Просто той сам няма да спре и тр
Коментиран от #61
20:12 19.09.2023
60 Дофтора
20:36 19.09.2023
61 Ами не е това историята на тази война
До коментар #59 от "Сър Пичук":
Това е така да го наречем, история, извадена от контекста, защото пропускаш много неща! Пропускаш вредните НПО-та на САЩ, които наляха над 5 милиарда долара, по същият начин, както го правят тук в момента! Пропускаш как се инициира протеста и подтикна и какво правеха там представители на едни такива държави лакеи на САЩ! Пропускаш и кой трябваше да охранява протеста и допусна снайперисти по покривите, за които се спекулира дали са наемници или от украинската армия! Пропусна и този същият човек, как след това стана председател на Радата! Иначе да! Така ги пишат нещата, както ги представи! Но има още толкова много в действията, които случайно се пропускат! Истината е винаги, където са парите! За жалост, света се върти от пари и власт! А парите са посока САЩ! Потърпевшият е Европа! Отърсете се от това което четете и се огледайте! И пак се огледай как взривиха на Европа северен поток, как я принудиха уж да се откаже от газ, който сега купува, но през посредници, метали и суровини, които сега и ги доставя САЩ, но на какви цени! Как се натиска за санкции, които и съсипва икономиката на Европа, а САЩ тактично намира начини да заобикаля! Как се разоръжи Европа и сега трябва да се въоръжи за стотици милиарди! Кампания за 1 милион снаряда! И куп подобни действия, които пропускате, защото ви пишат услужливо какво да виждате! Няма как да се оправдае Русия за тази война, но монетата има две страни! И тези интриги да се разгаря тази война, не са случайни!Коментиран от #63
20:40 19.09.2023
62 Ти да видиш
22:40 19.09.2023
63 Сър Пичук
До коментар #61 от "Ами не е това историята на тази война":
Уффф.1. Били дадени на Украйна 5 милиарда. Ами дори повече са дадени на Русия, за развитие на демократичните и институции и на пазарната и икономика. Включително като пари за старт-ъпи, специализации, стипендии и т.н. И повечето от тях са през НПО-та.
2. Аз написах много ясно кога и защо са започнали протестите. А кой е имал интерес те да ескалират и по-късно страната да се хвърли в хаос, се видя от последващите действия на Русия. Накратко, целта беше заради размириците Янукович да установи еднолична власт и сам да решава всичко в полза на Русия, с чиято помощ дойде на власт, но не се получи. И тогава стана ненужен и просто избяга, а после измислиха историята с преврата, какъвто никога не е имало, защото заместника му беше избран съгласно Конституцията и от Радата..
3. Това, което става в Украйна, си е нейна вътрешна работа. Никой не се бърка в протестите в Русия, разправата с опозицията. убийствата на журналисти и неудобни на властта и т.н. Нали. По същия начин Русия няма право да се бърка във вътрешните работи на други суверени държави. Ако използваха руските аргументи, и политика, американците отдавна да са направили и Куба и Венецуела и Никарагуа и Чили, че и други държави американски щати.
Коментиран от #64
06:19 20.09.2023
64 Виж сега
До коментар #63 от "Сър Пичук":
Ти го наричаш развитие на демокрацията и така се лансират НПО-тата и са със супер цели гледано от страни и четящи им заглавията, са просто безупречни и изглеждащи супер полезни! ! Но какво се крие в действителност? Да погледнем България! Камара медии и сайтове на хранилка! На сайта на америка за България имаше кой колко! И разбира се, все са за някакво развитие и добри цели! Следващите са всичките така наречени политолози, анализатори и всякакви лози и затори, присъстващи по телевизии и сайтове всеки ден и особено активни в определени моменти! И няма лошо! Но човек който търси истината, гледа действията! Оказва се, че това са лъжци, манипулатори и пропагандисти на повикване! Има ли проблем с някой от политическите проекти на кръга капитал, като сега с ПП и ДБ, те са по всички медии, с всякакви глупости! Аз няма да те убеждавам! Ако имаш желание, ще се загледаш и сам ще го видиш! Ако не, няма! Та видно имената им и на тези НПО-та и целите за които ужким са създадени, нямат нищо общо с действителността! Под прикритието на думичките демокрация и евро-атлантизъм, се извършват действия, типични за комунизъм и фашизъм! Тотален срив на демокрация, репресии, цензура, за всеки, който е неудобен и с "не правилно" мнение! Ще ме извиниш, ама това не е демокрация! На думи са номер едно! От сутрин до вечер те са демократите, останалите са "врагове, против" демокрацията! Действията на тези хора, друго показват!Истината е, че кръга капитал е наследник на СИК, с изпран
Коментиран от #65
17:31 20.09.2023
65 Следва от ком 64
До коментар #64 от "Виж сега":
Истината е, че кръга капитал е наследник на СИК, с изпрани бизнеси и във всички посоки! Банки,медии, финансови пазари! Този кръг обслужва интересите на САЩ, от където има подкрепата да се наложат политически партии, усвояват службите и от там, държавата ти става като частна фирма! Всички схеми, поръчки и каквото и да е, минава през техни фирми! Които пък правят финансирания към НПО-та! И всичко е обвързано с фондации, фирми, дарения! Отделно НПО-тата получават пари от САЩ, които пък се разпределят към медии и калинки! Това е в най общи линии действията на тези НПО-та! Манипулации, лъжи, пропаганда! Същото се случи в Украйна!Нямам намерение да те убеждавам за каквото и да е! Единствено, искам да те накарам да се замислиш, защото виждам, че си мислещ човек! Написах ти нещо в предният пост! Кой има интерес от нещо, ще го видиш по посоката на парите! А парите, не отиват към Русия и Европа! Това което си мислиш, не е ли в посока на парите, значи грешно виждаш!
Коментиран от #66
17:35 20.09.2023
66 Сър Пичук
До коментар #65 от "Следва от ком 64":
Както писах в някой от предишните си постове, целите и на САЩ и на Русия са да печелят на гърба на другите, като едните отглеждат златни кокошки и прибират яйцата им, докато другите направо им теглят ножа и консумират каквото могат.За да изглеждат добре в очите на международната общност маскираха действията си с примамливи идеологии - едните тръбяха, че изграждат най-хуманната система - социализъм, с прицел комунизъм, а другите уж разпространяваха демокрация, която също е доста примамлива за хората. Но колкото едните построиха социализЪма, толкова другите направиха демокрацията. Истината е, че всички приказки са параван за инсталиране във властта на удобни хора, които да обслужват инсталиралите ги. А какви са точно, откъде идват, какви са им убежденията е без значение. Важното е да служат. След 1944 дойдоха разни шумкари, селяндури и хитреци и това се знаеше и виждаше от всички, но те бяха "верни на партията" и "делото на социализма", на "вечната дружба" с "братския Съветски съюз" и затова бяха добри и ги крепяха.
Днес модата е друга - афишират се като НАТО-вци и Евроатлантици, говорят заа демокрация и бла-бал и това стига за да ги държат във властта. А това, че са измамници и гешефтари, че са прости, пребоядисани комуняги, комсомолски активисти, ДС-агенти, феодали, крадци и мафиоти, нямащи нищо общо с демокрацията, е без значение. Важното е да говорят правилно и да работят в полза на поставилите ги. .
Това е. навсякъде
И докато има готови да се п
Коментиран от #67
18:27 20.09.2023
67 Сър Пичук
До коментар #66 от "Сър Пичук":
Продължение от №66И докато има готови да се продават за пари и постове, ще има и кой да ги купува. А дали ще е с НПО-та, с партийни помощи, клубове за приятелство, черни каси или по друг начин е подробност. Тук не са ни виновни нито руснаците, нито американците. Виновни сме си ние, че сме възпитали такива хора и че ги допускаме до властта и търпим. Но това не става и без помощта на тайните служби, полицията, военните, съда и прокуратурата. Примери бол. Може да си най-големия разбойник, съдействаш ли на правилните хора, законът става врата в полето. Пример - Божков. Пя, пя, пя пред американците и се прибра, пуснаха го в къщи, а обвиненията срещу него започнаха да окапват едно след друго.
Коментиран от #68
18:36 20.09.2023
68 Тук съм напълно съгласен с теб
До коментар #67 от "Сър Пичук":
Нито социализъма беше социализъм, който между другото като идеология няма нищо лошо, нито демокрацията се оказа демокрация, която също според идеологията изглежда добре! Но тази новата демокрация, е още по страшна! Агресивна с фашистки наченки и налагане на диктатура! Това не трябва да се допуска! Това е същото, като през 1944, но по страшно, със съвремените средства за информация! И да! Виновни сме ние! НПО-тата може да са супер вредни, Русия, Китай, САЩ и всеки си гледа неговите интереси и те може да също супер вредни за нас, но те не биха вирели и не биха били вредни, ако народа не допускаше да го лъжат, крадат и манипулират, ако имаше нетърпимост към неправдата, не моралното и държеше на ценности! Няма как до вчера да викаш на площада ГЕРБ и ДПС е мафия, а днес да си съгласен, че си с тази мафия! Няма как да те лъже някой, а ти да го избираш отново! Какво очакваш различно да се случи? Затова всеки народ, си заслужава управниците! Те са там, заради този народ!Коментиран от #69
19:39 20.09.2023
69 Сър Пичук
До коментар #68 от "Тук съм напълно съгласен с теб":
Има една известна сентенция, че бедността е най-справедливото наказание за простотията на един народ.Така, че да не се чудим защо сме бедни. А за простотията на българина се борят още от 1944г. Избиха интелигенцията. насила откъснаха народа от вековните му корени, морал, принципи и добродетели и ги замениха с някакви измислени комунистически норми, направиха образованието неприемливо и нежелано с ниските заплати и ниския социален статус, изтиквайки напред работниците, и плащащи пребогато на милиционери, шофьори, ватмани и др. подобни. Родителите съветваха младите "Учи за да не работиш", а не за да станеш личност. Самоусъвършенстването, развитието, интелигенцията, бяха потискани. Социалистическият реализъм, беше културния закон. И резултатите ги берем днес - прост народ, чалгаджийска халтура, държавата пред закриване, а нацията е пред изчезване. Спасението е в изграждане на правова държава със силно образование и висок морал. Всичко друго е обречено! Формулата е проста, но осъществяването и ще е безкрайно трудно и трябва да е дело на всички.
21:15 20.09.2023
70 Този коментар е премахнат от модератор.