30 Септември, 2023
Подкрепяте ли протеста на енергетиците?
Подкрепяте ли протеста на енергетиците?
Да
60% (2825)
60% (2825)
Не
34% (1606)
34% (1606)
Колебая се
2% (114)
2% (114)
Не ме вълнуват исканията им
3% (147)
3% (147)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ами не
Коментиран от #6, #60
00:12 30.09.2023
2 Адам Хилтън
Коментиран от #5
00:21 30.09.2023
3 Най-много поддържам енергетиците
02:34 30.09.2023
4 Qмюр
Коментиран от #15
05:19 30.09.2023
5 ХАХАХА
До коментар #2 от "Адам Хилтън":
Защото при нас е всяка коза за свой крак ! Както са казали което не се купува с пари ,се купува с много пари . И тези ще ги купят и протеста ще мине и отмине.05:33 30.09.2023
6 да бе, да
До коментар #1 от "Ами не":
Нищо й няма на тази индустрия. Поне за още 50 години напрад има въглища, с които да се гарантира енергийната система в страната. Най-лесното решение на изкуствено създадения проблем е излизане на България от зелената сделка, защото с нея ни превърнаха в енергийни роби. До нас турците произвеждат електрическа енергия от въглища, от вода, строят атомни електроцентрали и за тях няма никакви ограничения, не плащат и цент за въглеродни емисии, ние плащаме като луди и унищожаваме всичко заради малоумниците, които превърнаха бавноразвиващото се дете Грета Тумберг в екологична икона. Тази идиотщина трябва да спре.Коментиран от #23
07:22 30.09.2023
7 не знам
Коментиран от #11
07:28 30.09.2023
8 Защо до сега
Коментиран от #9
07:33 30.09.2023
9 Дааа
До коментар #8 от "Защо до сега":
Бяхана почивка в луксосна дестиация с цел закупуване на еко имот за наложницата.07:59 30.09.2023
10 Мое мнение
08:02 30.09.2023
11 гост
До коментар #7 от "не знам":
Вярно не знаеш много работи и повтаряш като папагал. Запомни : България НИКОГА, ама никога не е изнасяла енергия до 1989 г .България беше вързана в енергийния пръстен с Югославия и Румъния , но енергия не е изнасяла .Имахме договорни отношения в случай , че се разпадне системата да ни подадат напрежение за да си възстановим системата , но не и да ни продават , както и ние на тях. Не ме разбирай погрешно , внасям малко яснота , аз също подкрепям протестиращите и се ядосвам на казаното по горе , че ние плащаме квоти ,а Турция може да си цапа колкото иска .Коментиран от #19, #24, #25
08:07 30.09.2023
12 Левче 100тинков
Коментиран от #30
08:13 30.09.2023
13 да ги подкрепим в протеста
08:24 30.09.2023
14 Баба Ви
09:26 30.09.2023
15 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #4 от "Qмюр":
Факт09:43 30.09.2023
16 Ний ша Ва упрайм
Коментиран от #31
09:44 30.09.2023
17 Мястото е пред парламента
Коментиран от #20, #33
10:19 30.09.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 лъжеш
До коментар #11 от "гост":
България беше основния доставчик на електроенергия за всички държави на Балканите, които нямаха собствена атомна електроцентрала. Къде е отивал според тока, произвеждан от шестреакторната АЕЦ Козлодуй /всички 6 реактора преди 1990 г. работеха!/ и тази, произвеждана от ТЕЦ-овете и ВЕЦ-овете? Наясно ли си, че електричество не може да се складира, а България произвеждаше няколко пъти повече електрическа енергия, от тази която можеше да потреби. От износа на ток тогава в държавата всяка година влизаха милиарди долари. Това са фактите и за тях има достатъчно документи, доклади и анализи.Коментиран от #34
10:37 30.09.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 българка
Коментиран от #35
11:26 30.09.2023
23 Има и на индустрията и то много
До коментар #6 от "да бе, да":
Първо не е ефективна и за тази неефективност всеки един от нас плаща от доба си пряко чрез цената на електроенергията и не пряко чрез лишаването на страната от развитие на конкретно способно производствоВторо тази индустрия трови всички живеещи около централите и ги обрича да се разболяват и страдат
Трето зелената сделка не е проблема, а решението на проблема.Ако нещо е било единствено възможното преди 70 годи изобщо не значи, че все още е такова.
Четвърто това, че има нещо за още много години не е мотив то да бъде използвано докато свърши, пи положение, че вече има по-изгодни и ефективни негови алтернативи.Ако се разсъждаваше нека да свърши то още хората щяха да горят само дърва и нямаше и са почнали въглищата, защото още не са свършели дървата. Съпротивата срещу постепенния отказ от въглеводородните горива е точно аналогична на съпротивата срещу парната машина в началото на индустриалната революция
Пето не може и не трябва заради интересите на няколко десетки хиляди заети в един държавен неефективен гигант свикнали да не работят и да вземат високи заплати въпреки неефективността на производството и управлението на дружеството, да продължават да плащат няколко милиона други. Трябва да се защити интереса на мнозинството, а не на заинтересованото и ревящо малцинство.
Коментиран от #56
11:53 30.09.2023
24 Недей да лъжеш!
До коментар #11 от "гост":
На кого ги разправяш тези бе, другар! Имаше износ и то голям - заради едни мръсни американски пари. Кажи на младите каква дискотека бяхме 2 часа има ток, 2 няма. По едно време беше 4 няма , 2 часа има!Коментиран от #26
12:08 30.09.2023
25 Ами
До коментар #11 от "гост":
Дали е само заради емисиите може да се спори, но няма никакъв смисъл,Емисии има и ще има, защото международната политическа реалност е такава, че те ще се прилагат тепърва и ще стават все по- скъпи. Това е реалността, която не може да бъде променена от никой, по-никакъв начин, колкото и голям популист да е.
Първо това, че в момента се още има страни който не спазва никакви квоти и емисии това не означава, че това ще подлъжи да е така още дълго. А какво ще се случи когато се въведат огромни мита за произведини стоки с енергия от изкопаеми горива, което е следващата стъпка? Дали стоките от тези страни няма да станат напълно не конкурентни? Или пък и тези страни мяма се откажат от тази енергия за да не загубият пазари? Имат ли други пазари тези страни на които могат да разчитат?
Не можеш да не се съобразяваш с световната политика и рамките определяни от нея, а да очакващ да си част от света и да търгуваш с него не става.Ако не се съобразяваш може да си само като Северна Корея и да оцеляваш.
12:10 30.09.2023
26 гост
До коментар #24 от "Недей да лъжеш!":
Бягай оттук бе умник ,никога НЕ сме изнасяли ток !А това , че светехме като дискотека се дължеше на съвсем други причини . Оная " мощна " икономика гълташе като ламя и не стигаха мощности да изпълняваме петилетните планове за 3 години, а имахме договори. Всеки по голям завод имаше собствен ТЕЦ , който не смогваше да захрани съответния завод и взимаше от системата . А не дай си боже гръмне котел, ремонтните бригади спяха на обекта. Разказвам ти го като човек работил диспечер в системата .Ти каква експертиза имаш по въпроса ?12:49 30.09.2023
27 кои българин не би го подкрепил
Коментиран от #28
13:33 30.09.2023
28 Ами
До коментар #27 от "кои българин не би го подкрепил":
Разумния и прагматичния не би ги подкрепил. Да имаш и поддържаш неефективно и нерентабилно производство не е полезно, а е много вредно даже.13:55 30.09.2023
29 Хайрсъзина
16:31 30.09.2023
30 Да.........
До коментар #12 от "Левче 100тинков":
Няма, защото руските правителства в България, управляващи ни вече 30 години, на дават право на никой да прави каквото и да е, за да сме зависими от ватенките. Имаме и нефт и газ, но руснаците не ни дават да ги разработим. Като се освободим от руското робство, всичко ще се уреди.Коментиран от #32
16:31 30.09.2023
31 Дядо Благо
До коментар #16 от "Ний ша Ва упрайм":
Ами искахте промяна, нали? Свалихте Бойко, нали? Ами - заслужавате си Денков да ви управлява. Прост народ - слаба държава!Коментиран от #64
16:34 30.09.2023
32 Не...
До коментар #30 от "Да.........":
Освобождаваме се от руското робство и попадаме под американско робство по тежко от руското.Коментиран от #37, #44
16:37 30.09.2023
33 Всеки да мисли за преквалификация!
До коментар #17 от "Мястото е пред парламента":
Поне 2 милиона сме недоволните от сините и зелените зони! Зони, дори в села и паланки! Нечуван рекет за паркиране по улици, построени с нашите пари!Ами ако и ние затворим пътища и магистрали, дали рекетът ще бъде отменен!? Не! Няма да бъде!
16:40 30.09.2023
34 Някой
До коментар #19 от "лъжеш":
Питаш, къде са отивали милиардите от продажбата на ток!? Въпросът ти е повече от риторичен - отивали са в банковите сметки на червената мафия, която сега ни управлява, благодарение на точно тези милиарди.16:45 30.09.2023
35 ХаХаХа
До коментар #22 от "българка":
А бе то ГЕРБ са виновни дори затова, че вечер слънцето се скрива зад хоризонта.Но всички знаят колко предвидим и спокоен беше живота, когато Бойко ни управляваше. Строяха се магистрали, градовете се цивилизоваха /вижте Бургас как изглежда вече/, със заплатите си си позволявахме да почиваме лятото..... Днес, всичко това е само спомен!
16:50 30.09.2023
36 Защо се пропуска,
Коментиран от #38
16:52 30.09.2023
37 Матракчи
До коментар #32 от "Не...":
Руснаците никога не са ни искали предварително милиарди за аероплани които нема да дойдат никога.Коментиран от #39, #43
16:55 30.09.2023
38 Не се пропуска, просто не е вярно вече
До коментар #36 от "Защо се пропуска,":
Не са единствените и при нас слънцето грее и вятъра духа като навсякъде другаде по земята. Тях никой не може да ги изнася или внася или спре. И на всичкото отгоре добитата от тях електроенергия с по-ниска себестойност, от тази добита от въглища, а и не замърсяват като комините бълващи отрова и сеещи пепел.17:02 30.09.2023
39 Да, ама не!
До коментар #37 от "Матракчи":
Сигурен ли си, защото аз много се съмнявам.Коментиран от #40
17:16 30.09.2023
40 Матракчи
До коментар #39 от "Да, ама не!":
Имаш право да се съмняваш,безплатно е.Коментиран от #42
17:20 30.09.2023
41 ХаХаХа
17:28 30.09.2023
42 ХаХаХа
До коментар #40 от "Матракчи":
Ти разбира се не се съмняваш, вярваш бизприкословно на руската пропаганда. Аман от руски шпиони и продажници. Заради такива подлоги като теб сме на това дередже.Коментиран от #46
17:29 30.09.2023
43 Аз Кочо
До коментар #37 от "Матракчи":
А бе кви ги разправяш!? Ти къде си чул или видял руснак да дава даром? Руснака само взема. Ако моше, взема всичко което може, дори и да не му трябва.Коментиран от #49
17:31 30.09.2023
44 Кои са били
До коментар #32 от "Не...":
под американско робство? Западна Европа, Канада, Австралия, Япония, Ю. Корея - все страни с висок стандарт вече 80г. под робство. А тия които бяха по съветско робство - Източна Европа, С.Корея, Китай, Еритрея, Венецуела, Индия, Ю.Африка, Нигер, Куба как са със стандарта? Единствено Китай дръпна напред защото се скара с СССР и се ориентира към Запада преди 30-40 години. Сега хитрите китайци се правят на съюзници с РФ и тихичко ѝ отмъкват Сибир.Коментиран от #45, #48
17:51 30.09.2023
45 Да.........
До коментар #44 от "Кои са били":
По план, през 2024 гдшна, Сибир ще стане китайска територия. Така е записано в тезисите на Китайската ком. партия.17:56 30.09.2023
46 Матракчи
До коментар #42 от "ХаХаХа":
Аз подлога не съм и не съм бил на никого за разлика на такива като тебе на когото бащите и дедите някога бяха подлоги на руснаците.Сега палачинката се обърна и айде ти сина и внука, подлога на американците.18:38 30.09.2023
47 Вуте
18:43 30.09.2023
48 Вуте
До коментар #44 от "Кои са били":
Западна Европа, Канада, Австралия, Япония...преди осемдесет години и повече все са били с висок стандарт.Стандарта са си го направили сами,а не под влияние на американците.18:44 30.09.2023
49 Матракчи
До коментар #43 от "Аз Кочо":
По принцип си прав.Силните вземат от слабите.Руснаци и американци са един дол дренки.18:47 30.09.2023
50 Ами да
Коментиран от #52
21:05 30.09.2023
51 За протокола
03:37 01.10.2023
52 оня с коня
До коментар #50 от "Ами да":
А като закриеш Тецовете ще имаме ли Парно?03:39 01.10.2023
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Нане
08:04 01.10.2023
55 Глупаци
Коментиран от #61
09:05 01.10.2023
56 Патриот
До коментар #23 от "Има и на индустрията и то много":
Изцяло те подкрепям и ще добавя:- Защо в тази индустрия вместо огрооомните заплати, плащани от всички нас, защото тия заедно с ВиК дружествата са най-безкомпромисните монополисти, не взеха поне мааалко да инвестират в екологично производство - филтри, турбини, КПД и т.н.?
- Някой наш "политик" се изцепи - щели да им хвърлят трохи в очите!!! - За тоя паразит и вредител, а и за тия работници 150 хил. лева накуп били трохи!!! Някой редови, работещ българин от нас да е получавал такова предложение, освен политиците и техните гавази - милиционерите и военните??? Че с няколко хил. лв. ще изкараш какъвто и да е курс за преквалификация, можеш да започнеш и собствен бизнес с тия "трохи", а можеш и да ги окрупниш със съмишленици-съкооператори и т.н... Нооо, ще трябва да излязат от зоната си на комфорт, в която дълги години лапат тлъсти заплати без контрол, конкуренция и грам мисъл. Моят бизнес например беше убит от Ковида и тъпите ни политици, на стари години се преквалифицирах и работя в коренно различно поприще, но това го направих почти разорен, с дългове, кредити, без стотинка помощ от държавата и т.н... Някой от вас, скъпи средностатистически сънародници, да се припознава в тия "енергетици"? - по скоро приличате на мен - опъваме каиша, пълним хазната и гушите на монополистите, които пък с нашите пари си купуват продажните червеи-политици, прокарващи направо частни-персонални закони в тяхна защита и т.н.
- Заради тия хватки и лобистики в България няма масова
Коментиран от #57
09:28 01.10.2023
57 Патриот
До коментар #56 от "Патриот":
зелена енергия (само олигарси и свои хора я развиват), а цените ѝ хвърчат до небесата.Мога още много да напиша...
Така че, тия енергетици да не се правят на ощипани моми, ами да се събудят, да излязат от миналото, а и с частно-отрасловите си интереси да не тормозят и без това изтормозения българин, затваряйки му и пътя, ами да идат да протестират и да затворят тези, от които зависят!
09:36 01.10.2023
58 всички при тях
12:08 01.10.2023
59 Боре
12:27 01.10.2023
60 САП
До коментар #1 от "Ами не":
Поредния заблуден от лозунгите за ВЕИ.В момента технологично няма ВЕИ, които да осигурят 24 часово електрозахранване освен водните.
Фотоволтаичните (само денем Лятото до 12-14час зимата под 8 часа)
Вятърните искат да има вятър (в момента почти всичките места за такива са заети)
Водните сме построили почти всичко каквото може( в последните години намаляват дъждовете и въпроса ще стане "ток или (поливане) храна?").
Писнало ми е икономисти дето обясняват, колко е неикономично нещо, но искат да имат ток 24часа 365 дни в годината.
Технология и икономика са две различни науки понякога се налага да правиш нещо неикономично за да да можеш да правиш после нещо на печалба.
И забравят къде е основния проблем на електроенергията Тя се консумира в момента в, който се произвежда. НЕ МОЖЕ ДА СЕ СКЛАДИРА.
Трябва да се намерят истински заместители на ТЕЦ и АЕЦ сегашните не могат да ги заместят.
Заради такива, като теб в скоро май ще усетим действието на АЧР (автоматично честотно разтоварване). Почва да изключва консуматори при недостатъчно енергия( почва се първо от консуматори 3 категория битови) и ще си спомним дискотеките от едно време.
12:45 01.10.2023
61 питам си
До коментар #55 от "Глупаци":
И с какво ще си заредиш тротинетчицата и телефончето???????? С прадните приказки на политиците ли и на зеленоплатените гробокопаче....13:38 01.10.2023
62 От Варна
13:58 01.10.2023
63 Инж
16:29 01.10.2023
64 БайОня
До коментар #31 от "Дядо Благо":
Къв Бойко в глупавите ви глави. Този Дебел е като водно колело в изкуствен интелект колега?! В кой свят си?!16:31 01.10.2023
65 Ван Дал
16:33 01.10.2023
66 Р. Тодорова
20:16 02.10.2023
67 РАДОСЛАВ
20:21 02.10.2023