3 Декември, 2023

Ще успеят ли китайските автомобили да се наложат в Европа?


Ще успеят ли китайските автомобили да се наложат в Европа?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, заради своите предимства
57% (1490)
Не, утвърдените производители няма да им позволят
38% (988)
Нямам мнение
5% (125)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    14 2 Отговор
    Ще се наложат както всички стоки бяла и черна техника .
  • 2 Хорхе

    19 3 Отговор
    Едно време такава предубеденост е имало за японските автомобили, след това за корейските и сега за китайските. Китайците, ако решат могат да фалират заподноевропейската конкуренция. 30 процента от детайлите и компонентите във всеки европейски автомобил са дело на китайците. За сега нямат интерес защото европейските производители
    плащат отлично но са наясно, че вече губят позиции на световния Авто пазар.
  • 3 Приятел,

    11 1 Отговор
    те всички автомобили са китайски вече. Поне от гледна точка на материалите вътре. Взимам си немски лагери на едни от най-добрите и отгоре пише происведено в Китай. Не ме притеснява този факт, защото качеството е най-доброто в Китай и на ниска цена. Ниската цена определя оборота и от там голямата печалба.

    Коментиран от #17, #19

  • 4 фтгъхуихуи

    12 2 Отговор
    Свиквайте с идеята да карате китайски коли... Свиквайте и с това- "Ако не е китайско значи е менте"... Има колкото щете начини да се образовате какви коли произвеждат днес китайците- и из ивропътъ се продават някои марки, а и в тубата е пълно с клипове и тестове...
    Съветвам който има възможност да отиде и да разгледа моделите на Донгфенг и Хавал които се продават у вас. Преди това си набелязвате прекият им конкурент от иврупейските, корейски и японски марки и в един ден посещавате дилърите на китайците и конкурентите им и сравнявате всичко- от цени, през оборудване и материали и стигнете до цени на сервизно обслужване...
    Отсега ви казвам- китайците струват с около 20-25% по-евтино от равностойно оборудван конкурент... А в самият Китай тея модели струват с още 20% по-малко... В същото време качеството на китаеца е по-високо от това при моделите на Стелантис (Опел, Пежо, Ситроен и кой ли още не- все масовка за уж малко пари) и максимум 2 идеи под нивото на немският "премиум"... Само дето тея китайци Хавал и Донгфенг в Китай са в ролята на Дачия- прилични и евтини коли (около $20 000) за обикновеният работник... Какво могат китайците за $70 000 ви е бедна фантазията... А ако отидем на $100 000 вече и великият Май(тенае)бах се е свил в ъгъла и нервно пуши... Какви хибриди имат изобщо да не говорим- швабите още 10г. няма да пуснат нещо подобно...

    Коментиран от #5

  • 5 БАРС

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "фтгъхуихуи":

    ПРАВ СИ НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБЕ.КИТАЙЦИТЕ ОТДАВНА ПРАВЯТ НОРМАЛНИ ЛЕКИ КОЛИ.УКРАИНЦИ РУСНАЦИ БЕЛОРУСИ ОТДАВНА КАРАТ КИТАЙСКИ ЛЕКИ КОЛИ ПИКАПИ И ДЖИПОВЕ.ЖИВЯЛ СЪМ И НА УКРАИНА И ИМАМ ПРИЯТЕЛИ КОИТО СИ КУПИХА ЧИСТО НОВ КИТАЕЦ КАК ТЕ И САМ ПИТАЛ СЛУЧАЙНИ СОБСТВЕННИЦИ НА КИТАЕЦА .ВСИЧКИ СА ДОВОЛНИ КАТО СЕ ИМА ПРЕДВИД ЧЕ ПЪТИЩАТА ТАМ СА УЖАСНИ.ДРУГО ПРЕДИМСТВО ЕФТИНАТА ПОДРЪЖКА И ЧАСТИ.ТА ТО ЗАПЪДА НЕ ПУСКАТ КИТАЙСКИТЕ АВТО ИМЕННО НЕ ЧЕ НЕ ОТГОВАРЯТ НА ЕВРО СТАНДАРТА ТЕ ОТДАВНА ОТГОВАРЯТ А ИМЕННО ЧЕ ЩЕ ПОДБИЯТ С ЦЕНАТА ОСОБЕННО НЕМСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.МОГА ДА КАЖА ЧЕ АКО РУМЪНЦИТЕ НЕ БЯХА В ЕС ТО НАДАЛИ ЩЯХА ДА ПРОБИЯТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАЗАР.МОГА ДА КАЖА СПОКОЙНО ДАЖЕ ГЕРМАНИЯ СЕ НАПЪЛНИ С ДАЧИИ.ОСОБЕННО ГЕРМАНСКИТЕ МАРКИ СЕ УЛЯХА СЪС СКЪПИТЕ СИ КОЛИ И ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ НЕМСКОТО КАЧЕСТВО ОСТАНА В ИСТОРИЯТА.ДА ИДВА РЕД НА ПО ЕФТИНИТЕ КОЛИ С НЕ ЛОШО КАЧЕСТВО..И ДРУГО ЕВРОПА СИ ВКАРА АВТО ГОЛ С ТИЯ ЕВРОПЕЙСКИ ИЗИСКВАНИЯ И ЗА НАВЛИЗАНЕТО НА ЕЛ,КОЛИТЕ СЕГА И АФРИКАНЦИ И ЛАТИНО АМЕРИКАНЦИ КАКТО И КИТАЙЦИ ЩЕ НАПЪЛНЯТ СВЕТА С ЕЛ КОЛИ ЗАРАДИ ЕФТИНАТА РАБОТНА РЪКА И ЦЕНА

    Коментиран от #27

  • 6 Следващата ми кола ще е китайска

    6 5 Отговор
    Без Китайското автомобилостроене и части западните коли приключват.
  • 7 ивелин

    4 2 Отговор
    Добре ,че има Китайски всякакви Ел. средства за придвижване - от електрическите велосипеди да електрическите автомобили. С години цивилизовзният Запад ни продаваше всичко това много скъпо а ние като покорни роби за всичко бяхме им благодарни защото нямахме друга възможност. Няма да забравя когато търсих ел. инвалидна количка за мой роднина към 2000 година беше като цената им за тогава 6-7.000 хиляди Евро. Кой инвалид може да си позволи толкова много пари за тях години то и сега много по късно след години намерихме Китайска ел. количка и я купихме - малцина това ще го разберат да бъдеш вечно като в затвор в една стая- сега спокойно може да излиза навън и всеки път благодари на Китай ,че благодарение на тях има тая прекрасна възможност. Много пъти купувам Китайски защото електрониката като Компютрите ,Телефоните технологически остаряват за няколко години да купиш няколко пъти по скъпо--- лично мое мнение не си струва по добре го поднови с нов естествено качеството може да е по ниско но при колите е обратното докато Китайските Ел. са били по качествени от Европейските така ми казаха .

    Коментиран от #8, #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 СТАМАТ MAГАPETO

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    инвалид с ТЕЛК от 30 години поради ...,,ИНСУЛТ",който неуморно 24/7 чати в сайта...
    Хвала на тия доктори де да ти дали ТЕЛК-а...и поддържат до сега в тази .

    РАБОТОДПОСОБНОСТ..

    Коментиран от #16

  • 12 Човек

    2 3 Отговор
    10 Разкрит и 11 СТАМАТМАГАРЕТУ Вие Сте Психопатични Садисти Психопатите не Съчувстват Нямат Евпатия Манипулират Радват се на Човешкото Нещастие но Сеие За Тяхна Си Сметка Разкрит и СТАМАТ МАГАРЕТУ никаде не работят те са ИНТЕРНЕТ ХУЛИГАНИ Хранят се с Човешкото Нещастие и Болка
  • 13 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "ивелин":

    Точен и Верен Вие Коментарът господин Иво
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 взимай си взимай

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Приятел,":

    Аз имам случай на клиент който даде 700лв. да му нарежат двуходов червяк в Сливен, за тестобъркачка. Поцигани се сетне за лагерите и купи китайски за 14лв. парчето. А познай какво стана!? За седем дни китайците се бяха толкова износили че имаше аксиален луфт от 8мм. между гривните на лагерите. Червякя се качил върху зъбното колело и беше откъснал парчета от него си.
    Айде после пак 700лв. за нов червяк и нови Японски лагери на NSK и тая бъркачка си работи вече 7ма година.

    Имам комуникация с колега китаец от моята машиностроителна сфера. Той направо не може да повярва колко са скъпи самите суровини, материалите при нас в България и Европа.
    За това китайците слизат ниско в цените. Евтини суровини, в пъти по евтини от тук и често качеството си е баш китайско-боклук.
    Единствено Турско и Индииско Пакистанско е по-голям, даже тотален боклук.

    Коментиран от #22

  • 18 Така е

    3 1 Отговор
    От 30 години се обяснява как китайските коли ще превземат цивилизования свят. И не става. Защото колата е нещо специално за хората. Не е като телефони, таблети и лаптопи.
  • 19 Тоз

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Приятел,":

    Това е приказка на пенсионер в кафенето, нямащ никакъв поглед как се развива света. Или иначе казано-клише, че всичко е китайско. Трудно е за обяснение, като се има предвид и многото плюса под това писание. Всъщност почти нищо не е китайско и произлязло от Китай. Те са много назад в иновации и новости в технологиите. Всичко е дадено от колективния Запад, когото мразят.

    Коментиран от #20, #25

  • 20 авседрфтгхуи

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Тоз":

    А твоето е поредната кофа с помия излята по заповед на посолствоТО... Спокойно, разправяй си ги тея лъжи колкото щеш- света си върви напред и без теб. Штъ уткрехна:

    Технологиите тип "инжинеръ гу изчисли на компъ" НЕ ЗНАЧАТ НИЩО когато можеш само да нарисуваш нещо и да му тестваш виртуален модел на компутура... И ти го казвам от опит- аз съм тоя дету рисува на компутура и тества разни виртуалки... Докато моята идея не мине през инженерите в завода и не направил изпитания на реалният продукт моите чертежи са просто някаква детска рисунка с общи насоки. НЯМА и НЯМА ДА ИМА случай в който моето задание да се изпълни на 100% без нито една промяна щото формите и материалите в реалният свят се държат по-различно...

    Накратко- драскачи с идеи като мен много, но реалният производител е в Китай... И той решава ВСИЧКО. В тях е и хляба (суровини, енергия), и ножа (заводи и работници)- при това положение ти можеш само да им смучеш жълтите топки и да им се молиш да ти произведат нещо...
  • 21 Край

    0 1 Отговор
    В САЩ фолксваген бяха принудени да изкупят обратно 500 хил. дизелови автомобили от собствениците им по цените на които са ги продали. Независимо колко са карани. В ЕС НИЩО ПОДОБНО. Сега немското автомобилостроенне ще бъде спасявано с протекционистки мита върху китайските автомобили. Ще се организира и оплюване в ауто билд и пр. рекламни брошурки. Те немците ясно ами ние къде сме?!? Защо ще купуваме скъпите им лачени танекии.

    Коментиран от #23

  • 22 ежко

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "взимай си взимай":

    Китайците имат и 2 и 200.Това,че нашите търговци внасят лагер за 2 юана дето издържа 1 месец си е от търговците, не от китайците.Жълтите произвеждат лагери като японците,но струват 200 юана, което си е пак по-евтино, ама Ганьо изобщо не внася такива......
  • 23 дфгхйхуи

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Край":

    Нищо няма да защитят- швабите съвсем сериозно решиха да се изнесат от ивропътъ, вече са закупени терени за строеж на 4 завода (2 на БМВ, по 1 на Ауди и Мерцедес) в Китай... За вас ще останат заводите в Унгария, Полша, Чехия които ще произвеждат някакви мизерни бройки- в швабия ще остане само Порше... При добър късмет заводите у швабия ще почнат да сглобяват (не да произвеждат- само да сглобяват) някои китайски модели, но и това е слабо вероятно
  • 24 Тираджия

    0 1 Отговор
    Имат само едно предимство, че са евтини,! И като ги продадеш за скрап след употреба ще вземеш повече от колкото си дал!
  • 25 Дългия

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Тоз":

    Прав си жълтурите крадат яко! Нищо не са измислили , после го правят същото и го продават в пъти по евтино, така те унищожават после те купуват!
  • 26 дрфтгъхуйи

    1 0 Отговор
    Случайно ми попадна източник с цени на колите у Китай- четете и като осъзнаете как ви таковат може да си поревете:

    Донгфенг М4 у вас се продава за 62 бона => в Китай същият модел струва $21 000 или около 38 000лв., толкова струва средното ниво на Дачия Джогър...
    Донгфенг Т5 ЕВО у вас струва 55 бона => в Китай се продава за $20 000 или 36 000лв., скормна разлика от 20 бона...
    Хавал Н6 (високото оборудване)у вас струва 72 бона => в Китай струва $20 000 или 36 000лв. което си е баш половината...

    Сега схващате ли какви коли ще карате скоро? И познайте кои иврупейски марки шъ умрът пръви...
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

Назад към анкетата