3 Декември, 2023
Ще успеят ли китайските автомобили да се наложат в Европа?
Ще успеят ли китайските автомобили да се наложат в Европа?
Да, заради своите предимства
57% (1490)
57% (1490)
Не, утвърдените производители няма да им позволят
38% (988)
38% (988)
Нямам мнение
5% (125)
5% (125)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
11:06 03.12.2023
2 Хорхе
плащат отлично но са наясно, че вече губят позиции на световния Авто пазар.
11:08 03.12.2023
3 Приятел,
Коментиран от #17, #19
11:36 03.12.2023
4 фтгъхуихуи
Съветвам който има възможност да отиде и да разгледа моделите на Донгфенг и Хавал които се продават у вас. Преди това си набелязвате прекият им конкурент от иврупейските, корейски и японски марки и в един ден посещавате дилърите на китайците и конкурентите им и сравнявате всичко- от цени, през оборудване и материали и стигнете до цени на сервизно обслужване...
Отсега ви казвам- китайците струват с около 20-25% по-евтино от равностойно оборудван конкурент... А в самият Китай тея модели струват с още 20% по-малко... В същото време качеството на китаеца е по-високо от това при моделите на Стелантис (Опел, Пежо, Ситроен и кой ли още не- все масовка за уж малко пари) и максимум 2 идеи под нивото на немският "премиум"... Само дето тея китайци Хавал и Донгфенг в Китай са в ролята на Дачия- прилични и евтини коли (около $20 000) за обикновеният работник... Какво могат китайците за $70 000 ви е бедна фантазията... А ако отидем на $100 000 вече и великият Май(тенае)бах се е свил в ъгъла и нервно пуши... Какви хибриди имат изобщо да не говорим- швабите още 10г. няма да пуснат нещо подобно...
Коментиран от #5
12:04 03.12.2023
5 БАРС
До коментар #4 от "фтгъхуихуи":
ПРАВ СИ НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБЕ.КИТАЙЦИТЕ ОТДАВНА ПРАВЯТ НОРМАЛНИ ЛЕКИ КОЛИ.УКРАИНЦИ РУСНАЦИ БЕЛОРУСИ ОТДАВНА КАРАТ КИТАЙСКИ ЛЕКИ КОЛИ ПИКАПИ И ДЖИПОВЕ.ЖИВЯЛ СЪМ И НА УКРАИНА И ИМАМ ПРИЯТЕЛИ КОИТО СИ КУПИХА ЧИСТО НОВ КИТАЕЦ КАК ТЕ И САМ ПИТАЛ СЛУЧАЙНИ СОБСТВЕННИЦИ НА КИТАЕЦА .ВСИЧКИ СА ДОВОЛНИ КАТО СЕ ИМА ПРЕДВИД ЧЕ ПЪТИЩАТА ТАМ СА УЖАСНИ.ДРУГО ПРЕДИМСТВО ЕФТИНАТА ПОДРЪЖКА И ЧАСТИ.ТА ТО ЗАПЪДА НЕ ПУСКАТ КИТАЙСКИТЕ АВТО ИМЕННО НЕ ЧЕ НЕ ОТГОВАРЯТ НА ЕВРО СТАНДАРТА ТЕ ОТДАВНА ОТГОВАРЯТ А ИМЕННО ЧЕ ЩЕ ПОДБИЯТ С ЦЕНАТА ОСОБЕННО НЕМСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.МОГА ДА КАЖА ЧЕ АКО РУМЪНЦИТЕ НЕ БЯХА В ЕС ТО НАДАЛИ ЩЯХА ДА ПРОБИЯТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАЗАР.МОГА ДА КАЖА СПОКОЙНО ДАЖЕ ГЕРМАНИЯ СЕ НАПЪЛНИ С ДАЧИИ.ОСОБЕННО ГЕРМАНСКИТЕ МАРКИ СЕ УЛЯХА СЪС СКЪПИТЕ СИ КОЛИ И ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ НЕМСКОТО КАЧЕСТВО ОСТАНА В ИСТОРИЯТА.ДА ИДВА РЕД НА ПО ЕФТИНИТЕ КОЛИ С НЕ ЛОШО КАЧЕСТВО..И ДРУГО ЕВРОПА СИ ВКАРА АВТО ГОЛ С ТИЯ ЕВРОПЕЙСКИ ИЗИСКВАНИЯ И ЗА НАВЛИЗАНЕТО НА ЕЛ,КОЛИТЕ СЕГА И АФРИКАНЦИ И ЛАТИНО АМЕРИКАНЦИ КАКТО И КИТАЙЦИ ЩЕ НАПЪЛНЯТ СВЕТА С ЕЛ КОЛИ ЗАРАДИ ЕФТИНАТА РАБОТНА РЪКА И ЦЕНАКоментиран от #27
13:23 03.12.2023
6 Следващата ми кола ще е китайска
14:27 03.12.2023
7 ивелин
Коментиран от #8, #13
14:50 03.12.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 СТАМАТ MAГАPETO
До коментар #8 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
инвалид с ТЕЛК от 30 години поради ...,,ИНСУЛТ",който неуморно 24/7 чати в сайта...Хвала на тия доктори де да ти дали ТЕЛК-а...и поддържат до сега в тази .
РАБОТОДПОСОБНОСТ..
Коментиран от #16
15:58 03.12.2023
12 Човек
16:26 03.12.2023
13 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #7 от "ивелин":
Точен и Верен Вие Коментарът господин Иво16:41 03.12.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 взимай си взимай
До коментар #3 от "Приятел,":
Аз имам случай на клиент който даде 700лв. да му нарежат двуходов червяк в Сливен, за тестобъркачка. Поцигани се сетне за лагерите и купи китайски за 14лв. парчето. А познай какво стана!? За седем дни китайците се бяха толкова износили че имаше аксиален луфт от 8мм. между гривните на лагерите. Червякя се качил върху зъбното колело и беше откъснал парчета от него си.Айде после пак 700лв. за нов червяк и нови Японски лагери на NSK и тая бъркачка си работи вече 7ма година.
Имам комуникация с колега китаец от моята машиностроителна сфера. Той направо не може да повярва колко са скъпи самите суровини, материалите при нас в България и Европа.
За това китайците слизат ниско в цените. Евтини суровини, в пъти по евтини от тук и често качеството си е баш китайско-боклук.
Единствено Турско и Индииско Пакистанско е по-голям, даже тотален боклук.
Коментиран от #22
19:36 03.12.2023
18 Така е
20:33 03.12.2023
19 Тоз
До коментар #3 от "Приятел,":
Това е приказка на пенсионер в кафенето, нямащ никакъв поглед как се развива света. Или иначе казано-клише, че всичко е китайско. Трудно е за обяснение, като се има предвид и многото плюса под това писание. Всъщност почти нищо не е китайско и произлязло от Китай. Те са много назад в иновации и новости в технологиите. Всичко е дадено от колективния Запад, когото мразят.Коментиран от #20, #25
20:42 03.12.2023
20 авседрфтгхуи
До коментар #19 от "Тоз":
А твоето е поредната кофа с помия излята по заповед на посолствоТО... Спокойно, разправяй си ги тея лъжи колкото щеш- света си върви напред и без теб. Штъ уткрехна:Технологиите тип "инжинеръ гу изчисли на компъ" НЕ ЗНАЧАТ НИЩО когато можеш само да нарисуваш нещо и да му тестваш виртуален модел на компутура... И ти го казвам от опит- аз съм тоя дету рисува на компутура и тества разни виртуалки... Докато моята идея не мине през инженерите в завода и не направил изпитания на реалният продукт моите чертежи са просто някаква детска рисунка с общи насоки. НЯМА и НЯМА ДА ИМА случай в който моето задание да се изпълни на 100% без нито една промяна щото формите и материалите в реалният свят се държат по-различно...
Накратко- драскачи с идеи като мен много, но реалният производител е в Китай... И той решава ВСИЧКО. В тях е и хляба (суровини, енергия), и ножа (заводи и работници)- при това положение ти можеш само да им смучеш жълтите топки и да им се молиш да ти произведат нещо...
21:39 03.12.2023
21 Край
Коментиран от #23
22:41 03.12.2023
22 ежко
До коментар #17 от "взимай си взимай":
Китайците имат и 2 и 200.Това,че нашите търговци внасят лагер за 2 юана дето издържа 1 месец си е от търговците, не от китайците.Жълтите произвеждат лагери като японците,но струват 200 юана, което си е пак по-евтино, ама Ганьо изобщо не внася такива......23:11 03.12.2023
23 дфгхйхуи
До коментар #21 от "Край":
Нищо няма да защитят- швабите съвсем сериозно решиха да се изнесат от ивропътъ, вече са закупени терени за строеж на 4 завода (2 на БМВ, по 1 на Ауди и Мерцедес) в Китай... За вас ще останат заводите в Унгария, Полша, Чехия които ще произвеждат някакви мизерни бройки- в швабия ще остане само Порше... При добър късмет заводите у швабия ще почнат да сглобяват (не да произвеждат- само да сглобяват) някои китайски модели, но и това е слабо вероятно23:13 03.12.2023
24 Тираджия
23:48 03.12.2023
25 Дългия
До коментар #19 от "Тоз":
Прав си жълтурите крадат яко! Нищо не са измислили , после го правят същото и го продават в пъти по евтино, така те унищожават после те купуват!23:56 03.12.2023
26 дрфтгъхуйи
Донгфенг М4 у вас се продава за 62 бона => в Китай същият модел струва $21 000 или около 38 000лв., толкова струва средното ниво на Дачия Джогър...
Донгфенг Т5 ЕВО у вас струва 55 бона => в Китай се продава за $20 000 или 36 000лв., скормна разлика от 20 бона...
Хавал Н6 (високото оборудване)у вас струва 72 бона => в Китай струва $20 000 или 36 000лв. което си е баш половината...
Сега схващате ли какви коли ще карате скоро? И познайте кои иврупейски марки шъ умрът пръви...
18:50 04.12.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.