Last news in Fakti
5 Май, 2024

Кой фактор би повлиял най-много на решението ви да преминете към електрически автомобил?


Кой фактор би повлиял най-много на решението ви да преминете към електрически автомобил?
С подкрепата на
mobile.bg
По-ниски разходи
23% (682)
Ползи за околната среда
4% (129)
Държавни стимули
11% (340)
Други
3% (89)
Няма такъв фактор
59% (1764)

Коментари

  • 1 Кокошката🐔🐔🐔

    10 36 Отговор
    Това е все едно да попитате Ганчо преди 100 години дали би преминал от каруцата на автомобил? Свикнал си е нашия да вика Дий на коня и гледа с недоверие новите технологии... Така е и сега, но времената и следователно нравите се менят... Колелото на времето следва своя неумолим път и няма връщане назад.

    Коментиран от #6, #20, #46

  • 2 В БГ липсва ифраструктура

    14 8 Отговор
    и подходящо законодателство. Къде са изградените станции за зареждане? В градове с над 100 000 жители има 4-7 изградени такива. И трябва да чакаш часове да заредиш. А на магистралите? От София до Бургас колко са такива които са в непосредствена близост като бензиностанциите? А в жилищни комплекси и междублокови паркинги? Колко такива до бизнес сгради и производства?
    Това е много съществен проблем.
    Не трябва да се строи нова жилищна сграда без 2 паркоместа на жилище с изградена зарядна станция. Също и за бизнес. Колкото работещи толкова паркоместа и зарядни станции + определен процент за посетители. Всички покриви и външни паркинги, складове и други трябва да се проектират с възможност за соларни панели също така.

    Коментиран от #44

  • 3 Левче 100тинков

    9 19 Отговор
    По-малко техническа подръшка,няма сериозни повреди при продължително неизползване,без двигателни вибрации,няма никакви минуси.

    Коментиран от #15, #52

  • 4 Евро Центов

    17 2 Отговор
    Единственият проблем на електромобилките е че,Американците от петродолар трябва да преминат на електродолар,а за тази цел трябва да изкупят почти всички енергоизточници на планетата!
  • 5 Дедо

    8 6 Отговор
    Я и си карам голфу
  • 6 Ганчу

    10 7 Отговор

    До коментар #1 от "Кокошката🐔🐔🐔":

    А ми я за сега ке викам диии

  • 7 КПД

    4 8 Отговор
    Ускорението и надеждността (която все още липсва).

    Коментиран от #10

  • 8 ТИР

    11 4 Отговор
    Все едно рокер да иска ел,мотоциклет,,,

    Коментиран от #26

  • 9 Жичкаджия

    7 8 Отговор
    Друго си е на тока !
  • 10 Извинявам се

    5 13 Отговор

    До коментар #7 от "КПД":

    Кога колега сте карали електричка? Точно за ускорението им много скъпи автомобили с ДВГ могат само да им завиждат. Поради това, че батериите им са в пода на купето са изключително стабилни. Надеждността им е също много висока. Компонентите вложени в тях са в пъти по малко и са в пъти по надеждни. Затова и рядко се повреждат. Мои колега има електричка и я ползват цялото семейство. За 5г. е сменял само гуми.
    Това ако не е надеждност не знам какъв друг критерии ползвате.

    Коментиран от #11, #12, #16, #39

  • 11 Много правилно

    11 4 Отговор

    До коментар #10 от "Извинявам се":

    си го написал! "електричка"..... Докато има Автомобили с ДВГ/поне още 1000г./ няма да се возимЕ в перални!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 12345

    5 2 Отговор
    Ако ми я подарят ще мина
  • 14 Мдааа

    8 7 Отговор
    Резултатите от анкетата показват, че близо 60% от хората са маркирали отговора "няма такъв фактор". Искам да им кажа, че има такъв фактор. Като спрат производството на коли с двг и затворят бензиностанциите, и няма къде да си заредиш с нафта чисто новото БМВ Х7 какво ти остава? Да си купиш електричка или да караш колело. Не са решили, не са го направили.

    Коментиран от #18, #34

  • 15 Хмм

    12 4 Отговор

    До коментар #3 от "Левче 100тинков":

    Абе, има минуси. Никой нищо не казва за облъчването от електрични и магнитни полета. А има данни. Като се погледнат медицинските картони на машинистите на електрически локомотиви и се видят професионалните им заболявания. Положението хич не е розово.

    Коментиран от #17, #22, #24

  • 16 Ко речи?

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "Извинявам се":

    То и аз за 13 години на моята с ДВГ съм сменял само гуми и масло/филтър на двигателя, филтър на климатика.
  • 17 Ахъм!

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Хмм":

    И не само те, също и шофьорите на тролейбусите.

    Коментиран от #23, #35

  • 18 Мдааааа...

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "Мдааа":

    Да, вероятно, но за да се случи това, трябва още мнооооого неща да се случат преди него, който не стават "щрак" на магическата пръчка. Никой не казва колко екологично е производството на батериите, как и къде ще се утилизират (ще стане като старите GSM-ми - захвърлени под път и над път). А производството на ток и то май не е съвсем чисто.
    Иначе си спомням една случка от лятото на миналата година. Седим на огромна опашка на сръбската граница и веднага забелязваш кой е с електрокар и кой с ДВГ. Не по регистрационните номера. Хората с ДВГ комфортно си седят вътре на климатик, а другите отворили джамовете и/или наизлезли отвън с оплезени езици. При разход 1л/час с включен климатик и 5 часа можеше да седим.

    Коментиран от #27

  • 19 морския

    5 3 Отговор
    никога няма да мина на електрически автомобил ! предпочитам ретрото ! може би бих си взел електрически скутер.
  • 20 Сравнението ти

    4 4 Отговор

    До коментар #1 от "Кокошката🐔🐔🐔":

    е абсолютно погрешно!
  • 21 Дебелоглаво племе

    5 4 Отговор
    са местните жители на територията. Нищо! Пак ще се качат на електрическите коли ама малко по - така.
    От коментиралите колко процента са карали или возили в електричка? Да ви кажа щото най - вероятно 90% са виждали електричка само по улиците или видео клипове. Няма как да имаш мнение за супата преди да вкусиш от нея.

    Коментиран от #33

  • 22 Колега

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хмм":

    Те и дизеловите локомотиви са електрически. Електроенергията произведена от дизелов генератор се използва за електродвигателя им. Там как е положението? Колко заболели има и от какви болести?
  • 23 Абе те и мобилните телефони облъчват

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ахъм!":

    И телевизора и пералнята и микровълновата и кво ли още не. Ама си ги ползваме.
    А на "новите" модели и двигателя и силовите модули да в задната част на тролея. И това от поне 30г.
    Някаква стара информация ползвате.
  • 24 Щото такива няма

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "Хмм":

    Това са само в платените статиите на закъсалите производители на ДВГ. Четете повечко за електромобилите и тестовите на които се подлагат преди да се пуснат в производство.

    Коментиран от #36

  • 25 някой да не се е объркал

    7 0 Отговор
    чак се чудя как сте сложили този път и правилна опция за отговор вчера за ипотечния кредит нямаше такава опция все едно сме длъжни всички да живеем с кредити…
  • 26 Най - рокерската фирма

    3 8 Отговор

    До коментар #8 от "ТИР":

    Харлей Дейвидсън преминава изцяло на електрическо задвижване. Но Ганчо е писател, не читател.

    Коментиран от #31

  • 27 Най екологично е да си ползвате каруците

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Мдааааа...":

    Впрягаш кравата и се возиш. Ох то и тях набедиха, че изпускали метан в атмосферата и затриха половината популация в Холандия /пардон Нидерландския/. Щото иначе трябвало да плащат за квотите. Абе каква ли глупост още ни чака?
  • 28 Накозен американец

    5 2 Отговор
    Кой открадна зарядната станция пред панелката докато съм бил на гости при мама за празниците!?
  • 29 чичо Пешо

    13 1 Отговор
    Технологията зад този "автомобил" го прави тотално непрактичен - трябва да си 1) богаташ, 2) с къща с гараж и достъп до ток с определени параметри, 3) да джиткаш всеки ден, 4) но на къси разстояния, 5) да имаш (поне) още едно МПС за сериозните пътувания /пак стигаме до 1)/, 6) да не ти пука, че можеш да си запалиш цялата къща и съседите, 7) да си безотговорен, че с 2,5-та тона, които са изпозвани за твоя б0клук, е могло да се направят две коли за по-бедни хора и не на последно място 8) да си луд по "новите", неработещи и само заробващи технологии. Е, колко милиона/милиарда да тези "хора"?

    Коментиран от #30, #40

  • 30 Тургам ти пръсче

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "чичо Пешо":

    от 1 до 6. За другото - не.
  • 31 Значи

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "Най - рокерската фирма":

    Пази си харлито с двг , щото скоро тази фирма няма да съществува и цената му рязко ще се качи.
  • 32 Хахахах

    4 2 Отговор
    Ти ползвал ли си нещо на батерия ? Точно това е най-големия минус .....на батерии са. Всяка една състема в елмобила плзва захранване от общ ресурс енергия предвиден за изминаване на дистанция от точка А до точка В и още нещо температурата , защо старите акумолатори палят по трудно на студено и държат помалко заряд ? След 100к км пробег батерият на ел мобила пада на 80% така, - са много повече от +
  • 33 Буха ха

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "Дебелоглаво племе":

    Не е необходимо да ходя на планетата Венера за да се убедя, че не искам да прекарам там отпуската си.
  • 34 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Мдааа":

    Искаш да кажеш ,че нищо не казваш.По-точно ,казал си една голяма глупост. Нито могат да осигурят зарядни станции изведнъж,за ток пък да не говорим. А и никой няма да ти произведе ново БМВ, ако твоите мечти за ,,щрак" отведнъж , се сбъднат Мечтай си,мечтите са безплатни все още За в бъдеще не знам. А и китайците май казваха че мечтите се сбъдват Ако много,много силно си мечтаеш за нещо,то ще се случи Друг въпрос е кога ....
  • 35 ИМПЕРИАЛИСТ

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ахъм!":

    Най-засегнати са работещите в цех "Турбинен" на Електро-централите... не случайно тях ги пенсионират І и ІІ- категория.
  • 36 Мое мнение

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "Щото такива няма":

    За какви тестове ми говориш? Капиталиста си гледа печалбата и не му пука за твоето здраве. Тестове направени от производителя или финансирани от него какви резултати искаш да покажат? Ами ще покажат това което е поръчал да покажат този който плаща.

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор

  • 38 Примитивно

    2 3 Отговор

    До коментар #36 от "Мое мнение":

    Стандартите за сигурност не се пишат от производителите. Производителите ги изпълняват. И ако има спекулация или подмяна на резултатите - дупе да им яко.

    Коментиран от #43

  • 39 Къде отиваш

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Извинявам се":

    Мдааа, още един експерт образовал се от университета Една Жена Каза.
  • 40 Да де ама не

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "чичо Пешо":

    Защото май богатите хора не купуват ел. миксери, много много. Не са станали богати защото не си знаят интереса и са глупави….
  • 41 Танев

    4 0 Отговор
    Фактите от анкетата са очевадни!
  • 42 Електромобила

    2 5 Отговор
    Е чудесна придобивка и возило. Но не е за всеки. За наш Ганя дето дири таралясник за 3000лв е недостъпно/разбирай лошо/. За таксиметровия шофьор които си има достатъчно соларни панеки и кара кирия вечер е най - доброто. Щото за 3г се изплаща инвестицията и после си на далавера. То е най - удачното возило ако пътувате с автомобил по 30 - 100км на работен ден до работа и обратно. Изключително ефикасно е и за разнасяне на поръчки по домовете.
    Електричката не е оптималното возило за големи пробези в БГ поради липса на изградена инфраструктура. Не са селски тарикати с пробити джобове и гъзари дето обичат да въртят гуми в полунощ на светофарите. Та така. Всяка жаба да си знае гьола.

    Коментиран от #54

  • 43 Наивно

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Примитивно":

    Ха-ха-хаа! Примерно аз произвеждам домати и събирам 100 човека да им направят "независим" тест дали са вкусни. Аз провеждам теста и аз плащам за него. Ако някой каже, че не са вкусни не получава нищо, ако каже че са вкусни получава по 1000 долара. Е, какъв мислиш, че ще е резултата от теста? От тоя съвсем "независим" тест?

    Коментиран от #47

  • 44 хахо-хихи

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "В БГ липсва ифраструктура":

    Аз не карам електричка. С моите пари ли ще си строиш зарядни?

    Коментиран от #48

  • 45 СЛОНА

    0 0 Отговор
    ДЪРЖАВАТА НЕ МИСЛИ ЗА ХОРАТА ,ЧЕ НАЙ ГОЛЕМИЯ ЗАМЪРСИТЕЛ И УБИЕЦ НА ЧОВЕКА СА АВТОМОБИЛИТЕ!!!
    МОГАТ ДА ДАВАТ КЛИМАТИЦИ И ПЕЛЕТНИ ОТОПЛИТЕЛНИ УРЕДИ ,А НЕМОГАТ ПРИМЕРНО ДА РАЗДАВАТ АВТОМОБИЛИ НА ПРИМЕРНИ ШОФЬОРИ КОЙТО ИМАТ НАД 15 ГОДИШНИ МПС И ТО ДА Е САМО ЕДНО!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор


  • 47 Съжалявам но тук не е мястото

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Наивно":

    Да си поправиш пропуските в образованието. При този пример с доматите ще си ги ядеш само ти. Няма как да изнесеш от тях извън територията. Ама нищо де. Ти нали си ОК и си мислиш че знаеш как работи икономиката и как се пишат стандарти.
  • 48 Ама много смях в този форум

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "хахо-хихи":

    А с чии пари бе колега? С чии пари се строят магистрали, мостове, тунели. С тези на данъкоплатеца. Моите, твоите, на брат ти, на съседа ти. Това са наши пари. С тях се изгражда инфраструктура и се ползва от всички. Нямаш електрически автомобил и не можеш да ползваш зарядни станции? Ами и аз нямам автобус и не ползвам метро но плащам и за това. Така са нещата от живота.
  • 49 Примера Ви е неудачен

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "Град Козлодуй":

    И никои не Ви кара да си купувате нещо което не харесвате. Има и други средства за придвижване. Пък ако не ви харесват ходи пеш и бос.
  • 50 Не щем

    0 0 Отговор
    Тролеи в къщи
  • 51 Име

    0 0 Отговор
    Към момента само и единствено ако приложат репресия и изкуствено наложат колите на батерии. Иначе не бих преминал към такъв "курник".
  • 52 Пряко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Левче 100тинков":

    Доста наивно!
  • 53 емили

    0 0 Отговор
    аз си имам

    тротинетка
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата