24 Ноември, 2024

Върви ли Volkswagen към сериозна криза?


Върви ли Volkswagen към сериозна криза?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
49% (1285)
Не
15% (404)
Компанията вече е в криза
25% (654)
Нямам мнение
11% (275)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 От Германия с любов

    16 0 Отговор
    Ами цели заводи затварят. Малко ли е?
  • 2 Няма как

    4 10 Отговор
    Единственият концерн(в Европа и Америка), представяйки реална(като качество и цена) конкуренция на викитайските и корейските ел. автомобили и хибриди, да загуби пазар!
    Слушайте Ко ви пей радиото......

    Коментиран от #12

  • 3 Сравнете

    4 13 Отговор
    Китайски, корейски, японски, американски електромобили и хибриди. Качество, мощност, цена, обслужване, части, гаранция и т.н. Фолк Група са номер 1!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Гоуф 3 РК

    15 0 Отговор
    Всички автопроизводители в Европа вървят към сериозна криза, поради санкциите и скъпите ресурси.
    Само от Дачия/Рено се оправят някак си и завземат пазарния дял на останалите.
  • 6 Джеймс

    14 0 Отговор
    Завръщането в Русия ще стабилизира концерна. Продажбите ще скочат, ресурсите ще влизат директно, а не през прекупвачи и помощните производства в страни извън ЕС ще свалят отново себестойността.
  • 7 Българин

    7 2 Отговор
    Части от Китай и електромобилите са проблема. Не трябва да ги правят, а да си останат на такива с вътрешно горене..
  • 8 оня с коня

    5 7 Отговор
    Чао ФВ,да здраствует БМВ!
  • 9 Бъдещето...

    10 0 Отговор
    ...на автомобилостроенето е само и единствено на Държавите, имащи природна енергия и природни суровини. Бъдещето е и на тези Държави за всичкото съвкупно икономическо развитие. Залезът на империи като фащ са вече необратими - недържави, занумаващи се с продажба на илюзии, напечатани хартийки с финикийски знаци, незначещи АБСОЛЮТНО нищо! Ето Китак намериха ОГРОМНО находище чисто злато в провинция Ухан! Това е истината -> който я прогледне навреме, ще го бъде! Хора, учете масово КИТАЙСКИ!!!!!

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Загубени са

    5 2 Отговор
    Българите сме като лакмус. До скоро всеки втори се кълнеше в тях, но сега топ марката е "Тойота".
  • 12 Загубени са

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Няма как":

    Тук е по-важно, как ти мърка дизелчето, а не разни електро харкави налуднотии!
  • 13 Ний ша Ва упрайм

    4 0 Отговор
    вечи знам що ги тепаха у Сталинград. Съсипаха след войната "сичко германско е дъ бест" еурогейтаци, зелени, гасарбайтери и др. отпадък
  • 14 Шофьор

    7 0 Отговор
    Заради ненадежните им автомобили минах на японски еквивалент ! Изненадан съм как четвърта година не ми свтят разни лампи по тъблото, при ваг беше ежедненвие!!!
  • 15 Така е

    7 0 Отговор
    Да се намалят цените ,и всичко ще е наред ! Научиха се да печелят десетократно тези алчни производители !
  • 16 Мое ли да питам

    5 0 Отговор
    поради каква такава причина е зададен тоя въпрос? Благодаря предварително...
  • 17 Техно

    2 0 Отговор
    Много ядове им се събраха. Дизелгейт ги преряза в САЩ. Прекалено много разчитаха на китайският пазар а той се сви за чужди коли. Като капак решиха да лижат на зелените клошари в Европа и пиха една студена вода с ел-колите.
  • 18 От чужбина

    4 0 Отговор
    Преди врме си купих една Шкода Октавия, т.е разбирайте Фолксваген. Шкодата неочаквано повреди дизелна помпа. По-точно проблема беше в управлението на помпата. На бързо продадох колата евтино защото имаше и друг недостатък. Сядаш, и преди да си мушнал ключа започва да дрънка, писка, мрънка... Съобщава ти за колан, за това, за онова... ДОСАДА! И като се повреди и не пали - за какво ми е? Мрън-дрън-дзън ама не пали и не тръгва. И съвсем на скоро един приятел беше взел за 1-2 дни Фолксваген под наем. Оплака се от същото нещо. Колата писка, дрънка за какво ли не. Пак ДОСАДА. Абе направете кола която да пали и да върви с просто и надеждно устройство. Сложете и само най-необходимите екстри и разкарайте НЕ нужните неща.

    Коментиран от #20

  • 19 Ония с фордо

    3 0 Отговор
    Компанията вече е в криза благодарение на зелените ненормалници в правителството в което министър на икономиката е писател на детски книжки а не човек от бранша със съответното образование и квалификация. Също заслуга имат и санкциите срещу Русия и евтините енергийни ресурси които поличаваха от там .
  • 20 Пурко

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "От чужбина":

    Купи си Лада без никакви екстри.

    Коментиран от #21

  • 21 Ония с фордо

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Пурко":

    Защо , какво и беше на ладата? Можеше да си направиш сам основен ремонт на двигателя на паркинга пред блока а сега при новите BIGчета за смяна на крушка трябва да ходиш в сервиза - не че броя ладата за съвременен автомобил .

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 От чужбина

    2 0 Отговор
    Германците да си спомнят с какво бяха бити от руснаците през Втората Световна. Въпреки, че германците тогава изваждат най-модерни за времето си танкове, руснаците печелят с простите Т-34. Предимството е в простата конструкция и масово производство. Не се изискват специални работилници за ремонти. Не се изисква никаква специална поддръжка. Ако Фолксваген искат да оцелеят на пазара, ще трябва да заложат на прости и достъпни модели. Автомобила трябва да е надежден - да пали и да върви винаги. Не са нужни безброй екстри, само най-полезните. Да НЕ изисква специални инструменти и консумативи. Да може повечето ремонти да се правят буквално на улицата. Да бъдат намалени чупливите пластмаси и/или заменени къвето е удачно с метал.
Назад към анкетата