8 Декември, 2024

Какъв пробег трябва да има един електромобил според вас?


Какъв пробег трябва да има един електромобил според вас?
С подкрепата на
mobile.bg
До 100 километра
3% (104)
Между 100 и 300 километра
4% (117)
Между 300 и 500 километра
18% (563)
Над 500 километра
75% (2398)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стенли

    4 5 Отговор
    Е над петстотин километра засега звучи малко като научна фантастика но за в бъдеще кой знае може и това да стане
  • 2 1234578

    12 3 Отговор
    Сегашната ми бензинова кола има 50 литров резервоар, 5 литра резерва, реално 45 литра, т.е. има 550 км пробег, защото гори 8 литра на 100км.. 500 км пробег е достатъчен в 97% от случаите. За останалите 3% едва ли бих платил още 10 000-20 000 евро повече за по-голяма батерия.

    Коментиран от #11

  • 3 За да стане алтернатива

    16 1 Отговор
    трябва да има пробег не по малко от 1000 км. да се зарежда до 10 минути и разхода на 100 км. да е по малък от ДВГ.

    Коментиран от #5, #13

  • 4 ТИР

    20 1 Отговор
    Ако сега има заряд за 300 км в батерията след месец пак ли ще са толкова,,,, защото 20 литра след пет месеца са си пак 20,,,,

    Коментиран от #21

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 🏎🏎🏎

    17 2 Отговор
    Кола с издръжливост на акумулатор след две години хоп оставаш без кола.
  • 7 Жичкаджия

    9 1 Отговор
    Зависи от дължината на шнура .
  • 8 Да,бе

    11 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ти, с личната си кола":

    Можеш да ядеш и пиеш на всеки 10 километра,но на колко можеш да си заредиш мотокара е друг въпрос,а за колко време е още по-друг въпрос.Накрая може и с БДЖ да ти е по-бързо
  • 9 Проблема

    13 0 Отговор
    Не е толкова пробега а липсата на зарядни станции и много голямото време за зареждане.Всяко време за зареждане над 5-10 минути обезсмисля идеята.Електрокара е удобен само за града и то при условие че имаш гараж ,където да го зареждаш.Тъй като това у нас е рядкост за момента покупката му засега е доста глупаво решение./не коментираме и цената,която е нереалистично висока./
  • 10 Каруци купувайте

    7 1 Отговор
    Ей сега като хлопнат кепенците на електроцентралите и пробегът им ще е 0 метра и 0 сантиметра.
  • 11 Боро

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "1234578":

    За кола с ДВГ 500 км е напълно достатъчен пробег. Бензиностанции има колкото искаш. Но за електричките зареждането в България е огромен проблем. Зарядните станции са безумно малко. Този факт ме спира да си купя електромобил. Всичките ми 7 приятели, които имат електрички, имат и друга кола за междуградско пътуване
  • 12 Ако батерията...

    11 1 Отговор
    ...издържа над 1000 километра с едно зареждане, при пълна консумация на електрониката, включая термопомпа, тествано само при температури ПОД МИНУС ДВАДЕСЕТ И ПЕТ ГРАДУСА, и когато батерията е на повече от 20 години без смяна, тогава може да ми говорите за каквото и да е било, и да си смените технологията на копаене ( миньорство ) на компонентите на батерия в категорията замърсяване, понеже този тип добив на суровини замърсява над ПЕТ ПЪТИ от това, което една ДВГ кога замърсява през целият си живот на експлоатация. Да караш електрическа кола е престъпление срещу човечеството и трябва да се санкционира със затвор от поне 100 години ефективно!

    Коментиран от #22

  • 13 ГЛУПОСТИ

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "За да стане алтернатива":

    ДА НАПРАВЯ ИНВЕСТИЦИЯ ЗА НОВ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОМОБИЛ ??? НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МЕ УБЕДИ ЗА ПРЕИМУЩЕСТВА И ПОЛЗИ... С ТЕЗИ СПЕСТЕНИ ПАРИ КАТО ИНВЕСТИЦИЯ НАВЕДНЪЖ ЗА ЕЛ. АВТОМОБИЛ, ЩЕ СЕ ВОЗЯ НА БЕНЗИНОВИЯТ СИ ДЖИП НЯКОЛКО ГОДИНИ ЗА ОСТАНАЛИТЕ ПРОБЛЕМИ С ЕЛЕКТРИЧКАТА НЯМА ДА СПОМЕНАВАМ.
  • 14 72620

    9 0 Отговор
    в БГ електричките трябва да ги подаряват и пак не съм сигурен дали ще се харчат за този вид МПС трябва да си малко мазохист...
  • 15 Аз бре

    2 2 Отговор
    Москвич направиха електромобил,пробегът е според дължината на кабела с който разполагате.:-)
  • 16 тото

    1 0 Отговор
    По голяма батерия е много опасно, тежко и бавно зареждане.
  • 17 Ти си

    7 1 Отговор
    Мицубиши Каризма модел 1995 г , 1,9 дт , 90 коня , 60л резервоар , 1150 км пробег със средна скорост 120 извънградско !
    Електричка , не мерси .....
  • 18 Оня а форда

    5 2 Отговор
    Пробег е без значение ако имаш достатъчно инфраструктура със супер чарджъри за да не видиш с часове на кабела , да не чакаш неопределено дълго време да се освободи колонката и ток на цена по-ниска от дисела или газта !
    А това няма как да стане по е в близките 50 години .
  • 19 Кондьо жипсака

    1 4 Отговор
    За бг мвжду 300 и 500 км е напълно достатъчно. Моя реален пробег ако е 300 ще то зареждам 2 пъти в месеца.
  • 20 Име

    4 1 Отговор
    Проблемът не е пробегът сам по себе си, а зареждането и бързо падащият капацитет на батерията! Първата година пада с около 20%, а към 5-та е над 80%. Т.е. има заредена на 100% батерия, но пробегът е под 200км сравнено с нова батерия с пробег около 500км.
  • 21 Запознат

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "ТИР":

    Всяка една батерия има определен живот (брой зарядо - разрядни цикли) а зависи и от начина на експлоатация на батерията. Ако зареждаш една батерия бързо и я разреждаш бързо животът и се съкращава значително.С телефоните , тротинетките е същата работа. За да се промени това трябва да се измисли нов тип батерия по издръжлива.
  • 22 може

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ако батерията...":

    И освен всичко което си изброил , .... престъпление против природата и човечеството е добиването на ток от фотоволтаични централи построени на плодородна земя , които в България вече са над милиони декари ! Освен и това че над тези фотоволтаични паркове се създават температурни аномалии , наричани още температурни острови !

    Коментиран от #23

  • 23 5кв.м. е 1кВтп,

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "може":

    5мил. кв. м.=5кв.км.- 1000МВтп. На България ѝ трябват 10 000МВтп което е 50кв. км., а страната ни е 111 000кв.км. Разбира се тия 50кв. км. са чиста площ, ще има пътища, пътеки между панелите, преобразувателни станции, акумулаторни депа. Нека са 100кв. км, това е квадрат 10Х10км и 0,1% от площта на България. Унищожената земя от откритите рудници в Маришкия басейн е повече(250кв. км.). Могат да се поставят на покриви, над пътища, над паркинги - не е задължително върху земеделска земя. Бъдещето е в много, но малки семейни фотоволтаици 3-30 кВтп, които да отдават излишния ток на Енергото, а не в огромни паркове по 50-300 МВтп като на Гинка Върбакова.
  • 24 Любопитен

    3 1 Отговор
    Aз с мойта глупава глава все пак да питам отново: Когато свърши токът насред път, както свършва горивото на кола с ДВГ, какво правим?! Глупав въпрос, ама никой не ми е отговорил досега...

    Коментиран от #26

  • 25 123

    2 1 Отговор
    Изобщо не трябва да се произвижда!
  • 26 Пътна помощ

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Любопитен":

    Не се притеснявай!Идваме с колесара!За парите ще се разберем-ти си хубав човек!
  • 27 604

    0 0 Отговор
    тия дето карате тия електрокари, тва става само да ходите на работа с него, а колко е кола е съвсем друг въпрос? не ми ли ръмжи дзвера и не е ли с ръчни .....пиши го в графа женски играчки! толкоз по темата, аре пу тио вци нападайте ме .....
  • 28 Ба.х те простия

    0 0 Отговор
    Много т.ъп.а анкета
  • 29 Ба.х те простия

    0 0 Отговор
    Много т.ъп.а анкета
Назад към анкетата