15 Декември, 2024

Трябва ли да има забрана за ДВГ в Европа след 2035-та?


Трябва ли да има забрана за ДВГ в Европа след 2035-та?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
8% (351)
Не
89% (3933)
Нямам мнение
3% (124)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    16 5 Отговор
    Руски кораб току-що пристигна в кубинското пристанище Мариел с първата партида Москвич-3 (500 броя) за таксита в Хавана. Общо 15 хиляди автомобила на Московския автомобилен завод ще бъдат доставени през 2025 г. Първите доставки на руски електрически автомобили за Куба са планирани за 2025 г.

    Коментиран от #13, #36, #42

  • 2 Не от 2035

    5 49 Отговор
    Трябва да е от 01.01.2025
    Тея пушилки и димилки дето ги дишане ни тровят и убиват с десетки хиляди годишно, само в Европа.

    Коментиран от #6

  • 3 Аз не мога да разбера, защо от 2035-та!

    6 41 Отговор
    Дотогава ли смятат да на тровят тез пушляци!
  • 4 и точно 7% ще си купят електрокар

    30 2 Отговор
    А останалите ще имат всичко друго

    Коментиран от #43

  • 5 Трябва

    42 1 Отговор
    да има забрана на "евроумниците" !
  • 6 Защо

    20 2 Отговор

    До коментар #2 от "Не от 2035":

    не със задна дата от 01.01.1989 г.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Кой да знае

    24 3 Отговор
    Никой нищо не забранява и никаква забрана за ДВГ няма да има, не пишете лъжи.

    От 2035 има ограничение (в еко емисии) САМО за новопроизведените ДВГ

    Всички настоящи си остават
  • 9 Турбо

    27 3 Отговор
    Аз мисля,че ще има преразглеждане на забраната за нови ДВГ след 2035 година.Като затворят няколко завода в Европа и работниците излязат на улицата ще размислят.Спадът на приходите в хазната ще принуди зелените еуглени да отстъпят.Пазарът ще определи колко електрички и ДВГ ще се продават.
  • 10 :Може да не се стимулира!

    17 0 Отговор
    :Може да не се стимулира!

    Но не може да се налага Имуществен Ценз !
  • 11 Ако трябва

    1 19 Отговор
    Ако трябва да се Налагат Ограничения!

    То те трябва да бъдат само за пробега!

    При по - голям пробег ! Задължително електрически или други със сериозно намалени емисии.

    Коментиран от #23, #28

  • 12 Пак неразбрал

    19 1 Отговор
    Нали пазара щеше да определя какви коли ще се карат . И без измислени стимулации като забрани и акцизи.
  • 13 Хорхе

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Ток ще има ли?
  • 14 Пловдив

    16 1 Отговор
    За мен лично, вярвам и за 99 процента от хората, е все едно на какъв принцип ще се движи колата ми. Все ми е едно с какъв тип енергия ще работи двигателят. Въпросът е тази енергия да е достъпна и поносима финансово. Защото електричеството е чудесен вариант, но е невъзможен. Първо няма никакъв капацитет да се произведе толкова електроенергия. Оттам насетне става безсмислен въпросът с логистиката, зарядните станции, достъпът до тях и т.н. Забрана на ДВГ би могло да има най-рано от 2135 г.
  • 15 ХАРОН

    18 0 Отговор
    Това ограничение няма да сработи особено за територии на изток от Виена. Пример е експеримента в София със забраната за мпс- та еко 0,1 и 2 в идеалния център. Бусовете на доставчици все едно са на мазут- какви еко норми, какви 5 лева!
  • 16 ДЕДО

    17 2 Отговор
    Абе тази фондер и тн какви си мисли. Има ли идея колко хора ще останат на улицата от автомобилния бранш. Тя ли ще изхранва семейстфата им. Колко зарядни станции има в България ? Как ще осигури пред блока зарядни за 42 електрички когато се приберат след работа?
  • 17 Ний ша Ва упрайм

    12 2 Отговор
    явно на 99% от хората не им се кара електрокар хахахахахахахахаха швабите го отнасят яката и пролетарията остава на улицата май май отива на нова Аврора хахахахаха
  • 18 Аз бре

    11 1 Отговор
    Къде да я зареждам таз електричка...На работа мога да зареждам ебайк безплатно,но за елкола трябва да си плащам тока който е промишлен.Де е Киро на Кирил?
  • 19 А ха

    16 1 Отговор
    Уж демокрация, а постоянно ни готвят забрани и ограничения. Айде да измислят нещо по-добро от дизела и тогава народа сам ще смени колите. Няма нужда тия от европейския парламент да мислят по този въпрос. То като се замисля, май нямаме нужда от тях изобщо. До сега нищо разумно не са приели, освен да си самоналагат санкции и ограничения.
  • 20 Даааам

    6 5 Отговор
    Русия пуска на пазара новият джип на Лада. Цената му е 13 000 лева.

    Коментиран от #33

  • 21 Край

    0 13 Отговор
    ДВГ кола на 30г. за 1000 лв. може да се движи това дава възможност даже и на бушмените и аборигените да имат коли. Ако това се допусне светът ще се превърне в една огромна задръстена от коли София. Видях човек с авотомобил да спира до кофите и да рови из тях за отпадъци и да ги товари в багажника. Екологичните изисквания към колите трябва да се завишат драстично даже е да се забранят тези с ДВГ.

    Коментиран от #29

  • 22 Ония с фордо

    12 1 Отговор
    В коя Европа ? В тая в която автомобилният парк е 20 + (защото населението няма пари да си купи нещо ново) и и липсва инфраструктура или в тая в която стотици хиляди ще останат без работа и доходи след затваряне на фабриките за ДВГ и фирмите за доставки на оборудване към тях ?
  • 23 Ти си

    13 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ако трябва":

    Прочети си поста за да видиш каква глупист си написал ! При положение че един от основните проблеми на електричките е пробег ти агитират за тия които правят по-голям годишен пробег да минат на електрички !
    Не че нещо ама в какво училище си учил ......
  • 24 А ЗАЩО

    8 2 Отговор
    тези на ток нямат бъдеше в ЕС а пък у нас изобщо световната политика насърчава производството на петрол не се работи върху изграждането на инфраструктората за зареждане на електричките масово никъде...

    Коментиран от #25

  • 25 беден богат

    8 1 Отговор

    До коментар #24 от "А ЗАЩО":

    е как да си закупя електрокар те не са по джоба ни! това е една инвестиция дето трябва да се извади наведнъж от бюджета ни а стези пари може да си наливаме бензин с години и не ги даваме сега и веднага. а като умре скъпата им батерия кво правим?
  • 26 От чужбина

    9 1 Отговор
    Въвеждането на забрани е най-простия метод който власт имащите могат да ползват. Забраните обаче НЕ решават проблемите из цяло, а само частично. По отношение на автомобилите и изобщо транспорта е много по-добре нещата да се движат по естествен, свободен начин. Примерно, не е лошо да има ел.автомобили и който иска да си го закупи. С течение на годините на тези автомобили ще се видят недостатъците и ще бъдат усъвършенствани. Така ще станат по-привлекателни и хората ще започнат да ги предпочитат. Реален пример в случая е малкия им пробег. Това е недостатък който с усъвършенстване на батериите вероятно ще бъде преодолян, но просто трябва време.Вероятно поне още 10-20 години. Така не е нобходими да се въвеждат никакви забрани. Към настоящия момент добро решение са хибридните автомобили, защото дават значителна икономия на гориво в градски условия. Ако погледнете в историята, то първите банзинови автомобили също са посрещани с недоверие - ами като се повреди, ами от къде бензин, ами то това как се кара? Виж коня е друга работа, изпитана. Не иска бензин, знае си пътя сам... Да, ама в съвремието никой не се връща към коня с каруцата.

    Коментиран от #37

  • 27 Посетител

    6 1 Отговор
    Чета коментарите тук и ми се струва че едно и също лице се опитва да прави проелектрическа пропаганда... напук на всички останали, които му обясняват защо електричките на този етап са като имотният балон - провал! И то по технологични причини! Все още не сме достигнали нужното развитие за да станат елмобилите масови.
  • 28 От чужбина

    10 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ако трябва":

    Големи пробези правят камионите, особено международния транспорт. Ти видял ли си до сега камион, ТИР електричка??? Има, АМА е за къси разстояния, градски. Освен това значителна част от горивата - дизел, нафта, се ползват в селското стопанство. Т.е да се оре земята, да се сее и жъне. Т.е да се произведе ХРАНА. Да си видял електрически трактор??? Тези, по-горе споменатите разходи на гориво са основни. Това което харчат хората за да идат на работа или до магазина е по-малкия разход на гориво.

    Коментиран от #40

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Трабва

    14 0 Отговор
    да има забрана за малоумите решения на европейския парламент.
  • 31 НАПРОТИВ!

    9 2 Отговор
    Трябва да има забрана за Урсула, зелените и управляващата джендерастия в Европарламента и да се съдят като фашисти всичките + да де платят репарации на ФР на стойност един трилион долара от 404 , ЕС и всичкото фащ!
  • 32 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    8 1 Отговор
    Автомобилите на батерии ще имат кратък живот !Те са без бъдеще!
  • 33 Oня с коня

    2 9 Отговор

    До коментар #20 от "Даааам":

    Кой го интересува какво се продава на поставения под тежки междунАродни санкции руски пазар?
  • 34 Българин

    5 0 Отговор
    222 хомосексуални индивида седят на електрически стол с палка между седалещните мусколи.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 И какво от това ?

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Ти да не си спонсор на Москвичите, че ги представяш тук като нещо интересно и то в Куба където още предпочитат а американските ли дузини от 60- те и 70-те години ? Оооо как забравих тук е пещерата на плитките мозъци ? Сега минусите ви са на ход, друг изход нямате баламурници !

    Коментиран от #38

  • 37 Емигрант

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "От чужбина":

    Знаеш ли колко трудно ще те разберат пещерняците в България, ако въобще пък някой се замисли да разсъждава по коментарът ти ? Те вярват само на печени измамници като Тиквата и Пеевски, действителността им е програмирана манипулационно ! А като видят коментар толкова дълъг разбират, че не е за празните им глави защото е са свикнали на толкова голяма информация за асимилиране !
  • 38 Ти виждал....

    6 1 Отговор

    До коментар #36 от "И какво от това ?":

    ...ли си снимки на новата Волга? Знаеш ли колко е красива? Бих си купил пред всичко друго! Жалка, че не мога да пействам снимки тук ;( ....
  • 39 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    5 3 Отговор
    Ей тия 8% тука дето да гласували с "ДА" са виновниците България да е в това положение.

    Коментиран от #48

  • 40 Посетител

    7 0 Отговор

    До коментар #28 от "От чужбина":

    Гледал съм преди 15-20 години, немците си правиха опити за създаване на ел. камиони - тирове, които бяха хибриди - имаха хем ДВГ, хем ел. двигател и бяха снабдени с пантографи, подобно на трамвай. Движеха се... магистралата между... два града... крайното дясно платно на аутобана беше с изградена контактна мрежа (КМ)... Изпробваха доколко е удачно да се изгради цялостна КМ и да се използват подобни тирове за превоз на стоки из Германия... Това беше отдавна, нямам представа докъде са стигнали.
  • 41 Хаха

    3 0 Отговор
    След 35-та ще се движим с каруци ли 🤣
  • 42 Тредстоун

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    а ток кога , щот напоследък пуруте са ба тъмно
  • 43 Тредстоун

    2 5 Отговор

    До коментар #4 от "и точно 7% ще си купят електрокар":

    Ами то няма много за обяснение , аз карам мотокар и ми излиза 2,70 на 100км на теб колко точно ти стъпват тия 100км ... , гроздето е кисело ... , рашките ще го ....

    Коментиран от #47, #51

  • 44 глупав но с електромобил

    7 0 Отговор
    Току що министъра на енергетика каза , че токът поскъпва заради завишеното потребление. Честито на печелившите

    Коментиран от #46

  • 45 Зевзек

    3 1 Отговор
    Трябва да има забрана на всички автомобили и на ДВГ, и на електрическите, и на плодородните, даже и на конските файтони и волските каруци. Защото говедата и конете отделят отделят метан, докато храносмилат. Трябва всички да ходим пеша или с велосипеди ограничени до 25 км/ч максимална скорост за да не умират хора когато велосипеда катастрофира.
  • 46 Експерт

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "глупав но с електромобил":

    Точно така в НЕК нямаме електричество за бойлерите и готварските печки, но ще си купим електромобил, който ще стои и ще ръждясва, защото няма електричество за зареждане или ако има, ще е толкова скъпо, че само милионерите робовладелци ще карат коли. А църволанковците със скъсаните джобове ще ходят пеш до работните места във фабриките на робовладелците или с велосипеди.
  • 47 Експерт

    5 0 Отговор

    До коментар #43 от "Тредстоун":

    Сега, когато само 2%-3% имат електрокари електричеството не достига. А откъде ще вземеш електричиство да си зародиш електрокара, когато 80% почнат да карат електрокари.

    Евросбърканите ни депетати в Брюксел, дали са се сетили да проверят, дали ще има достатъчно електроцентрали, фотоволтаици, перки, ВЕЦ ... Дали ще има вода за пиене, какво остава за да върти турбината на ВЕЦ. Когато всички 600 млн европейци си купят електрокари. Ще имаме електрокари и ще ходим пеша, защото няма да има електричество за зареждането им.

    Ама какво ти обяснявам, такива като теб и брюкселци първо режат, после мерят и казват: Ааа станала е грешка, първо трябваше да проверя и после до отрежа.
  • 48 Експерт

    1 3 Отговор

    До коментар #39 от "🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️":

    "Ей тия 8% тука дето да гласували с "ДА" са виновниците България да е в това положение."

    Не са виновни само те, най-виновни са червените им бабички, заради които БСП управляваше от 1989 до 2009 г. А тези 8% и други 30%-40% са виновни, че след 2009 г вече 15 години управляват ГЕРБ.

    Коментиран от #49

  • 49 Експерт

    3 4 Отговор

    До коментар #48 от "Експерт":

    Обаче като се оплакваме колко сме зле, да си дадем сметка, че можеше да сме и по-зле. Можеше да сме като в Северна Корея, Куба, Венецуела, Беларус, Афганистан, Африка ... Можеше и да сме като като Сирия, то може това да ни чака, диктатура на Радев. И след 15 години гражданска война Радев да избяга с един самолет злато в Москва и да остави руини тук.
  • 50 От чужбина

    1 2 Отговор
    Спокойно, руската армия напредва. На скоро са превзели едно село, където се оказва, че се намира едно от най-големите находища на литии в света. 2-ро или 3-то по големина. Нали се сещате какво означава това за батериите и електромобилите!
  • 51 От чужбина

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Тредстоун":

    На тази цена ти излизат 100 км. ако зареждаш батерията на битов ток, т.е у вас, в къщи. Ако е зареждаш на някоя бензиностанция, където са монтирали и ел.зарядна станция, то цената е съвсем друга, приблизително все едно караш на газ. И ако имаш къща и монтираш повечко соларни панели... тогава колко ще ти струва?
    Има огромна разлика в цените на електричеството.

    По-добре кажи колко ток харчи електричката и какви недостатъци има! Добре е хората от сега да знаят и да почнат да си правят сметката. По-малките ел.коли харчат около ...12 кВт/ч на 100 км. По-големите харчат ...20 кВт/ч на 100 км. Пробега който се дава по книга е повече реклама. Подобен пробег се достига ...ама малко трудно. Реалния пробег, при лошо време, при натоварване и т.н е ... на половина от рекламирания. Голям недостатък на ел.автомобилите е голямото им тегло. Това води до бързо износване на гумите.
Назад към анкетата