5 Септември, 2019

Как приемате появата на електрическите тротинетки?


Как приемате появата на електрическите тротинетки?
Положително
49% (1611)
Отрицателно
29% (959)
Колебая се
5% (178)
Не ме интересуват
16% (515)

Коментари

  • 1 Корнелия

    7 16 Отговор
    Мая не може да кара такива неща и ще ги забрани в София.
  • 2 neksus

    19 13 Отговор
    в щатите само пуберите дето не им дават родителите пари за кола карат тротонетки тоа е излагация хора на възраст га карат тротонетки
  • 3 onq s konq

    12 12 Отговор
    Това са електрически пародии.Истинска тротинетка може да бъде само Дизеловата.Със чип!
  • 4 Не ги харесвам

    20 3 Отговор
    Защото се движат сред пешеходците по тротоари, алей, паркове и др. А тротинетките на Фандъкова са разпилени из цяла София. Карат ги и после се зарязват където им падне и то пак по пешеходни те зони. Онзи ден имаше една зарязана на пл. Св. Неделя и то точно на средата да, я заобикалят всички. Трябва да има места където да се оставят.

    Коментиран от #23

  • 5 Донори

    20 2 Отговор
    Непрекъснато изкачат пред колите в трафика и си търсят билета за Отвъдното !
  • 6 m26

    6 8 Отговор
    Положително ми е мнението за тротинетките.
    Но цената е прекалено висока.
    Ако един билет струва 1,6лв и ми се наложи в центъра на града да избирам дали да ползвам гр. транспорт за 2 спирки или тротинетка, бих избрал тротинетката ако цената и е 50ст.

  • 7 София

    9 4 Отговор
    Каква е цената за 20 минути и има ли такава, по-ниска ли е от билетче?

    Има ли велоалеи за тротинетки, кофти е да карат на тротоара.

    Не ми пречат, радвам им се, Но..., не трябваше ли преди въвеждането им, да има елементарни правила предпазващи и шофьорите, и пешеходците.

    Адмирирам всяко усилие на СО за екологичен транспорт, дори считам, че зоната Алабин - Гешов трябва да е пешеходна и за ел. автомобили, велосипедисти, тротинетки и др. с изключение на живеещите.

    Факт е, че София се задъхва, в този случай се строят надлези, дълги тунели с цел облекчаване на трафика.
  • 8 Тодоров

    14 4 Отговор
    Опасна изгъзица. Особено без наложени правила и безразборно движение по натоварени булеварди и улици. Тези "тротинетчовци" са по-опасни и от мотористите.
  • 9 Random

    15 5 Отговор
    Джендърлък
  • 10 Нео

    6 7 Отговор
    Аз гласувах с "колебая се" поради следните причини: Все още няма нормативна база за ел. тротинетките, къде и кой има право да ги управлява. Те са просто поредното средство за придвижване, но не влияят положително на здравето, както са велосипедите например. Не са екологично чисти, като цяло заради батериите. Лесно вдигат високи скорости и са опасни.
  • 11 гост

    6 4 Отговор
    МНОГО СКЪПО УДОВОЛСТВИЕ ЗА ТЕЗИ КОИТО ГИ ПОЛЗВАТ.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 СНиколов

    6 0 Отговор
    Няма значение какво е транспортното средство
    тротинетка, велосипед, автомобил, волска каруца или самолет
    Важно е да няма проблем в маймуната която го управлява.
    Защото пистолетът сам не стреля, убива този който натиска спусъкът.
  • 15 Townboy

    6 3 Отговор
    Преди два дни един тигър летеше в средата на голям булевард все едно е с камион. Малко ми се пречкат мотори скутери и велосипеди, а сега трябва та пазя и разни тъпаци с Е-тротинетки.
  • 16 AmiX

    10 3 Отговор
    Само джендъри и обратните карат тротинетки
  • 17 той

    4 1 Отговор
    А електрически столове кога?
  • 18 Фактолог

    1 3 Отговор
    Вчера покрай балкона прелятя една баба на електрическа метла! ... Пиша жалба до Общината, от там отговарят, че все още няама въведен летящ контрол!! ... Толкова ли сме изстанали от метлите, от бабите, и от контрола??? ... Поне по-млада да летят!!! ...
  • 19 Къртев 🐓

    4 0 Отговор
    Аз съм за, но тази цена и нерегламентираните трасета. Които са опасни, както за водачите на автомобили, така и за ползващите тротинетки. Мисля, че е по-добре да няма. Не може на булевард, по който се движат автомобили, автобуси и трамваи да се пуснат и тротинетки. По тротоарите пък не е безопасно за ходещите пеша. Чисто и просто, все едно да @к@ш преди да си свалиш гащите.
  • 20 Конник

    3 1 Отговор
    Тротинетка са я иъмислили да замени леката кола??? Но уви, слизат от колата и се качват на тротинетка. От трън та на глог. Тротинетката не е екологично чиста, трябват акумулатори, повече ток трябва!!! А на тротоара и на зебрите ще хвърчат с 25 км в час. Екологично чист е велосипеда за града.
  • 21 ИВАН

    4 2 Отговор
    По малко прах, и шум и замърсяване, отколкото една кола
  • 22 Валентин Златев

    3 2 Отговор
    Ей,келеши....не ми се моткайте из краката с тези безрезервоарни тротинетки!!!!!!!!
  • 23 Тротинетките

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Не ги харесвам":

    се движат незаконно, така каза шефът на КАТ. Но вече са внесени и Столична община изгради паркинги за тротинетки??? Грижа за човека...
  • 24 8454

    4 0 Отговор
    Мнението ми е смесено. Положително, защото са лесен и удобен начин за придвижване. Отрицателно, защото и те и колелета са масово по тротоара, а вече и в парковете покрай детските площадки. Инцидент чакащ да се случи.
    Просто ни липсват две неща - инфраструктура и култура.
  • 25 хаха

    3 0 Отговор
    Един и педесет за отключване и 30 стотинки на минута, кой може да си го позволи бе ?
  • 26 jdm

    3 0 Отговор
    За в града става ама аз не бих се качил на такова чудо. По-добре си е с колело.
  • 27 Знайко

    4 0 Отговор
    Полезно е да се ходи пеша !!!

    И .. напълно безплатно !!!
  • 28 Шмрцл

    2 3 Отговор
    С това се ходи навсякъде из града. Не ти трябва кола.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор


  • 30 Антонн

    1 0 Отговор
    Започват да глобяват всички, които карат електрически тротинетки.
    Това заглавие е от вчера!

    Тоест ще платиш наем че я ползваш + глоба че си я ползвал!
    Или това е за другите?
    Щом е под наем от общината няма да е проблем?
  • 31 Мартин

    1 0 Отговор
    Удобно средство за транспорт.. ама със същият успех може и да ходиш пеша с краката си. Проблема на тия тротинетки са, че въобще не са това за което ги представят - не са екологични, защото батериите им не могат да се рециклират, също така се чупят често, живота им е около 1000 часа каране и после на боклука. Не са евтин начин за транспорт - да си вземеш такси е по-евтино от това да си вземеш тротинетка. Не са надежден начин за транспорт - няма условия за ползването им, не се носят каски и прочие - едно лошо падане може да е фатално ако си удариш главата. Като цяло са поредната модна тенденция, която ще отшуми съвсем скоро.
    Прочетете повече за проблемите с тях в Китай, където имат огромни сметища пълни с тези еднократни тротинетки, които не могат да се рециклират.
  • 32 Бат Герге

    2 1 Отговор
    Какво стана с карането на колело, което паралелно с това, че е добро средство за придвижване, предлага и добра тренировка? Тези изпражнения са само за глутено-нетолерантни грийнпийс гейове и вегани.

    Коментиран от #33

  • 33 Кире

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Бат Герге":

    Джендърчетата явно не обичат да ги бъзикат,че въртят педали,та затова не щат и да чуят за велосипеди.
  • 34 Минаващ

    0 0 Отговор
    Приветствам новите технологии и по-екологинчното придвижване в града, но нека това да не е за сметка на спокойствието и безопсността на пешеходци, шофьори и деца.
    Аз също си взех е-scooter, защото при спешност и дистанции от около 2-3-5км той е незаменим в града. По-добре с него, токолкото с автомобил, особено ако сте в синя/зелена зона.

    Действителността е, че велосипедистите няма къде да карат, какво остава за останалите, които не са с автомобили (говоря за София). В това отношение Бургас е много по-уреден, докато София е 100 години назад. Връх на глупостта беше реализираната велоалея по бул. Г.С.Раковски, която е от градинката на "Кристал" до НДК, или колкото да се отчетем пред (сградата на) Европарламента по време на нашето председателство. На места майка с дете и детска колична не може да мине, защото велоалеята е превзела тротоара (за справка бул.Евлоги Георгиев и бул.Заимов, както и около НДК). С две думи всичко се прави без мисъл и на парче. Няма цялостна визия за града (конкретно за гр.София) и като цяло липсва концепция за алтернативният транспорт, който набира огромна популярност в големите градове.

    ПП. Най-точно го каза потребител 8454:
    "Просто ни липсват две неща - инфраструктура и култура."
  • 35 Отговор

    2 0 Отговор
    Като на свинче звънче. Без правила по стар български общинарски обичай. Всеки се оправя както може. Иначе си е напълно демократично...
  • 36 agop

    2 0 Отговор
    100 проц . положителни - тока е и миналото и бъдещето
  • 37 питам

    1 0 Отговор
    мпс без гражданска застраховка и без регистрационни номера и без документ за правоуправление къде го има това чудо

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата