Last news in Fakti
15 Декември, 2019

Какво задвижване на автомобила предпочитате?


Какво задвижване на автомобила предпочитате?
С подкрепата на
mobile.bg
Предно предаване
31% (986)
Задно предаване
12% (389)
4х4
56% (1781)

Коментари

  • 1 Ал та фанах Атаопънах

    10 11 Отговор
    Миналата седмица направо летях през снега с жигулата до Скални мостове така че... ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ ДОЖИВОТ момчета!
  • 2 глей ся

    6 7 Отговор
    Аз съм с 5х5
  • 3 onq s konq

    9 21 Отговор
    Според анкетата ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС искате Двойно предаване.А ИМАТЕ ЛИ ПАРИ за него,щото то Първо харчи доста повече гориво "по обективни причини" и Второ- 2 пъти е по-скъпо за обслужване?Ама тъй- чули сте че "е хубава и полезна тая Екстра" и ...дай да си го пожелаем!А иначе болшинството от вас плачат че работят на "Минимала" и БГ е най-бедната страна в ЕС!Но,...мечтите са БЕЗПЛАТНИ Пешеходци симпатични такива,които нито са имали,нито пък ще имат някога ИЗОБЩО кола:)

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Трол

    16 0 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Кобилкин твоята нафтова печка Е46 беше нали?
  • 5 Джуган

    13 1 Отговор
    Разбира се че 6х6, ЗИЛ 157 Джуган, нема спиране бате бате....
  • 6 Повечето от нас

    13 2 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Ние си имаме парички и искаме най доброто, така че ще си го обслужваме двойното, ако някой ти е казал че обслужването струва двойно те е излъгал, а може и ти да не си разбрал? А ти си карай коптора със задно, нали знаеш, сиромах човек и на половин пу... се радва.

  • 7 horh

    11 0 Отговор
    Имал съм и с предно и със задно. От 12г. карам 4х4, доволен съм.Проблемите са дребни.
  • 8 Мераклия

    7 2 Отговор
    Яз си падам по предното. Дзадното ми не е по мерак. Само предно и напред-надзад!
  • 9 Random

    10 15 Отговор
    ЗАДНО. Тия с предното са джендъри а тия с 4х4 не могат да карат(с малки изключения)
  • 10 Асанчо от Столипиново

    10 2 Отговор
    Аз лично предпочитам камшично задвижване
  • 11 Plovdiv

    5 1 Отговор
    Paзбира се 4*4, НО да се включва от водача! А не автоматично с повод и без повод! По този начин разходът на гориво става двоен.
  • 12 Хрониките на Евразия

    5 4 Отговор
    Обичам отзадни предавки

    Коментиран от #19

  • 13 Йозеф

    6 3 Отговор
    Парт тайм 4х4 не харчи много. Но снега не ме притеснява и минавам от където искам, планини, гори, реки.
  • 14 Макси

    10 7 Отговор
    Доста коли карах с предно, но ако си човек който обича и се вълнува от шофирането, няма как да не предпочетеш предизвикателството на задното предаване. Не мисля, че току-така бих се върнал на предно, освен ако не е малка градска малолитражка за гаджето, която да подкарвам чат-пат. Двойното пък е доказано - излиза 17% по-скъпо, предостатъчна причина да не го желая, пък и дава повече стабилност, което прецаква тръпката. Ако ти е важно само сигурно да стигнеш от точка А до точка Б и не те бърка малко по големия разход на гориво, може би е добър вариант, но ако си "шофьор" в пълния смисъл на думата - Цъ! Само задно (от опит)!

    Коментиран от #21

  • 15 horh до Random

    5 0 Отговор
    Малко грубичко,но до някъде съм съгласен!Професионално съм на волана от 32г. Нагледал съм се почти на всичко!Сигурно има с какво още да ме изненадат!?
  • 16 Месар

    4 1 Отговор
    Quatro
  • 17 jyusix

    5 1 Отговор
    задното е за бавареца,а аз тъй като не съм сам за предно!?!
  • 18 Бесен Язовец

    5 1 Отговор
    4×4 да се катерят на село по баирите!
  • 19 onq s konq

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Хрониките на Евразия":

    И по дълги!
  • 20 Лекия

    7 4 Отговор
    Вие сериозно ли имате време да се забавлявате със задно? А умения за задно имате ли или важното е да изръмжиш и завъртиш, щото сте голямата работа и чалгата ви е до шия!?! Жена ми е с 4х4 условно- халдекс 4то поколение, защото няма нужните умения и усет, а иска стабилност. Аз нямам време за задно, въпреки годините стаж и купите от състезанията по техничност, затова съм със скучно предно. Като се пенсионирам и тръгна на лов и риболов и от 4х4 парт, фул, симетрично, 4WD, AWD и т.н. мога да изкарам тръпка и на полигон със задно ама засега, това е. С 2 волвота сме )))
  • 21 Джудже

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Макси":

    Ааа , задното предаване предаване било за "шофьори в пълният смисъл на думата"! Ами ти може да предпочиташ да караш и с калпави гуми като си такъв добър шофьор! Да ти кажа, никога не е сигурно, че човек може да стигне от точка А до точка Б, именно заради такива "шофьори".
  • 22 Алфа Вълкът

    7 7 Отговор
    Предно или 4х4. От задното няма никаква полза освен ако колата не е с централно разположен двигател.

    Коментиран от #24

  • 23 Задното е най удобно за каране, НО....

    3 3 Отговор
    Гласувах за 4х4 защото карам тойота хайлукс както е известна в европа, само че моята е щатска Такома с бензинов двг и е 4х4 има бавни предавки и можеш да я караш само на задно ако искаш. Другата ще бъде пак тойота само че тундра 4х4. Предното предаване е за евтини коли на еврини платформи, не е маневрено и е рехаво. Задното си е класика надлъжен мотор голяма трансмисия класически кардан от там на сетне как и какво се случва не ме интересува. Усещаш правилно разпределение на тежеста и як хендлинг.
  • 24 John Doe

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "Алфа Вълкът":

    И как го реши това със задното. Истината е, че от предното няма почти никакъв смисъл - единствено икономически погледнато има. Лично според мен единственото хубаво нещо на предното е това, че е по-икономично. Колите с предно са по-евтини - това говори достатъчно кое е най-некадърния вариант. Като цяло е доста тъпо инженерно погледната, тази ос която задвижва автомобила да се грижи и за управлението му - голямо недозавиване. Освен това всичко е наблъскано отпред и баланса на автомобила е плачевен, обикновено и двигателят е поставен в грешната посока (напречно). Колата с предно е проста една евтина алтернатива с която да идеш от точка А до точка Б. Колите 4X4 не са лошо нещо, но лично за мен е ненужно цяла година да наливам пари за нещо, което реално ще ми потрябва няколко дена в годината (ако изобщо ми потрябва). Виж ако бях рибар или ловджия, или пък имах някъде вила на някои чукари, да, ама нямам. Все пак да не забравяме, че олицетворението за бързо возило на 4 колела е булид от F1 и толкова години не се и спомена дори за някаква идея те да са с нещо различно от задно задвижване. И стига сте говоорили за това как задното не било стабилно, а четворката била. Не бъркайте двете понятия - стабилност и сцепление. Като пример за стабилност бих дал Porsche GT2 RS и MC'laren Senna - и двете със задно, като първата е и с най-добро време на "Зеления ад".

    Коментиран от #29, #30, #32

  • 25 jdm

    0 4 Отговор
    4х4 заради това че помага в завойте и старта
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 майстора

    2 2 Отговор
    Класиката си е класика ...всичките ми коли са биле на задно ....такива с предна дирекция или 4х4 съм вземал само за препродаване (бизнес) за лично ползване няма да си взема нищо различно от FR layout

  • 28 azko

    1 2 Отговор
    Явно повечето карате в гората и по къра пък в градо задръстване, интрресно.
  • 29 Макси

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "John Doe":

    Най-точния коментар.Евала, страхотно си допълнил казаното от мен по-горе! Но за да го разберат хората, трябва да имат опит, а повечето явно нямат!
  • 30 Алфа Вълкът

    2 4 Отговор

    До коментар #24 от "John Doe":

    Накрая говориш за коли с централно разположен двигател. Колите с предно са резачки, но искат здрави ръце с повече от 150коня. Колите със задно не ги харесвам защото са мудни и тромави в града. А колите 4х4 не са само за сняг и планина, те са за истинските карачи с кинти за тунинг (не визирам джиповете).

    Коментиран от #31

  • 31 John Doe

    1 6 Отговор

    До коментар #30 от "Алфа Вълкът":

    Колите с предно - резачки. Колите със задно - тромави и мудни в града, Колите 4x4 за карачи. Ти честно ме съсипа. Развесели ме доста!
  • 32 Да Ве

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "John Doe":

    То сцеплението от двигателя и задвижването зависи
  • 33 Йозеф

    3 1 Отговор
    Сцеплението зависи от гумите. Предното предаване е измислено да се пестят пари при производството. Тромавите коли със задно са руски дролики. Една кола е хубава, когато ти върши работа и не ти създава ядове. За съжаление социално икономическият статус не позволява на всички българи да карат нови коли и да сменяват гуми според сезона. Истината е, че повечето карат "премиум" на 8 и повече години с изразходван ресурс. Пожелавам на всеки да има възможност да си купува нова кола на всеки 4-5 години, та дори форд или дачия. Наздраве!
  • 34 Ивайло

    3 1 Отговор
    Истината е в шпера и в задното предаване!!! Ама хората не го разбират!!!;)))

    Коментиран от #35

  • 35 Кико

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ивайло":

    Защото не им се отдава на повечето.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата