Анкета

Какво задвижване на автомобила предпочитате?

С подкрепата на
mobile.bg
Предно предаване
31% (986)
Задно предаване
12% (389)
4х4
56% (1781)
Въвеждане на коментар към анкетата
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към анкетата
Ал та фанах Атаопънах
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Миналата седмица направо летях през снега с жигулата до Скални мостове така че... ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ ДОЖИВОТ момчета!

Оценка:
-11 +10

глей ся
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Аз съм с 5х5

Оценка:
-7 +6

onq s konq
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Според анкетата ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС искате Двойно предаване.А ИМАТЕ ЛИ ПАРИ за него,щото то Първо харчи доста повече гориво "по обективни причини" и Второ- 2 пъти е по-скъпо за обслужване?Ама тъй- чули сте че "е хубава и полезна тая Екстра" и ...дай да си го пожелаем!А иначе болшинството от вас плачат че работят на "Минимала" и БГ е най-бедната страна в ЕС!Но,...мечтите са БЕЗПЛАТНИ Пешеходци симпатични такива,които нито са имали,нито пък ще имат някога ИЗОБЩО кола:)

Коментиран от #4, #6


Оценка:
-21 +9

Трол
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "onq s konq":


Кобилкин твоята нафтова печка Е46 беше нали?

Оценка:
-0 +15

Джуган
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Разбира се че 6х6, ЗИЛ 157 Джуган, нема спиране бате бате....

Оценка:
-1 +11

Повечето от нас
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #3 от "onq s konq":


Ние си имаме парички и искаме най доброто, така че ще си го обслужваме двойното, ако някой ти е казал че обслужването струва двойно те е излъгал, а може и ти да не си разбрал? А ти си карай коптора със задно, нали знаеш, сиромах човек и на половин пу... се радва.

Оценка:
-2 +13

horh
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Имал съм и с предно и със задно. От 12г. карам 4х4, доволен съм.Проблемите са дребни.

Оценка:
-0 +11

Мераклия
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Яз си падам по предното. Дзадното ми не е по мерак. Само предно и напред-надзад!

Оценка:
-2 +7

Random
(гост)

Неутрално
9 Отговор
ЗАДНО. Тия с предното са джендъри а тия с 4х4 не могат да карат(с малки изключения)

Оценка:
-15 +9

Асанчо от Столипиново
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Аз лично предпочитам камшично задвижване

Оценка:
-2 +9

Plovdiv
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Paзбира се 4*4, НО да се включва от водача! А не автоматично с повод и без повод! По този начин разходът на гориво става двоен.

Оценка:
-1 +5

Хрониките на Евразия
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Обичам отзадни предавки

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +4

Йозеф
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Парт тайм 4х4 не харчи много. Но снега не ме притеснява и минавам от където искам, планини, гори, реки.

Оценка:
-3 +6

Макси
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Доста коли карах с предно, но ако си човек който обича и се вълнува от шофирането, няма как да не предпочетеш предизвикателството на задното предаване. Не мисля, че току-така бих се върнал на предно, освен ако не е малка градска малолитражка за гаджето, която да подкарвам чат-пат. Двойното пък е доказано - излиза 17% по-скъпо, предостатъчна причина да не го желая, пък и дава повече стабилност, което прецаква тръпката. Ако ти е важно само сигурно да стигнеш от точка А до точка Б и не те бърка малко по големия разход на гориво, може би е добър вариант, но ако си "шофьор" в пълния смисъл на думата - Цъ! Само задно (от опит)!

Коментиран от #21


Оценка:
-6 +9

horh до Random
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Малко грубичко,но до някъде съм съгласен!Професионално съм на волана от 32г. Нагледал съм се почти на всичко!Сигурно има с какво още да ме изненадат!?

Оценка:
-0 +4

Месар
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Quatro

Оценка:
-1 +4

jyusix
(гост)

Неутрално
17 Отговор
задното е за бавареца,а аз тъй като не съм сам за предно!?!

Оценка:
-1 +4

Бесен Язовец
(гост)

Неутрално
18 Отговор
4×4 да се катерят на село по баирите!

Оценка:
-1 +5

onq s konq
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #12 от "Хрониките на Евразия":


И по дълги!

Оценка:
-2 +2

Лекия
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Вие сериозно ли имате време да се забавлявате със задно? А умения за задно имате ли или важното е да изръмжиш и завъртиш, щото сте голямата работа и чалгата ви е до шия!?! Жена ми е с 4х4 условно- халдекс 4то поколение, защото няма нужните умения и усет, а иска стабилност. Аз нямам време за задно, въпреки годините стаж и купите от състезанията по техничност, затова съм със скучно предно. Като се пенсионирам и тръгна на лов и риболов и от 4х4 парт, фул, симетрично, 4WD, AWD и т.н. мога да изкарам тръпка и на полигон със задно ама засега, това е. С 2 волвота сме )))

Оценка:
-4 +6

Джудже
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #14 от "Макси":


Ааа , задното предаване предаване било за "шофьори в пълният смисъл на думата"! Ами ти може да предпочиташ да караш и с калпави гуми като си такъв добър шофьор! Да ти кажа, никога не е сигурно, че човек може да стигне от точка А до точка Б, именно заради такива "шофьори".

Оценка:
-2 +5

Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Предно или 4х4. От задното няма никаква полза освен ако колата не е с централно разположен двигател.

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +7

Задното е най удобно за каране, НО....
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Гласувах за 4х4 защото карам тойота хайлукс както е известна в европа, само че моята е щатска Такома с бензинов двг и е 4х4 има бавни предавки и можеш да я караш само на задно ако искаш. Другата ще бъде пак тойота само че тундра 4х4. Предното предаване е за евтини коли на еврини платформи, не е маневрено и е рехаво. Задното си е класика надлъжен мотор голяма трансмисия класически кардан от там на сетне как и какво се случва не ме интересува. Усещаш правилно разпределение на тежеста и як хендлинг.

Оценка:
-3 +3

John Doe
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #22 от "Алфа Вълкът":


И как го реши това със задното. Истината е, че от предното няма почти никакъв смисъл - единствено икономически погледнато има. Лично според мен единственото хубаво нещо на предното е това, че е по-икономично. Колите с предно са по-евтини - това говори достатъчно кое е най-некадърния вариант. Като цяло е доста тъпо инженерно погледната, тази ос която задвижва автомобила да се грижи и за управлението му - голямо недозавиване. Освен това всичко е наблъскано отпред и баланса на автомобила е плачевен, обикновено и двигателят е поставен в грешната посока (напречно). Колата с предно е проста една евтина алтернатива с която да идеш от точка А до точка Б. Колите 4X4 не са лошо нещо, но лично за мен е ненужно цяла година да наливам пари за нещо, което реално ще ми потрябва няколко дена в годината (ако изобщо ми потрябва). Виж ако бях рибар или ловджия, или пък имах някъде вила на някои чукари, да, ама нямам. Все пак да не забравяме, че олицетворението за бързо возило на 4 колела е булид от F1 и толкова години не се и спомена дори за някаква идея те да са с нещо различно от задно задвижване. И стига сте говоорили за това как задното не било стабилно, а четворката била. Не бъркайте двете понятия - стабилност и сцепление. Като пример за стабилност бих дал Porsche GT2 RS и MC'laren Senna - и двете със задно, като първата е и с най-добро време на "Зеления ад".

Коментиран от #29, #30, #32


Оценка:
-4 +5

jdm
(гост)

Неутрално
25 Отговор
4х4 заради това че помага в завойте и старта

Оценка:
-4 +0

26
Този коментар е премахнат от модератор
майстора
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Класиката си е класика ...всичките ми коли са биле на задно ....такива с предна дирекция или 4х4 съм вземал само за препродаване (бизнес) за лично ползване няма да си взема нищо различно от FR layout

Оценка:
-2 +2

azko
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Явно повечето карате в гората и по къра пък в градо задръстване, интрресно.

Оценка:
-2 +1

Макси
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #24 от "John Doe":


Най-точния коментар.Евала, страхотно си допълнил казаното от мен по-горе! Но за да го разберат хората, трябва да имат опит, а повечето явно нямат!

Оценка:
-4 +3

Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #24 от "John Doe":


Накрая говориш за коли с централно разположен двигател. Колите с предно са резачки, но искат здрави ръце с повече от 150коня. Колите със задно не ги харесвам защото са мудни и тромави в града. А колите 4х4 не са само за сняг и планина, те са за истинските карачи с кинти за тунинг (не визирам джиповете).

Коментиран от #31


Оценка:
-4 +2

John Doe
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #30 от "Алфа Вълкът":


Колите с предно - резачки. Колите със задно - тромави и мудни в града, Колите 4x4 за карачи. Ти честно ме съсипа. Развесели ме доста!

Оценка:
-6 +1

Да Ве
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #24 от "John Doe":


То сцеплението от двигателя и задвижването зависи

Оценка:
-1 +0

Йозеф
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Сцеплението зависи от гумите. Предното предаване е измислено да се пестят пари при производството. Тромавите коли със задно са руски дролики. Една кола е хубава, когато ти върши работа и не ти създава ядове. За съжаление социално икономическият статус не позволява на всички българи да карат нови коли и да сменяват гуми според сезона. Истината е, че повечето карат "премиум" на 8 и повече години с изразходван ресурс. Пожелавам на всеки да има възможност да си купува нова кола на всеки 4-5 години, та дори форд или дачия. Наздраве!

Оценка:
-1 +2

Ивайло
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Истината е в шпера и в задното предаване!!! Ама хората не го разбират!!!;)))

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +3

Кико
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #34 от "Ивайло":


Защото не им се отдава на повечето.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.