Отидете към основна версия

1 244 1

Новото Audi A3 E-Tron ще наследи дизайна на A2

  • audi-
  • a3-
  • e-tron-
  • a2

Очаква се новият модел от начално ниво да носи означението A3

Audi официално потвърди предстоящото пускане на пазара на своя нов електромобил от входно ниво през 2026 година, който ще се позиционира под Q4 e-tron. Този дългоочакван електромобил, който в момента се тества, сигнализира за значително разширяване в сектора на компактните електромобили, съчетавайки премиум идентичността на марката с по-достъпна цена.

Макар окончателното му име да остава непотвърдено, слуховете в бранша сочат, че най-вероятно ще се нарича A3 e-tron, което го приравнява по размер към конвенционалния хечбек A3 – име, което е много по-познато на клиентите, отколкото евентуалното възраждане на A2 e-tron. Тази стъпка подчертава и неотдавнашната стратегическа промяна на Audi да се откаже от конвенцията за наименуване на електромобилите с четни номера. Въпреки очакваното име A3, впечатляващата силуетна форма на автомобила с издължена кабина, стръмно наклонено предно стъкло и къс капак е ясен стилистичен поклон към ексцентричния, класически хечбек Audi A2 от началото на този век. Ключовите дизайнерски елементи, забелязани на тестовия модел, включват по-ниска и по-елегантна линия на покрива в сравнение с Volkswagen ID.3, дизайн на задната част, който изглежда като поклон към двукомпонентното стъкло на багажната врата на A2, и характерните разширени калници. Предната част обаче ще възприеме настоящия стил на Audi с тънки горни дневни светлини и решетка, подобна на тази на Q4.

Под елегантната ламарина се очаква новият компактен електромобил да използва обновената платформа MEB+ на Volkswagen Group, която е еволюция на архитектурата, на която се основават редица настоящи електромобили, включително VW ID.3. Тази ревизирана платформа обещава по-бързо зареждане, подобрена ефективност на батерията и по-голяма гъвкавост за различни конфигурации на задвижващия агрегат. Новото Audi вероятно ще сподели основните си технически подобрения с обновяването на ID.3, което се очаква по същото време. По отношение на производителността се очаква да разполага с електрически мотор, монтиран отзад, и батерия, разположена под пода. Очаква се опциите за батерии да отразяват настоящия диапазон на ID.3, който включва 58kWh, 77kWh и 79kWh, като най-голямата батерия потенциално ще осигурява значителен пробег, приближаващ 650 километра.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини