В зависимост от двигателя, Logan и Sandero могат да се оборудват, както с роботизирана трансмисия, така и с класическа автоматична скоростна кутия. Осемклапановият 1.6-литров мотор ще може да работи съвместно с по-елементарния робот EasyR, който е с един съединител и е построен на базата на стандартната петстепенна скоростна кутия.
Французите ползват и помощта на специалистите от ZF, така че най-вероятно нещата ще се получат добре. Още нещо интересно при новата трансмисия е, че тя разполага с два допълнителни специфични режима.
Те са зимен и икономичен, а трансмисията има още и функцията Hill Start, която задържа автомобила на място, преди потегляне по наклон. Класическата автоматична трансмисия пък не е нова. Тя е добре познатата ни хидро автоматична DР2.
Подробни технически характеристики за всички модели на Дачия - ВИЖ
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.