На щанда на BMW в Sofia Motor Show ще присъства и новото поколение на компактния SUV модел Х1. То използва ново и по-леко шаси ориентирано повече към предното предаване използвано в 2-series ActiveTourer и новото Mini. Въпреки това е запазено почти оптималното разпределение на теглото от 57:43 между двете оси, което води и до оптимално добро управление.
Задвижващите агрегати в началото ще бъдат два с няколко варианта на мощност — три версии на двулитровия дизелов турбомотор със 150 - sDrive18d, 190 - xDrive20d и 231 к.с. при xDrive25d, и две на бензиновия TwinPowerTurbo със - 192 xDrive20i и sDrive20i и 231 к.с. xDrive25i. Отпада използването на класическите шестцилиндрови двигатели за този модел. Стандартната скоростна кутия ще бъде 8 степенен Steptronic автоматик, а като опция ще има и вариант Sport. В началото на следващата година очакваме дебют и на трицилиндровия двигател от i8 в най-малкия Х-модел, както и подобен трицилиндров дизелов агрегат за sDrive16d.
В помощ на шофьора ще бъдат системи като автономно паркиране и предупреждение за напускане на лентата, както и предупреждение за опасност от челен удар. От своя страна инфотеймънт системата BMW ConnectedDrive ще позволява използването на Facebook, Twitter, Spotify и iHeartRadio. Интериорът е значително по-просторен и рафиниран, а багажникът побира с 85 литра повече от предшественика си - 505 литра. Присъстват и технологиите на BMW EfficientDynamics като серийното управление на енергията с автоматична функция Старт/Стоп и регенерация на спирачната енергия. Всичките новости са довели до намаление на разхода със 17 процента в сравнение с предходния модел, а той варира от 4.1 до 6.6 според типа двигател и гориво. Основни конкуренти на модела са Audi Q3 и Mercedes GLA.
Подробни технически характеристики и разход на гориво , вижте ТУК
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.