На щанда на BMW в Sofia Motor Show ще присъства и новото поколение на компактния SUV модел Х1. То използва ново и по-леко шаси ориентирано повече към предното предаване използвано в 2-series ActiveTourer и новото Mini. Въпреки това е запазено почти оптималното разпределение на теглото от 57:43 между двете оси, което води и до оптимално добро управление.
Задвижващите агрегати в началото ще бъдат два с няколко варианта на мощност — три версии на двулитровия дизелов турбомотор със 150 - sDrive18d, 190 - xDrive20d и 231 к.с. при xDrive25d, и две на бензиновия TwinPowerTurbo със - 192 xDrive20i и sDrive20i и 231 к.с. xDrive25i. Отпада използването на класическите шестцилиндрови двигатели за този модел. Стандартната скоростна кутия ще бъде 8 степенен Steptronic автоматик, а като опция ще има и вариант Sport. В началото на следващата година очакваме дебют и на трицилиндровия двигател от i8 в най-малкия Х-модел, както и подобен трицилиндров дизелов агрегат за sDrive16d.
В помощ на шофьора ще бъдат системи като автономно паркиране и предупреждение за напускане на лентата, както и предупреждение за опасност от челен удар. От своя страна инфотеймънт системата BMW ConnectedDrive ще позволява използването на Facebook, Twitter, Spotify и iHeartRadio. Интериорът е значително по-просторен и рафиниран, а багажникът побира с 85 литра повече от предшественика си - 505 литра. Присъстват и технологиите на BMW EfficientDynamics като серийното управление на енергията с автоматична функция Старт/Стоп и регенерация на спирачната енергия. Всичките новости са довели до намаление на разхода със 17 процента в сравнение с предходния модел, а той варира от 4.1 до 6.6 според типа двигател и гориво. Основни конкуренти на модела са Audi Q3 и Mercedes GLA.
Подробни технически характеристики и разход на гориво , вижте ТУК
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Десислав Попов
08:29 17.09.2015
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
Също така в реалността са абсурдни по размери и пропорции. На снимка са добре, но застанеш ли до тях и особенно погледнеш ли отвън човек да го кара, направо отвръщаш поглед. Съвсем сбъркано е. Един Опел Антара е много по-пропорционален спрямо Опел Мокка, въпреки че Мокка е по-добре изглеждаща на снимка и по-спортна като линии. Все едно ги правят за снимки, а не за реално каране.
08:47 17.09.2015
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 гост
09:45 17.09.2015
7 Julio
10:37 17.09.2015
8 не ама да
11:20 17.09.2015
9 Кобрата
15:47 17.09.2015
10 Japoneze
22:12 17.09.2015
11 Киро
Много е убаво, браво!
10:17 18.09.2015