BMW отново води в класацията за продажби в луксозния сегмент в Съединените щати, показва статистиката за 2015 г. С 346 023 реализирани автомобила баварците стават първенци за четвърти път през последните пет години.
По-любопитни обаче са разместванията в челната тройка, в която Lexus изпреварва Mercedes-Benz за второто място. Миналата година луксозната марка на Toyota е успяла да пласира 344 601 автомобила срещу 343 088 за щутгартския колос.
BMW печели короната въпреки скромния ръст от 1.8% в сравнение с 2014 г. и солидния спад от 17% през декември. Последният месец на 2015-а пък е най-силният в историята на Lexus, а общият ръст в продажбите на японската марка за миналата година достига 11%.
2015-а е била трудна за Mercedes-Benz с цели 13% спад през ноември. На годишна база обаче немците все пак отбелязват ръст, макар и само с 1.8%.
От Audi пък за пръв път са успели да пласират над 200 хил. коли в Щатите. С 202 202 реализирани автомобила марката отчита 11.1% ръст в сравнение с 2014 г. Декември е бил 60-ият пореден месец на растящи продажби за "Четирите кръга".