7 Януари, 2016 11:47 8 072 18

Lexus задмина Mercedes-Benz в САЩ

  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • lexus-
  • audi-
  • продажби-
  • статистика-
  • сащ

BMW отново води в класацията за продажби в луксозния сегмент в Съединените щати, показва статистиката за 2015 г. С 346 023 реализирани автомобила баварците стават първенци за четвърти път през последните пет години.

По-любопитни обаче са разместванията в челната тройка, в която Lexus изпреварва Mercedes-Benz за второто място. Миналата година луксозната марка на Toyota е успяла да пласира 344 601 автомобила срещу 343 088 за щутгартския колос.

BMW печели короната въпреки скромния ръст от 1.8% в сравнение с 2014 г. и солидния спад от 17% през декември. Последният месец на 2015-а пък е най-силният в историята на Lexus, а общият ръст в продажбите на японската марка за миналата година достига 11%.

2015-а е била трудна за Mercedes-Benz с цели 13% спад през ноември. На годишна база обаче немците все пак отбелязват ръст, макар и само с 1.8%.

От Audi пък за пръв път са успели да пласират над 200 хил. коли в Щатите. С 202 202 реализирани автомобила марката отчита 11.1% ръст в сравнение с 2014 г. Декември е бил 60-ият пореден месец на растящи продажби за "Четирите кръга".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Обективен

    1 1 Отговор
    Все пак това е класация в щатите,хората ги интересува и Reliability освен Лукс,а именно каквото предлагат от Тойота. Лекс засилват продажбите и то със супер скромен сегмент от нови модели на марката,чак сега излезна новия RX(от снимката),а новия LS излиза тази година,продажбите ще ръстат още повече!
  • 2 Юда

    0 2 Отговор
    "BMW отново води в класацията за продажби в луксозния сегмент в Съединените щати, показва статистиката за 2015 г. С 346 023 реализирани автомобила баварците стават първенци за четвърти път през последните пет години." Няма смисъл да се напъвате хейтъри!

    Коментиран от #9

  • 3 асдфгххх

    1 0 Отговор
    Точно reliability не е такъв проблем, защото хората, които купуват коли от луксозния клас ги карат около 5 години и след това вземат нова. А новите автомобили не се развалят като 10 годишните в България.

    Коментиран от #4

  • 4 Гошо

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "асдфгххх":

    Reability е много важно тъй като определя остатъчнатата стойност на колата, а Лекса се обезценява много по-малко от другите (поне в САЩ). И тъй като живея в щатите ще ти кажа, че тези коли не се купуват от набързо забогатяли мутри, а от хора като мен и теб, които си плащат месечни вноски. Има голямо значение дали след 3-5 години дилъра ще ти изкупи колата за 20к или за 30к.
  • 5 гост

    0 0 Отговор
    В нормалните страни разходите за една кола се смятат стотинки/км. Или ако една кола губи стойност бързо или харчи много, то нейният разход на км ще е по-висок. Застраховките също взимат този критерии под внимание.
    Тогава потребителя преценя дали дадена кола е изгодна за него и км които той изминава.
    Аз например сравнявах в Германия лизинг с тукашен лизинг и питам нашите защо не предлагат схема като немската: Влизаш с 2000лв и плащаш по 375лв месечно за нов Каджар, като след 5 години половината стойност на колата ти остава и може да я върнеш и вземеш нова. Нашите те карат да влезеш с минимум 6000лв и плащаш по 500лв месечно, като минималната остатъчна стойност е 10% или един вид те принуждават да плащаш много повече, без да поемат риска от обезценяване, поддръжка и др. фактори, които на запад се носят от дилъра и лизингодателя.
    При нас са много неизгодни условията и затова не ни вълнуват критериите които западняците използват, затова и нямаме много нови коли, не че нямаме възможност, все пак се търкалят много коли втора ръка на стойност над 20 или 30х. лв по българските пътища, без да се знае произхода на средствата.
  • 6 селяка с каруцата 4х4

    1 2 Отговор
    НОРМАЛНО - МЕРЦЕДЕС ОТДАВНА СА ГОЛЕМИ КУРНИЦИ !!!
  • 7 xaxa

    1 0 Отговор
    Кой знае какъв 20+ годишен курник караш тръгнал си да плюеш Мерцедес.

    Коментиран от #8

  • 8 Mercedes и всички останали

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "xaxa":

    Правилно къде е тръгнал тоя да плюе Мерцедес.
  • 9 amgh

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Юда":

    Води само това, което можеш да си позволиш и ключовете на което дрънкат в джоба ти без значение Бенц ли е Бмв ли е и т.н:) всичко останало са лаладжийски испълнения;)
  • 10 Дани

    0 0 Отговор
    истината е, че в САЩ заможните хора са евреи , а както знаете по обективни причини те не карат немски коли и по-този начин Лексус , Инфинити и Генезис дърпат напред.
  • 11 Аус дер Швайц

    0 2 Отговор
    Не смятам за оправдано да се дават много пари за автомобил. И в момента мога да си купя нов Мерцедес или Порше, но не ми се дават пари, които с разумна инвестиция ще ми донесат още приходи. Т.е., със 150-200 хил. евро съвкупно богатство в акции, облигации, недвижимости, доходи и депозити, както и 4 хил. лв. месечна заплата най-важното няма да е да си взема нов Лексус, а да си шофорам стария Опел за 10 хил. лв. и спокойно да си живея живота. Особено в България скъпият Лексус може да изчезне много-много бързо, а за колко хора ставаш мишена. Никой разумен човек няма да даде повече от 5% от съвкупното си богатство за техника, която се обезценява бързо и при всяка драскотина, а на всичко отгоре го прави и лесна цел на камара боклуци.

    Коментиран от #12, #16

  • 12 Само това ли

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Аус дер Швайц":

    Само толкова ли имаш?
  • 13 БайХой

    0 0 Отговор
    Ръст за Ауди, въпреки Дизелгейт. Същата работа и при Фолксваген.
    Само глобата, който ще им лепнат, дано не ги събори.
  • 14 Benz

    0 0 Отговор
    браво 3 000 коли повече от Мечока само че за запознатите един Бенц струва от 5 до 20 000 повече от БМВ така че моля ви се... има си и Уики и там пише кой е краля на пътя !
  • 15 Българин

    0 0 Отговор
    Извинявъм съ,но тва на снимката горе е най-грозния автомобил дет съм виждал. Ако ще и по 1 милион на месец да продават.
  • 16 Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Аус дер Швайц":

    Приятел,ходи некъде другаде да си избиваш комплексите. Тук има и хора над 10 годишни.
  • 17 Леле

    0 0 Отговор
    Леле,
    Всеки да си кара каквото му се харесва, но това на снимката е пълен абсурд, по-грозно и уродливо творение на автомобилния дизайн не сме виждали. Иначе марката може да си е добра но дизайнерите и не струват. Жалко. Иначе аплодисменти за БМВ - лично не ги харесвам, жалко за Бенц, но те са голяма марка, така че им е все тая, Ауди - добри но.. така ги окепазиха тия от VW, все повече приличат на павета. Изобщо тази уродлива концептуална линия всички коли на гиганта VW да си приличат е направо болна! Всичко стана еднакво - Шкода, Ауди, Фолксвагена, само Порше се държи на ниво. Е това са коли за мен... Мечта.

    Коментиран от #18

  • 18 булгат вулгар

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Леле":

    е па много му разбираш веееее