Шведският производител на автомобили отбеляза рекорд в продажбите през 2015. С общо 503 127 автомобила в световен мащаб, като повече от половината са продадени на Стария континент - 269 249. Един от основните виновници естествено е високотехнологичният SUV на компанията XC90, той
показа пътеката, по която трябва да върви класа.
Бъдещите цели на компанията включват борбата за по-голям пазарен дял в Азия и Америка, запазването на лидерската позиция относно безопасността и автономните технологии и преследване на глобални продажби в размер на 800 хиляди автомобила. Volvo ще заложи и на облагородяването на малките модели и ще увеличи вграждането на хибридните четири и три цилиндрови агрегати, като се очаква и появата на първия изцяло електрически модел. През изминалата година те показаха на света наистина голям брой иновации по отношение на задвижването и
Подробни технически характеристики за моделите на Volvo - ТУК