Елегантно спортно купе ще бъде основната атракция на щанда на Buick в Детройт. Ако General Motors следва досегашната си моделна политика, концептуалната Avista има немалки шансове да се превърне в наследник на популярния в миналото Opel Calibra, но с далеч по-подходящото за този сегмент задно предаване.
Новото детройтско купе има 3.0-литров V6 с два турбокомпресора. Двигателят развива 400 к.с. и е снабден със система за деактивиране на част от цилиндрите при ниски натоварвания и функция за автоматично гасене и стартиране в задръстване.
Мощността се предава на задните колела през осемстепенна автоматична трансмисия. За пътното поведение се грижи адаптивно окачване Magnetic Ride Control.
Междуосието на Avista е 2 812 мм - колкото при новото поколение Chevrolet Camaro. Това означава, че автомобилът най-вероятно е построен на неговата платформа Alpha, която се използва и за Cadillac ATS.
Освен че изглежда доста добре, концептът хваща окото с детайли като сплитера от въглеродни нишки, 20-цоловите колела, панорамния покрив и двата ауспухни накрайника.
Арматурното табло на Avista е изцяло дигитално. Място на борда са намерили най-актуалните разработки на производителя като мултимедийна система IntelliLink със сензорен екран, система за активно шумопотискане, йонизатор на въздуха в купето и др.
Buick и Opel заемат практически идентични ниши в брандовата гама на General Motors. В Щатите и Китай сегашният флагман от Рюсерсхайм Insignia се продава като Buick Regal, което прави Avista идеален кандидат за ново спортно купе на Opel.