Един от най-добре продаваните модели на японския производител претърпя промяна за 2016-та година. Corolla държи цели 20 процента от световния лидер по продажба на автомобили за 2015. Всъщност моделът има различни версии за различните райони, но въпреки това цифрите са впечатляващи.
Визуалните промени на Corolla са значителни и основно са съсредоточени в предната част. Следвайки дизайнерските езици Under Priority и Keen Look автомобилът е получил изцяло нова предна броня, нови фарове с нова предна решетка и преден капак с по-агресивни контури. Фаровете са значително по-изтънени от предходния модел и така им е придадена по-футуристична форма. Отстрани автомобилът може да се различи по новите хромирани дръжки на вратите и новите 16 и 17 инчови джанти, а отзад промяната е в новите LED стопове.
Цветовете, с които се предлага модела също са се увеличили до общо 9 с новите Earth Bronze, Tokyo Red и Platinum Bronze, които се появиха първо при фейслифта на Avensis. В двигателната гама не е обявена промяна. Такава обаче ще има за системата за сигурност на компанията - Toyota Safety Sense, която включва Road Sign Assist, Lane Departure Alert и Pre-Collision System. Продажбата на Corolla фейслифт ще започне в средата на лятото.