Един от най-добре продаваните модели на японския производител претърпя промяна за 2016-та година. Corolla държи цели 20 процента от световния лидер по продажба на автомобили за 2015. Всъщност моделът има различни версии за различните райони, но въпреки това цифрите са впечатляващи.
Визуалните промени на Corolla са значителни и основно са съсредоточени в предната част. Следвайки дизайнерските езици Under Priority и Keen Look автомобилът е получил изцяло нова предна броня, нови фарове с нова предна решетка и преден капак с по-агресивни контури. Фаровете са значително по-изтънени от предходния модел и така им е придадена по-футуристична форма. Отстрани автомобилът може да се различи по новите хромирани дръжки на вратите и новите 16 и 17 инчови джанти, а отзад промяната е в новите LED стопове.
Цветовете, с които се предлага модела също са се увеличили до общо 9 с новите Earth Bronze, Tokyo Red и Platinum Bronze, които се появиха първо при фейслифта на Avensis. В двигателната гама не е обявена промяна. Такава обаче ще има за системата за сигурност на компанията - Toyota Safety Sense, която включва Road Sign Assist, Lane Departure Alert и Pre-Collision System. Продажбата на Corolla фейслифт ще започне в средата на лятото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 straus
Коментиран от #3
13:21 27.03.2016
2 onq s konq
Коментиран от #4, #13
13:26 27.03.2016
3 МSux
До коментар #1 от "straus":
Харесвах старите короли, ама като излезна новия модел ми се дорева, това все пак е крачка напред.13:28 27.03.2016
4 Симфони
До коментар #2 от "onq s konq":
Moжеш само да си мечтаеш!Бмв от '80 е доста недодялано и смешно.
А и не слуайно в България им викаха Бърка Масло и Вода, ха, ха.
Коралата е супер, различна от европейския дизайн!
Коментиран от #6
13:47 27.03.2016
5 Някой
14:32 27.03.2016
6 Никой
До коментар #4 от "Симфони":
Никога не е късно да кажеш "НЕ" на дрогата;)Сериозно, нима сравняваш таз грозотия, която на последната снимка мяза на столичен контейнер за смет, с коли, доказали се през годините, като едни от най-красивите?
След 40 години никой няма да ти реставрира и кара такива Короли;)
Само по снимките си личи защо.
Коментиран от #11
16:22 27.03.2016
7 бг циганите
17:27 27.03.2016
8 тОШКО
Тойота е номер 1
Коментиран от #9
17:29 27.03.2016
9 Никой
До коментар #8 от "тОШКО":
Работата е там, че си се возил.17:33 27.03.2016
10 Роман Ценов
19:58 27.03.2016
11 Симфони
До коментар #6 от "Никой":
Кажи "НЕ" на слепотата си.Бмв през '80 е смях в залата и абсолютно проблемен автомобил.
Преди Е60 и Е90, липсата на адекватен дизай е очевидна.
Нищо като технология!Само ванос, който постоянно се разваля и няма никакъв ефект!
Коментиран от #12
22:12 27.03.2016
12 Никой
До коментар #11 от "Симфони":
Направо ти се чудя откъде ги вадиш тея заключения, човече. През 80те, заедно с Мерцедес, БМВ разработват тракшън контрола. А тея новите кошове хич не ми ги хвали. Като чуя човек като тебе, който е на принципа "Колкото по-ново, толкова по-добре" ми става ясно че няма никакъв опит с такива автомобили. Карай си Е60тката, аз да си навъртам милионния километър на е34ката ;) Дизайна е обективно нещо все пак и там всеки има право на мнение. Просто такова "компетентно" мнение като твойто скоро не бях срещал.Коментиран от #16
01:25 28.03.2016
13
До коментар #2 от "onq s konq":
Прилича на БМВ от 80-те????!!!!!!07:27 28.03.2016
14 Dimitar Stanislavov
09:21 28.03.2016
15 WRX
09:36 28.03.2016
16 МSux
До коментар #12 от "Никой":
и аз харесвам някой стари автомобили като Е9 на БМВ и SEC560 на Мерцедес , 70-80 години не е силната страна на автомобилостроенето откъм дизайн. Като погледнеш какви красиви автомобили са правили 50те години Мерцедес SL и Jaguar т.н.т идеята ми е, че една Е30ка не изглежда колекционерска, а изглежда все едно си крайно беден, същото и с наследника Е36, или Е190тка, Е34, е39...Само в България автомобилните фенове хвалят дърти коли, казах, че има изклучения, ама едвали караш SEC 560. Вижте автомобилните фенове в развитите страни.....
10:50 28.03.2016
17 Кожо
13:30 29.03.2016