Opel продължава да бележи ръст на важния германски пазар. През месец май продажбите на леки автомобили на марката със седалище в Рюселсхайм регистрираха покачване с близо 26 процента или около 4 400 новорегистрирани екземпляра, достигайки общ брой от 21 260 автомобила.
Това означава, че ръстът демонстриран от Opel е повече от два пъти по-висок от този на пазара на леки автомобили в Германия като цяло. Делът на марката Opel на пазара на леки автомобили отбелязва увеличение с повече от 0.8 процентни пункта и вече надхвърля 7.4 процента.
Opel продължава и тенденцията на растеж, демонстрирана в периода от началото на годината. С почти 103 000 продадени леки автомобила, Opel отбеляза увеличение на продажбите в периода от януари до май с около 13 250 автомобила или с 15 процента.
В същия този период от годината ръстът на марката изпревари повече от два пъти нарастването на общия пазар на леки автомобили в Германия. Пазарният дял отбеляза покачване с над 0.5 процентни пункта до около 7.4 процента, което е най-добрият резултат за този период от годината, регистриран през последните пет години.
Европейската „Кола на годината 2016” - новият Opel Astra за пореден път бе основен двигател на този растеж. До този момент от тази година са продадени повече от 26 600 автомобила Astra, което е увеличение от около 30 процента в сравнение със същия период на миналата година.
Друг модел, гарантиращ растежа на марката, е Opel Mokka. Продажбите на успешния SUV модел отбелязаха покачване от близо 40 процента само през месец май, с което заеха първото място в сегмента SUV B както в месечната, така и в класацията по продажби от началото на годината досега.