Отидете към основна версия

3 195 13

Tesla харчела по $6 на кола за реклама, Jaguar - по $3325

  • реклама-
  • tesla-
  • jaguar-
  • global equities research

Рекламните разходи съставляват най-голям дял от цената на всеки продаден автомобил в продукцията на луксозна британка марка Jaguar, сочи изследване на Global Equities Research. Калифорнийската консултантската агенция публикува резултатите от проучване върху инвестициите на автомобилните компании в реклама и PR и отражението им в крайната стойност на всяка кола.

Както може да се очаква, най-много за реклама харчат премиум производителите. На второ място по разходи след Jaguar се подрежда Lincoln, в рекламата на всеки от чиито автомобили Ford влага $2 250. На другия полюс са масовите марки като Smart ($290) и Honda ($258).

Най-втрещяващо пренебрежение към рекламата обаче демонстрират от Tesla Motors. Калифорнийският производител харчи по едва $6 на електромобил за съблазняване на купувачи. Това е 554 пъти по-малко от разходите на Jaguar и 41 пъти по-малко от Toyota.

От Global Equities Research отбелязват, че Tesla се движи години преди конкуренцията по съотношение между рекламни разходи и постигане на пазарен резултат. Изхарчените $6 на кола генерират $8 млрд. приход от продажби и още $14 млрд. от предварителни поръчки.

Рекламни разходи за всеки продаден автомобил

Място през 2015 г.
Компания (Собственик) Пари, похарчени за всяка продадена кола
1 Jaguar (tata Motors) $3 325
2 Lincoln (Ford Motor Co.) $2 550
3 Fiat (FCA) $2 158
4 Lexus (Toyota Motor Corp) $1 168
5 Cadillac (General Motors) $1 163
              =========================================
5 Smart (Daimler) $290
4 Porsche (Volkswagen) $267
3 Honda $258
2 Toyota $248
1 Tesla $6

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини