Last news in Fakti

13 Юли, 2016 12:27 3 184 13

Tesla харчела по $6 на кола за реклама, Jaguar - по $3325

  • реклама-
  • tesla-
  • jaguar-
  • global equities research
Tesla харчела по $6 на кола за реклама, Jaguar - по $3325 - 1

Рекламните разходи съставляват най-голям дял от цената на всеки продаден автомобил в продукцията на луксозна британка марка Jaguar, сочи изследване на Global Equities Research. Калифорнийската консултантската агенция публикува резултатите от проучване върху инвестициите на автомобилните компании в реклама и PR и отражението им в крайната стойност на всяка кола.

Както може да се очаква, най-много за реклама харчат премиум производителите. На второ място по разходи след Jaguar се подрежда Lincoln, в рекламата на всеки от чиито автомобили Ford влага $2 250. На другия полюс са масовите марки като Smart ($290) и Honda ($258).

Най-втрещяващо пренебрежение към рекламата обаче демонстрират от Tesla Motors. Калифорнийският производител харчи по едва $6 на електромобил за съблазняване на купувачи. Това е 554 пъти по-малко от разходите на Jaguar и 41 пъти по-малко от Toyota.

От Global Equities Research отбелязват, че Tesla се движи години преди конкуренцията по съотношение между рекламни разходи и постигане на пазарен резултат. Изхарчените $6 на кола генерират $8 млрд. приход от продажби и още $14 млрд. от предварителни поръчки.

Рекламни разходи за всеки продаден автомобил

Място през 2015 г.
Компания (Собственик) Пари, похарчени за всяка продадена кола
1 Jaguar (tata Motors) $3 325
2 Lincoln (Ford Motor Co.) $2 550
3 Fiat (FCA) $2 158
4 Lexus (Toyota Motor Corp) $1 168
5 Cadillac (General Motors) $1 163
              =========================================
5 Smart (Daimler) $290
4 Porsche (Volkswagen) $267
3 Honda $258
2 Toyota $248
1 Tesla $6


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 White

    0 0 Отговор
    тук някви плямпаха че се правело много реклама на Тесла е да ама не от производителя просто информационните сайтове пишат
  • 2 onq s konq

    0 0 Отговор
    В Европа си има закон,според който НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ТИ ИСКА ПАРИ ЗА УСЛУГА,ОТ КОЯТО НЯМАШ НУЖДА.Затова и "Топлофикация" губи поредица от подобни дела на абонатите си .И в тая връзка юридическият ми съвет е:Купувате си "Теслата" или "Ягуарът" съотвено И ПОСЛЕ ПРЕДЯВЯВАТЕ СЪДЕБЕН ИСК КЪМ КОМПАНИЯТА ЗА ПРИСПАДАНЕ НА СТОЙНОСТТА НА РЕКЛАМАТА,КОЯТО НЕ СТЕ ПОРЪЧВАЛИ!

    Коментиран от #5

  • 3 гост

    0 3 Отговор
    Когато другите започнат да предлагат различен продукт, който е желан, и те няма да правят реклама. Щом го искат хората няма за какво да го рекламираш, те не могат да продадат повече, понеже нямат капацитет и са разпродали всичко за години напред. Другите предлагат коли с морално остаряла технология на високи цени, затова им трябва реклама, за да се подлъгват баламите с пари, че купуват нещо различно, а то е като всички други. Тесла продава на минимална надценка на фона на това което предлага, а другите печелят хиляди долари от всяка бройка.

    Коментиран от #8, #9, #11

  • 4 хеххеех

    0 1 Отговор
    "Другите предлагат коли с морално остаряла технология"
    ей сега вбеси някой психопат
  • 5 Герберасите на власта

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Това е все едно да се нахендриш на коня си и после да го осъдиш че те е боцнал ,но въпреки всичко няма как да се получи освен юридически че е невъзможно ,а и на теб ти е харесало тоя кон не спря да го споменаваш.

    Коментиран от #6

  • 6 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Герберасите на власта":

    А не мислиш ли че е по-добре да споменавам коня,отколкото да споменавам колко си прос?Естествено че не мислиш...

    Коментиран от #10

  • 7 гост

    0 0 Отговор
    Сравнете го с рекламите по телевизията:
    - рекламираните продукти са по-скъпи от другите и не са доказано по-добри.
    - рекламата дава известност, но не гарантира, че купувате добър продукт
    - ВС телешоп продава откровенни боклуци на двойни цени, но ги купуват заради рекламата, докато на пазара ги има същите, но не са рекламирани и струват двойно по-малко.
    Затова този, който рекламира се опитва да си продаде стоката на по-висока цена и всеки долар за това е калкулиран в цената на продукта. Рекламираните продукти са често по-лоши от предлаганите на пазара и с рекламата си осигуряват нужните продажби.
    Ако искаш електрическа кола имаш един вариант, доброто и уникалното нямат нужда от реклама.
  • 8 LEX

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Като споменаваш морално остаряла технология, да не би да имаш предвид ел. колите? Защото те са технология на повече от един век. При Теслите технологията е абсолютно същата, каквато е била и в електромобилите от преди век. Просто в Теслата се използват по-модерни ел. мотори и батерии.
  • 9 хехехехех

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    казах ти че ще раздразниш някой от психарите
  • 10 Герберасите на власта

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Радвам се за теб че мислиш ,е само за коня но то след тоя зор който си преживял в началото ,защото сега си личи че си му свикнал.
  • 11 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Наивни хора, които си мислят, че сега е открита топлата вода. Електрически коли има още преди тези с вътрешно горене. Първите возила са били електрически. Няма никаква абсолютно нова технология, както казваш. Всичко се основава на предишен опит и много време разработки. Просто трябва да решим кое да започнем да развиваме по-упорито. Според мен електричките, дори Тесла, не са още за масово ползване, освен ако не живееш в САЩ, където през 5 минути има суперчарджъри. И повярвай, ще ти трябват след като си изхабиш енергията за 10 кикдаун-а. Докато Ягуара ще върти гуми цял ден. Искам и да видя колко Тесли са продадени за този срок и колко Ягуара, защото до последно чувах, че Теслите са много добре продавани и тези пари се разпределят на по една кола. Ягуар, Линкълн, Кадилак и Лексус са все премиум марки с малко потенциални купувачи. А и ефекта на нещо различно, излязло на пазара, накара много медии да говорят за Тесла като им правят безплатна реклама.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Недей, че ще раздразниш някой плиткоумен идиот, за който истината е психарско проявление Пък истината е, че Тесла си е оплела кошницата и няма нужда от реклама, защото има поръчки за години напред. В такъв случай защо им е реклама?
  • 13 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    хАХ! Какви кикдауни те гонят - тоя дръгел ще върти цел ден гумите, ама на валяците в сервиза. Буахахахаа!
    Първо - информирай се колко последователни драг старта прави старата 85-ца
    http://www.greenoptimistic.com/tesla-p85d-drag-races/
    и второ: Моят съвет от опит - айде качи се на Тесла-катапулт и тогава драскай! Щото един така ми редеше перата на наточено ТТ последен модел и в летящ старт така го оставих на точка (.) че му се сецна врата да види кой/какво прелетя! Ягуари ли - елате ми в повече : D