Рекламните разходи съставляват най-голям дял от цената на всеки продаден автомобил в продукцията на луксозна британка марка Jaguar, сочи изследване на Global Equities Research. Калифорнийската консултантската агенция публикува резултатите от проучване върху инвестициите на автомобилните компании в реклама и PR и отражението им в крайната стойност на всяка кола.
Както може да се очаква, най-много за реклама харчат премиум производителите. На второ място по разходи след Jaguar се подрежда Lincoln, в рекламата на всеки от чиито автомобили Ford влага $2 250. На другия полюс са масовите марки като Smart ($290) и Honda ($258).
Най-втрещяващо пренебрежение към рекламата обаче демонстрират от Tesla Motors. Калифорнийският производител харчи по едва $6 на електромобил за съблазняване на купувачи. Това е 554 пъти по-малко от разходите на Jaguar и 41 пъти по-малко от Toyota.
От Global Equities Research отбелязват, че Tesla се движи години преди конкуренцията по съотношение между рекламни разходи и постигане на пазарен резултат. Изхарчените $6 на кола генерират $8 млрд. приход от продажби и още $14 млрд. от предварителни поръчки.
Рекламни разходи за всеки продаден автомобил
Място през 2015 г.
|
Компания (Собственик) | Пари, похарчени за всяка продадена кола |
1 | Jaguar (tata Motors) | $3 325 |
2 | Lincoln (Ford Motor Co.) | $2 550 |
3 | Fiat (FCA) | $2 158 |
4 | Lexus (Toyota Motor Corp) | $1 168 |
5 | Cadillac (General Motors) | $1 163 |
========================================= | ||
5 | Smart (Daimler) | $290 |
4 | Porsche (Volkswagen) | $267 |
3 | Honda | $258 |
2 | Toyota | $248 |
1 | Tesla | $6 |
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 White
12:49 13.07.2016
2 onq s konq
Коментиран от #5
13:00 13.07.2016
3 гост
Коментиран от #8, #9, #11
13:01 13.07.2016
4 хеххеех
ей сега вбеси някой психопат
13:25 13.07.2016
5 Герберасите на власта
До коментар #2 от "onq s konq":
Това е все едно да се нахендриш на коня си и после да го осъдиш че те е боцнал ,но въпреки всичко няма как да се получи освен юридически че е невъзможно ,а и на теб ти е харесало тоя кон не спря да го споменаваш.Коментиран от #6
13:47 13.07.2016
6 onq s konq
До коментар #5 от "Герберасите на власта":
А не мислиш ли че е по-добре да споменавам коня,отколкото да споменавам колко си прос?Естествено че не мислиш...Коментиран от #10
14:25 13.07.2016
7 гост
- рекламираните продукти са по-скъпи от другите и не са доказано по-добри.
- рекламата дава известност, но не гарантира, че купувате добър продукт
- ВС телешоп продава откровенни боклуци на двойни цени, но ги купуват заради рекламата, докато на пазара ги има същите, но не са рекламирани и струват двойно по-малко.
Затова този, който рекламира се опитва да си продаде стоката на по-висока цена и всеки долар за това е калкулиран в цената на продукта. Рекламираните продукти са често по-лоши от предлаганите на пазара и с рекламата си осигуряват нужните продажби.
Ако искаш електрическа кола имаш един вариант, доброто и уникалното нямат нужда от реклама.
16:14 13.07.2016
8 LEX
До коментар #3 от "гост":
Като споменаваш морално остаряла технология, да не би да имаш предвид ел. колите? Защото те са технология на повече от един век. При Теслите технологията е абсолютно същата, каквато е била и в електромобилите от преди век. Просто в Теслата се използват по-модерни ел. мотори и батерии.16:38 13.07.2016
9 хехехехех
До коментар #3 от "гост":
казах ти че ще раздразниш някой от психарите16:57 13.07.2016
10 Герберасите на власта
До коментар #6 от "onq s konq":
Радвам се за теб че мислиш ,е само за коня но то след тоя зор който си преживял в началото ,защото сега си личи че си му свикнал.07:48 14.07.2016
11 Никой
До коментар #3 от "гост":
Наивни хора, които си мислят, че сега е открита топлата вода. Електрически коли има още преди тези с вътрешно горене. Първите возила са били електрически. Няма никаква абсолютно нова технология, както казваш. Всичко се основава на предишен опит и много време разработки. Просто трябва да решим кое да започнем да развиваме по-упорито. Според мен електричките, дори Тесла, не са още за масово ползване, освен ако не живееш в САЩ, където през 5 минути има суперчарджъри. И повярвай, ще ти трябват след като си изхабиш енергията за 10 кикдаун-а. Докато Ягуара ще върти гуми цял ден. Искам и да видя колко Тесли са продадени за този срок и колко Ягуара, защото до последно чувах, че Теслите са много добре продавани и тези пари се разпределят на по една кола. Ягуар, Линкълн, Кадилак и Лексус са все премиум марки с малко потенциални купувачи. А и ефекта на нещо различно, излязло на пазара, накара много медии да говорят за Тесла като им правят безплатна реклама.Коментиран от #12, #13
09:44 14.07.2016
12 Гост
До коментар #11 от "Никой":
Недей, че ще раздразниш някой плиткоумен идиот, за който истината е психарско проявление Пък истината е, че Тесла си е оплела кошницата и няма нужда от реклама, защото има поръчки за години напред. В такъв случай защо им е реклама?14:21 14.07.2016
13 Някой
До коментар #11 от "Никой":
хАХ! Какви кикдауни те гонят - тоя дръгел ще върти цел ден гумите, ама на валяците в сервиза. Буахахахаа!Първо - информирай се колко последователни драг старта прави старата 85-ца
http://www.greenoptimistic.com/tesla-p85d-drag-races/
и второ: Моят съвет от опит - айде качи се на Тесла-катапулт и тогава драскай! Щото един така ми редеше перата на наточено ТТ последен модел и в летящ старт така го оставих на точка (.) че му се сецна врата да види кой/какво прелетя! Ягуари ли - елате ми в повече : D
22:23 15.07.2016