Отидете към основна версия

7 910 8

Два нови Mercedes-а SLS: добрият и злият

  • mercedes-benz-
  • sls amg-
  • e-cell-
  • black series

 

Mercedes-Benz разработва две нови модификации на своя суперкар SLS AMG. Автомобилите са пълни антиподи - единият ще се движи без да издава шум и ще е свръхекологичен, докато другият ще е максимално брутален и агресивен. Става дума за разработките SLS AMG Black Series и SLS AMG E-Cell. Те ще се явят четвърта и пета версия на модела след представените вече купе, роудстър и състезателния SLS AMG GT3.

 

"Тъмната страна на силата" в лицето на Black Series вече преминава заключителни пътни тестове, а главната особеност при нея е максимално увеличената мощност. Високооборотният V-образен осемцилиндров двигател с работен обем 6.2 литра е форсиран от 571 до 650 к.с. Заради увеличената мощност са преработени основно спирачната система и окачването, като това от своя страна води до сериозно раздуване и изменение на формата на калниците и по-големи гуми и джанти. Въздухозаборниците, интегрирани в предната броня, също са с по-големи размери, а в салона на хардкор изпълнението са предвидени вътрешни ролбари. Автомобилът ще бъде представен пред широка публика в края на следващата година и ще се появи в дилърските центрове на марката от началото на 2013-а. Цената на SLS AMG Black Series в Германия ще е 260 000 евро. Ще припомним, че стандартният SLS AMG се продава в бундесрепубликата за 187 000 евро.

 

В процеса на помпане на мускули щутгартската компания обаче не забравя и модерната напоследък "зелена вълна". Паралелно с лансирането на SLS AMG Black Series от Mercedes-Benz ще представят и сериен вариант на напълно електрическия SLS AMG E-Cell. Този суперкар е с изцяло преработено заради електродвигателите окачване. Електровозилото е оборудвано с четири електромотора (по един на всяко колело) със сумарна мощност 526 к.с. и максимален въртящ момент е 880 Нм. Литиево-йонните батерии, захранващи SLS AMG E-Cell са разположени в тунела на скоростната кутия, както и на мястото на двигателя с вътрешно горене. По този начин отново е постигнато оптимално разпределение на масата между двата моста. Заради наличието на четири електромотора задвижването на суперкара ще се осъществява и от четирите колела и именно поради тази причина от AMG обещават уникално управление при висока скорост и завои.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини