Продажбите на GM в България отбелязват увеличение от 15 на сто за 2008 година. Така компанията изпреварва три пъти ръста на целия пазар в сравнение с миналата година и достига дял от 14 процента с реализирани общо 8 096 леки и лекотоварни автомобила. По този начин групата GM заема второ място по продажби на българския пазар. В сравнение с 2007 година търговията с нови автомобили и камиони нараства с 4.70 на сто (от 55 336 автомобила през 2007 година на 57 927 през 2008 г.), а сегментът на леките и лекотоварните нови автомобили - с 3.47 процента (от 52 009 през 2007 г. на 53 812 през 2008 г.).
От марките на GM Opel отбелязва най-висок ръст от 26.55 на сто и заема първото място по продажби в страната. Делът й скача на 9.43 процента от целия пазар на автомобили и камиони. В сегмента на леките и лекотоварни возила са реализирани 5 462 коли, което прави 10.15-процентово участие.
За втора поредна година моделите Opel Astra и Opel Zafira са с лидерски позиции в своите сегменти.
Продажбите на Chevrolet се задържат стабилни. През 2007 година марката се сдоби с 4.42 процента от целия пазар на автомобили и камиони и съответно 4.75 на сто в сегмента на леките и лекотоварни возила. Chevrolet заема трайно място в класацията на първите 10 най-купувани марки в България. Втора поредна година Captiva е най-продаваният SUV автомобил в страната, а Chevrolet Spark стана лидер в класа на малките градски коли.
*Посочените данни се основават на публикуваните от Асоциацията на автомобилните производители и техните представители продажби на нови автомобили
Мария Минкова