Вторият всъдеход на Lamborghini много бързо се превърна в тотален хит, като от компанията ще трябва да произвеждат по 1 000 бройки годишно, за да удовлетворят търсенето от страна на клиентите. И това при цена за Urus от над $200 000!
Главният технически директор на марката Маурицио Реджиани сподели пред Drive, че сегментът на по-малките кросоувъри въобще не интересува Lamborghini. "Важно е правилно да позиционираме марката и да я отделим от останалите бюджетни брандове".
Lamborghini няма да последва примера на Porsche и ще се съсредоточи единствено върху Ururs, който в бъдеще ще получи още много модификации, като ще следва примера на Huracan. Това, според Реджиани ще го направи още по-привлекателен. Според слуховете Urus ще се сдобие и с хибридна версия.