В сайта за търговия с употребявани коли Avito.ru се появи обява за продажбата на предполагаемо автентичен екземпляр от първия сериен автомобил Руссо-Балт С-24/30. На 26 март 1909 г. кабриолет от този модел излиза от Руско-Балтийския вагонен завод в Рига и полага началото на автомобилостроенето в Руската империя. Цената на антиката с пробег едва 1 000 км е 140 млн. рубли (€1.76 млн.).
Руссо-Балт С-24/30 се оборудва с 4.5-литров четирицилиндров двигател с мощност 30 к.с. и тристепенна предавателна кутия. Картерът на мотора и трансмисията са отлети от алуминий. При първото си пътешествие автомобилът изминава разстоянието от Рига до Санкт Петербург (573 км) за осем часа.
Предложеният за продажба Руссо-Балт има кожена тапицерия, електрически фарове, дървени кутии за инструменти, гюрук и предно стъкло, каквото не се монтира на първите екземпляри от модела.
Автентичността на кабриолета обаче буди известни съмнения. По официални данни Руско-Балтийският вагонен завод успява да произведе 347 екземпляра от Модел C, нито един от които не е оцелял до днес. Всъщност единственият запазен оригинален Руссо-Балт (К12/20 от 1911 г.) се съхранява в Политехническия музей в Москва и за съществуването на други автомобили от тази марка няма документални доказателства.