В навечерието на автосалона в Лос Анджелис Porsche разсекрети осмото поколение на 911. Автомобилът със заводски индекс 992 е създаден практически от нулата, но е запазил външността на предшественика си.
Новото 911 е малко по-голямо от предишния модел. Предницата, например, е по-широка с 45 мм. От Porsche не съобщават останалите габарити, но вече е ясно, че купето има по-голямо междуосие и преден надвес.
Предните колела са 20-, а задните - 21-цолови. Дръжките са "вкопани" във вратите, а оребреният преден капак напомня за ранните поколения на култовия модел.
На първо време 992 ще се оборудва с усъвършенстван боксер с принудително пълнене от предишното поколение. 3.0-литровият двигател има доработена система за впръскване на горивото, различно разположени турбокомпресори и оптимизиран междинен охладител на въздуха.
Във версиите Carrera S и Carrera 4S опозитният шестак развива 450 к.с., с 30 повече, отколкото при предшественика. Скоростната кутия е нов робот с осем предавки и два съединителя.
С този мотор модификацията със задно предаване спринтира от 0 до 100 за 3.7 сек., а Carrera 4S с четири задвижващи колела - за 3.6. Пакетът Sport Chrono подобрява времето за ускорение с 0.2 секунди. Максималната скорост на Carrera S е 308, а на Carrera 4S - 306 км/ч.
В основно преработения салон на 992 се е появил дисплей с диагонал 10.9 инча. Под него е разположен компактен превключвателен блок с пет бутона за бърз достъп до най-важните функции на автомобила.
От двете страни на класическия оборотомер на приборния панел има два екрана без рамки. За пръв път в историята на 911 се предлага система за нощно виждане с термовизионна камера.
За 992 ще се предлага нов режим за движение на мокра настилка. Функцията Porsche Wet засича кога пътят е хлъзгав и информира водача за необходимостта да се въведат съответните настройки.
Porsche вече приема поръчки за новото 911 в модификациите Carrera S и Carrera 4S. Базовата цена на версията със задно задвижване е €120 125, а вариантът с двойно предаване струва €127 979.