28 Ноември, 2018 13:23 3 714 17

Porsche 992: Старата песен на нов глас

  • porsche-
  • 911-
  • 992-
  • лос анджелис 2018

В навечерието на автосалона в Лос Анджелис Porsche разсекрети осмото поколение на 911. Автомобилът със заводски индекс 992 е създаден практически от нулата, но е запазил външността на предшественика си.

Новото 911 е малко по-голямо от предишния модел. Предницата, например, е по-широка с 45 мм. От Porsche не съобщават останалите габарити, но вече е ясно, че купето има по-голямо междуосие и преден надвес.

Предните колела са 20-, а задните - 21-цолови. Дръжките са "вкопани" във вратите, а оребреният преден капак напомня за ранните поколения на култовия модел.

На първо време 992 ще се оборудва с усъвършенстван боксер с принудително пълнене от предишното поколение. 3.0-литровият двигател има доработена система за впръскване на горивото, различно разположени турбокомпресори и оптимизиран междинен охладител на въздуха.

Във версиите Carrera S и Carrera 4S опозитният шестак развива 450 к.с., с 30 повече, отколкото при предшественика. Скоростната кутия е нов робот с осем предавки и два съединителя.

С този мотор модификацията със задно предаване спринтира от 0 до 100 за 3.7 сек., а Carrera 4S с четири задвижващи колела - за 3.6. Пакетът Sport Chrono подобрява времето за ускорение с 0.2 секунди. Максималната скорост на Carrera S е 308, а на Carrera 4S - 306 км/ч.

В основно преработения салон на 992 се е появил дисплей с диагонал 10.9 инча. Под него е разположен компактен превключвателен блок с пет бутона за бърз достъп до най-важните функции на автомобила.

От двете страни на класическия оборотомер на приборния панел има два екрана без рамки. За пръв път в историята на 911 се предлага система за нощно виждане с термовизионна камера.

За 992 ще се предлага нов режим за движение на мокра настилка. Функцията Porsche Wet засича кога пътят е хлъзгав и информира водача за необходимостта да се въведат съответните настройки.

Porsche вече приема поръчки за новото 911 в модификациите Carrera S и Carrera 4S. Базовата цена на версията със задно задвижване е €120 125, а вариантът с двойно предаване струва €127 979.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    8 20 Отговор
    Новата Дачия Доккер - Старата песен на нов глас!
  • 2 Кибика

    33 4 Отговор
    Мн ми харесва.Марка с традиции ..Защо трябва да променяш дадено нещо като то е съвършенно
  • 3 Хахаха

    13 15 Отговор
    Кво толкова ги хвалят, като гледам много не се купуват
  • 4 Опя

    5 30 Отговор
    Пълен боклук, сигурно яко замърсява околната среда.
  • 5 Алфа Ромео

    4 24 Отговор
    Тия ВАГ не могат да правят коли … По-добро от японско и руско няма !

    Коментиран от #11

  • 6 Ники

    26 2 Отговор
    Значи аз съм фен на Порше ... съответно познавам .. много други такива ... реално ... новия модел .. оправдава очакванията за сега ... промените може да не изглеждат много .. но за тези които са навътре в материата са достатъчно ... Например .. смяташе се , че новата трябва да е малко по широка .. и са го направили ... сигурен съм , че са свалили и от теглото ... поне малко ... Тази кола е икона .. никой не иска да я променят а само да я осъвременяват ... Сигурен съм , че тук ще се напълни с коментари на хора които никога не са се дори качвали в 911 ... камо ли да са карали или пък имали ...
  • 7 ежко бежко

    12 2 Отговор
    Красота неземна....!
  • 8 гнида

    6 1 Отговор
    Доста суперлативи , жалко , че не можем да ги пробваме тези коли нови ..... За спортен автомобил не е зле .... Особено ако вече има и дисплей ....
  • 9 перко

    13 2 Отговор
    искаааам такова ПОРШЕЕЕЕЕ
  • 10 964

    4 1 Отговор
    Еволюция довела до революция при автомобилостроенето... :)
  • 11 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Не могат да правят автомобили?? Защо преди да напишеш поредната си глупост не вземеш да прочетеш малко в чичо ти Гугъл за успехите на марките в автомобилния спорт! И по специално за Порше как е пердашило и любимото ти Ферари на Льо Ман! За успехите на Ауди да не говорим, японците правят прилични надеждни автомобили с епизодични успехи в някой автомобилни спортове! А за руснаците не знам какво да кажа, просто нямам думи ! Но явно и ти си от онези залюханите путкинофили които хвалят всичко руско без да са го ползвали някога ,и за в бъдеще няма да го ползват (защото знаят че е боклук) но трябва да го хвалят!
  • 12 Трошев

    4 0 Отговор
    Старият двигател засега - може пък и за хубаво да е.
    Добре изглежда. Не че има грандиозна пормяна - хаха, но това също е добре.
    Порастнало е на размер - това не го одобрявам. Знам че всички правят така, но е порочна практика - бих предпочел следващият модел да е с горе-долу същия размер като стария.
  • 13 ФЕН

    2 0 Отговор
    Много е красива, има много прилики с предишните модели, което е в стила на марката, но и който ги следи по отблизо ще намери много разлики:)
  • 14 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Някои може би си спомнят че преди доста време Порше опита да промени концепцията и изкара модела 928. Експериментът се оказа несполучлив, така че едва ли биха повторили същата грешка. Факт е че полека-лека 911 става все по-голямо, но ако не става по-тежко ще продължава да се купува като топъл хляб. За мен 911 си остава класика в жанра, номер едно в категорията си. Никога не бих го сменил за някоя от италианските или английските екзотични марки, особено като се има предвид че не мога да се вмъкна и да се побера в тях.
  • 15 Гост

    2 0 Отговор
    Имаше един лаф - най-мързеливите автомобилни дизайнери са тези на Порше! :) Съвършенството не подлежи на кардинални промени, само еволюира. Затова като се каже Порше всеки се сеща за непреходната форма на 911 и в това е смисъла! И през 2020 г. да видиш такава кола, да кажеш, че е Порше, а не както другите ги покитайчиха масово и не приличат на себе си! Респект към марката!
  • 16 ВАГ

    2 0 Отговор
    И през 2100г 911 ще е най-добрата .

    п.п. Иначе трябва да си голям налъм за да си купиш примерно Алфа (естест 5-6годишна кошница ,щото не могат да изкарат 7 г).
  • 17 незнайко

    0 0 Отговор
    Дръжките от вътрешната страна на вратите не са красиви. Можеше да ги заоблят в горния край.