Новинарска емисия по телевизия Rudaw в Иракски Кюрдистан се превърна в непланирана реклама за Toyota и неприятна излагация за Range Rover, съобщава Jalopnik. Репортаж за обилните валежи и наводнените пътища в региона неволно сравни всъдеходните възможности на японската и британската продукция.
За да илюстрира мащаба на бедствието, телевизионният екип показва закъсал насред потопа Range Rover и фадромата, с която се опитват да го изтеглят от водата. В същото време се появява стар пикап Toyota Hilux и репортерът коментира, че най-вероятно го очаква същата съдба.
Японският автомобил обаче "преджапва" като на шега покрай затъналия Range Rover и продължава по пътя си, сякаш нищо не се е случило. Резултатът е реклама, за каквато от Toyota не биха могли да платят на нито една агенция, при това на живо в новините.
A Toyota ad was born in #Kurdistan this week #TwitterKurds pic.twitter.com/f3o0vpLb2M
— Adam Mirani (@amirani87) December 11, 2018