BMW E38
Представената през 1994 година "седмица" с каросерия Е38 и до ден-днешен се смята за баварския флагман с най-добър дизайн. Това е и последната седма серия, която може да се поръча с механична скоростна кутия.
Произвежданата до 2001 година Е38-ца преживява рестайлинг през 1998-а, който освежава външността и добавя нови турбодизелови двигатели. С V12 може да се поръчва и на-дългата Ls версия (на снимката).
BMW E65-68
След култовата E38 идва ред на творението на Крис Бенгъл. Показаната нова "седмица" е определена, като революция, но според мнозина от хардкор феновете, това е кървава революция.
След рестайлинга дизайнът е леко "по-спокоен", като се появява и версия на водород Hydrogen 7. Това е първият сериен автомобил, работещ с ДВГ и екологично чисто гориво. Автомобилът може да се поръчва и в брониран вариант.
BMW F01-04
Пълноценен М-пакет, 4х4 предаване на колелата и хибриден силов тракт са само малка част от новостите, които петата "седмица" носи с появата си. Премиерата и е на 8 юли 2008 и е на Червения площад в Москва.
След рестайлинга през 2012 година в линейната гама на двигателите не остава нито един атмосферен мотор. Появяват се иновации, като система за нощно виждане и радарен круиз контрол.
BMW G11-12
И най-накрая настоящата "седмица". Това е първото 7er, което се прави на платформата CLAR и... първото, което може да се поръча с двулитров четирицилиндров двигател. Производството на G15 стартира през 2015-а.
Сега, на ход е рестайлинг версията, която впечатлява с огромни "бъбреци" в радиаторната си решетка. 12-цилиндровата версия M760Li xDrive се смяташе за най-динамичния седан в света, преди обаче Mercedes да извади обновената си S63.