Volvo не предлага купе в гамата си от 2013 г., когато от поточните линии слиза последното C70. Polestar 1 не влиза в сметките, тъй като се води автомобил на отделна марка.
Почитателите на шведски двувратки има за какво да съжаляват, тъй като историята на Volvo помни наистина култови купета като P1800, 262C и 780. Последното е може би най-подценяваният модел на компанията.
Мнозина смятат 780 за скрито съкровище. Също като предшественика си 262C елегантното купе със задно предаване и дизайн от Bertone се сглобява на ръка в Торино и между 1986 и 1991 г. са произведени малко над 8 500 бройки.
Малкият тираж, класическата външност и доказалото се шаси от серията 700 на Volvo постепенно превръщат модела във все по-търсен йънгтаймер. Това обяснява защо купето от снимките се продава за стряскащите €47 500.
Описвано от продавача като "един от най-добрите представители на модела", сребристо-бежовото купе е произведено през 1988 г. и е доставено директно в Холандия, където прекарва практически целия си живот в ръцете на един-единствен собственик.
Автомобилът с 2.8-литров V6 (170 к.с) е изминал само 47 663 км и през цялото време е съхраняван в отопляван и проветрив гараж. Намира се в напълно оригинално състояние и е обслужван само във фирмен сервиз, за което свидетелства грижливо попълваната сервизна книжка и всички фактури.