Заводът на Bentley се намира в британския град Крю и по време на Втората световна война в него са произвеждани авиационни двигатели Rolls-Royce. След Войната там започват да се правят автомобили от марките Rolls-Royce и Bentley, а след "развода" между тези две марки, фабриката преминава в ръцете на VW.
На покрива са монтирани 20 815 слънчеви панела и още 10 000 над местата за паркиране на автомобилите. По този начин заводът получава 46% от необходимата си енергия от слънцето.
Двигателите за автомобилите Bentley се сглобяват и тестват в Крю
Работниците се придвижват в цеховете с електрокари
Складираните генерации образуват причудлив свод
Конструкцията на арматурното табло се прави от алуминий
Алуминиевите корпуси за Continental GT се доставят от Германия
Каросериите се боядисват в цвят, избран от клиента
Ходовата част е на платформа, която я придвижва за сдвояване с корпуса
При сдвояването корпусът се спуска, а ходовата част се повдига.
Всички автомобили, произведени през юбилейната за Bentley 2019 година получават джанти със златен кант
Флагманът Mulsanne се сглобява в отделен цех. Стоманеният корпус се заварява ръчно и се полира в продължение на 22 часа.
Дървеният материал за интериорите на колите, който се съхранява в специални помещения в завода, е на стойност 1 милион британски лири.
Дървените елементи се изрязват от робот, след което се дооформят от човешка ръка
Интериорните детайли са само от естествени материали - дърво и кожа
Bentley предлага над 30 цвята кожа за салона
Боядисаните кожи са проверяват за дефекти от човешко око...
...а след това се намесва робот, който разкроява кожата така, че да има минимални загуби от нея.
Всяка шивачка в Bentley работи под музика от собствен приемник
Демонстрационна седалка показва многообразието от варианти за оформление на салона
Готовият автомобил отива в силно осветена камера, където се проверява боята, а след това преминава виртуални и физически тестове и се отправя към дилъра.