Отидете към основна версия

9 571 41

Кои коли "вдигат акциите" в сайтовете за запознанства

  • сайт за запознанства-
  • изследване

Хората, които публикуват свои снимки с автомобили в сайтове за запознанства, получават 165% повече съобщения от потенциални партньори, отколкото тези без кола, твърди изследване на порталите Askmen и Zoosk. При това правилото важи както за мъже, така и за жени.

Цената на автомобила на снимката няма особено значение и екзотики като Porsche или Maserati не дават по-добър шанс за намиране на половинка. Според изследването най-харесвани са профилите, чиито титуляри са се щракнали със своя Jeep. Те получават средно 243% повече съобщения. На второ място е BMW със 149%, а на трето - Toyota (73%).

Nissan, Land Rover, Subaru, Ford и Mercedes-Benz също са сред марките, които привличат повече кандидат-партньори. Напълно противоположни реакции пък предизвикват Honda, Chevrolet, Ferrari, Tesla, Lexus, Dodge и Mazda.

Значение има и типът каросерия. Минивановете увеличават интереса към собствениците с 61%, седаните - с 42%, а пикапите - с 41%. Снимка с хечбек има обратния ефект и намалява шансовете за запознанство с 15%. Фургоните също трябва да се избягват - при тях броят на входящите съобщения е със 72% по-нисък.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини