Осем месеца след представянето на 911 Carrera S, чийто доставки ще започнат през 2020-та, Porsche разкри и стандартните 911 Carrera и Carrera кабриолет. Те са оборудвани с 3.0-литров битурбо боксерен двигател с 6 цилиндъра, доставящ максимална мощност от 379 к.с и максимален въртящ момент от 449 Нм. Агрегатът е задвижван от осемстепенна скоростна кутия с двоен съединител. За сравнение по-мощният S модел предлага 443 к.с. и 529 Нм въртящ момент.
Въпреки по-ниската производителност на мотора на стандартните версии, тяхното представяне не е далеч по-лошо от това на вече представената 911 Carrera S. Новото купе с твърд покрив развива от 0-100 км/ч за 4 секунди. Добавянето на опционалния пакет Sport Chrono подобрява резултата до 3,8 секунди. На по-мощния Carrera S модел пък са необходими 3,5 секунди, за да развие скорост от 100 км/ч или 3,3 секунди с помощта Sport Chrono.
Гледайки към 911 Carrera Cabriolet, ускорението от 0-100 км/ч е една идея по-бавно, а именно 4,2 секунди. Това се дължи на допълнително тежест, добавена от механизма на гюрука и подсиленото шаси.
Чисто визуално е много трудно да се разграничи стандартната Carrera от Carrera S. Единствената разлика е, че базовият модел има по един изпускателен отвор в двата края на задницата, срещу двойка изпускателни тръби при по-мощната версия. Въпреки това, купувачите могат да се възползват от опционалната Sport Exhaust система с два овални накрайника. Интериорът също е идентичен, като и двата модела са оборудвани с 10,9-инчов инфотейнмънт екран.
Новите Carrera идват оборудвани с много технология, включително адаптивни амортисьори Porsche Active Suspension Management с нормални и спортни режими, както и мокър режим при спирачките, които могат да бъдат керамично композитни.
Цената за 911 Carrera започва от 98 750 долара, докато 911 Carrera Cabriolet струва най-малко 111 550 долара.