Отидете към основна версия

2 942 17

Задава се седан BMW 1er

  • bmw-
  • 1er

Класическа триобемна версия на най-малкия си модел разработват инженерите на BMW, твърди британското сп. Autocar. Седанът 1er ще стане духовен наследник на култовото E30 и ще се бори с конкуренти като третото поколение на Audi A3, бъдещия Mercedes-Benz CLA и утвърдения Volkswagen Jetta.

Основна причина за решението на баварците са разместванията в сегментите, настъпили през последните 20-ина години. От представянето си през 1975-а баварската "тройка" е пораснала с 269 мм на дължина, с 210 на широчина и с 49 на височина. Произвежданият в момента модел F30/31 е по-голям от 5er E28 (1981-1988).

Заради постоянната акселерация на автомобилите от гамата на BMW практически отсъства класически малък седан със задно предаване, който винаги е бил една от запазените марки на производителя. Четиривратата "единичка" ще попълни именно тази ниша през 2015 г.

В Мюнхен възлагат огромни надежди на модификацията. Според маркетолозите на BMW тя ще се превърне в истински бестселър заради уникалната за сегмента компоновка. Предният мост на седана 1er ще бъде наследен от хечбека без изменения, което значи, че МакФерсоните ще бъдат от "петицата". Задното многолостово окачване пък ще бъде взето от "тройката".

Междуосието на двуобемната версия най-вероятно ще остане същото (2 960 мм), но за останалите габарити все още не се знае нищо. Четири- и шестцилиндровите модификации ще бъдат допълнени от изцяло електрическа версия на по-късен етап, а срещу допълнително заплащане ще може да се поръчва фирмената система за двойно предаване xDrive.

Феновете на BMW със сигурност ще се израдват най-много на M-версията. Тя трябва да се появи година-две след старта на производството в завода в Лайпциг. Баварците все още обмислят дали да започнат сглобяването на модела в Шънян, Китай, и в строящата се фабрика в Санта Катарина, Бразилия.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини