M8 е топ моделът на BMW 8er. След доработката от Manhart обаче M850i достига неговото ниво производителност.
Новото BMW M8 в бруталната Competition версия развива максимална мощност от 625 к.с. Под него, в йерархията на серията, е BMW M850i, който е оборудван със същия 4.4-литров V8 двигател, но в спецификация, която е с около 100 к.с. по-слаба. Точно там идва тунинг компанията Manhart, която почти изравнява разликата.
Допълнителен контролен блок към стандартното управление на двигателя качва производителността на осемцилиндровия N63 от 530 к.с. и 750 Нм до 621 к.с. и 890 Нм, което е почти на нивото на S63 от M Competition модела. По отношение на въртящия момент модификацията на Manhart дори превъзхожда M8, който предлага 750 Нм. Няма информация за ускорението от 0-100 км/ч на тунингования автомобил, но най-вероятно то ще е подобно на това на M8 Competition, а именно 3,2 секунди.
Използвайки други пружини, доработката с абревиатура Manhart MH8 600 е снижила колата с 30 милиметра за по-добър контрол при високи скорости. В комбинация с лети джанти Concave One, чиито размери са 9x21 отпред и 10.5x21 отзад, модификацията придобива още по-агресивен вид.
Външният вид на Manhart MH8 600 се допълва от преден и заден спойлер, заден дифузьор и странични огледала, които са изработени от въглеродни влакна. Освен това по цялата кола има златисти линии и акценти.