Макар да е вече на 9 години, Juke продължава да бъде един от най-смелите в дизайнерски план автомобили на пазара. Някои го харесват, други го смятат за грозен, но безразлични няма. Nissan обаче явно няма никакво намерение да се отказва от противоречивата стилистика и с второто поколение на бестселъра, който ще дебютира пред публика на изложението във Франкфурт.
Новият Juke се разпознава лесно - той е останал същия кросоувър с пет врати (макар отдалеч да изглежда, че задни липсват), кръгли фарове и интригуващи форми. Дизайнът навярно пак ще раздели публиката на две фракции.
Втората генерация е построена на платформа с кодов индекс CMF-B, използвана за Renaulr Captur. Новият Juke е малко по-голям от предшественика си - дължината е нараснала от 4 135 на 4 210 мм. Освен това колата е пораснала на широчина и височина.
Това се е отразило на вътрешното пространство. От Nissan обещават 58 мм повече между двата реда седалки и 11 мм над главите на пътниците. Обемът на багажника също се е увеличил от 354 на 422 литра.
По-богато става и оборудването. Материалите в салона ще бъдат по-качествени и ще има множество нови опции. Софтуерът на мултимедията NissanConnect ще може да се обновява, ще се появи точка за достъп на Wi-Fi и т.н. Европейската версия ще има и "полу автопилот" ProPilot.
Вместо досегашния базов двигател с обем 1.2 литра ще се появи 1.0-литров с три цилиндъра и мощност 117 к.с. и максимален въртящ момент 200 Нм. Той ще може да се комбинира както с механична, така и със 7-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя, с които ускорява до 100 км/ч за 10.4 и 11.1 сек. съответно. Максималната скорост е 200 км/ч.