Преди една година, в щата Ню Йорк, една стреч лимузина, направена на базата на Ford Excursion, катастрофира и вследствие на аварията загинаха 20 души. Водачът на лимузината плюс седемнайсетте пасажера в нея и двама пешеходци изгубиха живота си заради отказване на спирачките на тежката кола.
Фаталното ПТП послужи за създаване на нови мерки за безопасност, свързани с този вид автомобили. Сега, година по-късно, Националният съвет по безопасност на транспорта завърши своето разследване по случая и даде препоръки за нови мерки за безопасност.
Основната причина за смъртта на хората в лимузината се оказват допълнителните места за сядане, които не са били закрепени толкова добре, колкото оригиналните. Освен това те не са снабдени с обезопасителни колани. NTSB искат задължително използване на предпазни колани в стреч лимузините.
Сред препоръките им са и допълнителни тестове за вгражданите впоследствие седалки, както и краш тест, подобен на този при стандартните автомобили. Окачването и спирачките също трябва да се проверяват по-строго и да отговарят на увеличените габарити и маса на колата.