Отидете към основна версия

8 220 24

По-бърз ли е новият Mercedes-AMG GLE 63 от BMW X5 M?

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • gle-
  • 63-
  • s

Германците от Mercedes-Benz показаха на автосалона в Лос Анжелис наточените SUV-та GLE 63 и GLE 63 S. Топ модификациите се отличават от стандартните с доста по-агресивен аеродинамичен обвес, с модернизирана спирачна система, както и с преработен изпускателен тракт. Шасито също е различно, значително по-спортно, а двигателят е четирилитров битурбо осмак.

По-конкретно, досегашният V8 5.5 мотор е заменен от хибриден силов тракт, включващ четирилитровия V-образен осмак от двигателната линия M177, стартер-генератор, работещ на 48 волта и деветстепенна автоматична трансмисия. При версията GLE 63 системната мощност е 571 конски сили, докато при варианта GLE 63 S тя е 612 коня. Максималните въртящи моменти са 750 Нм и 850 Нм, съответно.

Електромоторът EQ Boost е способен за кратко време да повиши мощността с допълнителни 22 конски сили, както и да подсили пиковият момент с 250 Нм. Така инженерите от Афалтербах постигат доста по-добра динамика, в сравнение с предишните поколения. Ускорението от 0 до 100 на Mercedes-AMG GLE 63 е точно четири секунди, а това на версията S - с 0.2 секунди по-бързо.

Аналогични постижения имат и основните конкуренти на новите наточени SUV-та на Mercedes - М-версиите на BMW. BMW X5 M (600 к.с.) прави упражнеието за 3.9 секунди, а версията Competition (625 к.с.) - за 3.8 секунди. Същата динамика е заявена и от появилото се преди дни наточено крос-купе Audi RS Q8. Продажбите на новите наточени Mercedes-и ще стартират през втората половина на 2020 година.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.

Свързани новини