Отидете към основна версия

5 013 65

Половината американци не знаят как се пише Volkswagen

  • марка-
  • правопис-
  • сащ

Volkswagen може да е една от най-популярните автомобилни марки в света, но изписването на името на немския производител продължава да мъчи чужденците. Особено големи трудности в това отношение изпитват жителите на САЩ, сочи проучване на сайта за продажба на застраховки The Zebra.

Изследването е проведено през октомври сред 1 000 американци, които са били помолени да изпишат названията на известни автомобилни марки. Най-добре с поставената задача са се справили най-младите участници ("милениали" или "поколението Y"), а най-слабо - възрастните или т.нар. "бейби бумърс", родени през 1946-1964 г.

Повече от половината американци (54%) не могат да изпишат правилно Volkswagen. 50% смятат, че последната гласна в името на немския производител, е "o", а не "e". Три на сто за всеки случай добавят по едно "c" преди "k", а 1% са убедени, че в названието не може да няма "x".

Ferrari също се оказва често бъркано име. Точния брой на r-тата и мястото им уцелват най-вече американците на възраст между 18 и 24 г. Мъжете логично преобладават сред далите верен отговор.

Lamborghini и Porsche са други две марки, включени в проучването. Тяхното правилно изписване също създава трудности на американците - особено сред жените и по-старото поколение. Делът на правилните отговори при двата бранда обаче е доста по-висок (63% и 76% съответно).

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.

Свързани новини