Bentley пенсионира Mulsanne с лимитираните 30 екземпляра Mulsanne 6.75 by Mulliner, отпразнувайки 61-годишния си V-образен осемцилиндров двигател, който за пръв път се появи в Bentley S2 от 1959-а. Когато тези автомобили бъдат построени, моделът се оттегля за втори път, след като първоначално бе използван за флагмански седан от 1980-а до 1992-а. Ролята на топ модел на британската марка ще поеме Flying Spur.
Базирана на Mulsanne Speed с максимална мощност от 530 конски сили, специалната 6.75 версия е надградена с лъскави черни и ярки хромирани детайли, включително тъмен нюанс за "летящата" емблема, радиатор Mulliner и накрайници на изпускателните тръби. Лимузината е оборудвана и с 21-цолови джанти, както и осветление под вратите, което прожектира логото на специалното издание.
Капакът на всмукателния колектор пък е в черно, а табелката с номера на двигателя носи подписа на изпълнителния директор на марката Адриан Холмарк вместо този на производителя на двигателя.
Коженият интериор може да бъде в четири цвята - Beluga, Fireglow, Imperial Blue или Newmarket Tan. Всеки от тях се контрастира със сребърните елементи, които допълват изтънчената визия на салона, подчертавайки специалното издание.
Bentley насрочи края на 6.75-литровия V8 преди четири години, но тогава имаше планове за пряк наследник, който да бъде задвижван от нов V12. Времената обаче се промениха и сега Flying Spur ще застане начело на марката със своите 6.0-литров W12 и 4.0-литров V8 агрегати, произхождащи от Volkswagen. През 2023-а се очаква и хибриден модел.
Разбира се, от Bentley не са споменали колко струва Mulsanne 6.75 Edition, но със сигурност ще е над 342 300 долара - цената на Mulsanne 2020.