ФАКТИ.БГ

Bentley пенсионира Mulsanne

Публикувана: 16 Януари, 2020 12:00
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3702
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.

Bentley пенсионира Mulsanne с лимитираните 30 екземпляра Mulsanne 6.75 by Mulliner, отпразнувайки 61-годишния си V-образен осемцилиндров двигател, който за пръв път се появи в Bentley S2 от 1959-а. Когато тези автомобили бъдат построени, моделът се оттегля за втори път, след като първоначално бе използван за флагмански седан от 1980-а до 1992-а. Ролята на топ модел на британската марка ще поеме Flying Spur.

Базирана на Mulsanne Speed ​​с максимална мощност от 530 конски сили, специалната 6.75 версия е надградена с лъскави черни и ярки хромирани детайли, включително тъмен нюанс за "летящата" емблема, радиатор Mulliner и накрайници на изпускателните тръби. Лимузината е оборудвана и с 21-цолови джанти, както и осветление под вратите, което прожектира логото на специалното издание.

Капакът на всмукателния колектор пък е в черно, а табелката с номера на двигателя носи подписа на изпълнителния директор на марката Адриан Холмарк вместо този на производителя на двигателя.
Коженият интериор може да бъде в четири цвята - Beluga, Fireglow, Imperial Blue или Newmarket Tan. Всеки от тях се контрастира със сребърните елементи, които допълват изтънчената визия на салона, подчертавайки специалното издание.

Bentley насрочи края на 6.75-литровия V8 преди четири години, но тогава имаше планове за пряк наследник, който да бъде задвижван от нов V12. Времената обаче се промениха и сега Flying Spur ще застане начело на марката със своите 6.0-литров W12 и 4.0-литров V8 агрегати, произхождащи от Volkswagen. През 2023-а се очаква и хибриден модел.

Разбира се, от Bentley не са споменали колко струва Mulsanne 6.75 Edition, но със сигурност ще е над 342 300 долара - цената на Mulsanne 2020.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Дачия
1 Отговор
Еми нормално, няма кой да купува тези щайги.

Коментиран от #2, #3, #4


Оценка:
-17 +8

Коmapak
2 Отговор

До коментар #1 от "Дачия":


Както казват някои лисици, гроздето е кисело колега, нали? 😂По принцип съм противник на ВАГините, но това е различно. А и не вярвам да имат успех с континентал флайинг спър по простата причина, че и досега си се продавше зле! По-зле от мулсан имам в предвид.

Оценка:
-2 +15

сектант
3 Отговор

До коментар #1 от "Дачия":


дадох ти плюс заради Името ти

Оценка:
-1 +2

ЛАДОЛЮБ тролски
4 Отговор

До коментар #1 от "Дачия":


Аааа ,така е ! Къде ще се мери пикливото Бентли с ... ДАЧИЯ ???!!! Нито купето му - купе ,нито салона му - салон ,нито двигателя му - двигател ,а па за престиж (в сравнение с ДАЧИЯта) - да не говорим !!!
ОтвсЕкъде - щайга ! Друго си е ДАЧИЯТА - то лукс ,то бързина ,то комфорт ,то .... чудо !!! ПП. Що не 'одиш да се гръмнеш ?!

Коментиран от #5


Оценка:
-5 +9

Тройной
5 Отговор

До коментар #4 от "ЛАДОЛЮБ тролски":


Прав си троле до момента в който Сектанта Дачията си я е купил и му седи у гаража а ти тва бентли го гледаш на картинка само.Живота е брутален селтаци прости!

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +5

ЛАДОЛЮБ тролски
6 Отговор

До коментар #5 от "Тройной":


Ми правилно му седи в гаража (макар че - да държиш Дачия в гараж ?!) ,защото като я извади от гаража и ... всички му се смеят ! ПП. И да - живота е брутален към селтаците (с Дачия).

Оценка:
-1 +7

Пасатора
7 Отговор
Карам си Пасато 1.9TDI и ми не дреме за тия навесе

Оценка:
-1 +3

Коmapak
8 Отговор
То и това е производство на VW ама доста по-скъпо и луксозно. Като гледам коментарите в раздела авто от българи започвам да се чудя защо ли няма бентли дизел?! 😂😂😂😂😂

Оценка:
-1 +1

обикновен човек
9 Отговор
Тези коли не са хубави си мисля.
Като гледам не ги карат много :) :) :)

Оценка:
-1 +4

Дедо цървулан
10 Отговор
Само цървули с два лева в джоба коментират супер автомобили, хвалят най скапаните коли на земята и карат още по скапани ама пишат така все едно, че имат няколко бентлита в гаража.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Васил Велев
Председателят на АИКБ Васил Велев с коментар за новия бюджет
Повишаването на минималната заплата е вредно"

Още бисери