Тръгне ли човек да сравнява наточените BMW M5 и Mercedes-Benz E 63 AMG с Audi RS6q ще разбере, че идеологически инголщадската резачка се различава от "бавареца" и щутгартския конкурент. Дали това ще се промени с появата на новото RS6?
Ако се съди по информацията на британското издание Autocar, марката ще остане вярна на своята изначална концепция и няма да напомпа докрай най-мощната си А-шестица. Въпреки това новото RS6 ще е по-мощно от сегашното.
Autocar твърди още, че автомобилът няма да се оборудва с досегашния петлитров V10, а със сходен по производителност V-образен осемцилиндров двигател. Новият мотор ще разполага с два турбокомпресора.
Високотехнологичният осмак е съвместна разработка на инжерите от Audi и Bentley и има работен обем от четири литра. Той ще е значително по-икономичен и екологичен от досегашния, като динамиката му няма да е по-лоша.
Моторът на новото Audi RS6 ще разполага със система за изключване на половината цилиндри на празен ход, но наред с това конските сили няма да са по-малко от тези на досегашната. Говори се, че те ще са точно 580. На по-късен етап се очаква и лимитирана серия RS6 Plus с над 600 к.с.
Седанът RS6 и комбито RS6 Avant ще дебютират през следващата година. Това най-вероятно ще стане през пролетта в Женева. По предварителни данни новото RS6 ще ускорява до 100 за 4.4 секунди и ще достига скорост от 320 км/ч.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.