8 Август, 2012 12:06 12 796 93

Новото Audi RS6 ще е с мощен V-осмак

  • audi-
  • rs6
Тръгне ли човек да сравнява наточените BMW M5 и Mercedes-Benz E 63 AMG с Audi RS6q ще разбере, че идеологически инголщадската резачка се различава от "бавареца" и щутгартския конкурент. Дали това ще се промени с появата на новото RS6?

 
Ако се съди по информацията на британското издание Autocar, марката ще остане вярна на своята изначална концепция и няма да напомпа докрай най-мощната си А-шестица. Въпреки това новото RS6 ще е по-мощно от сегашното.

Autocar твърди още, че автомобилът няма да се оборудва с досегашния петлитров V10, а със сходен по производителност V-образен осемцилиндров двигател. Новият мотор ще разполага с два турбокомпресора.

Високотехнологичният осмак е съвместна разработка на инжерите от Audi и Bentley и има работен обем от четири литра. Той ще е значително по-икономичен и екологичен от досегашния, като динамиката му няма да е по-лоша.

Моторът на новото Audi RS6 ще разполага със система за изключване на половината цилиндри на празен ход, но наред с това конските сили няма да са по-малко от тези на досегашната. Говори се, че те ще са точно 580. На по-късен етап се очаква и лимитирана серия RS6 Plus с над 600 к.с.
 
Седанът RS6 и комбито RS6 Avant ще дебютират през следващата година. Това най-вероятно ще стане през пролетта в Женева. По предварителни данни новото RS6 ще ускорява до 100 за 4.4 секунди и ще достига скорост от 320 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gost1

    6 1 Отговор
    Свършената семейна кола!
  • 2 gost2

    1 5 Отговор
    Нищо подобно, съвършената семейна кола е Volvo от същият клас. Това тук се гъне като картон при катастрофа...

    Коментиран от #18

  • 3 gost3

    4 1 Отговор
    Гъне са баба ти!
  • 4 Gost 2 e zle :D

    5 1 Отговор
    Гост 2, ти си изпращял, явно с много Аудита си катастрофирал, като гледам колко си запознат! За жалост, мозъка ти явно не е нагънат, дори колкото картона, за който говориш :)
  • 5 М_SUX

    5 4 Отговор
    Като всяко друго Ауди.... Фаровете и стоповете се сменят и нов модел, лошото е, че преди правеха така.... а сега даже не си правят труда стоповете и фаровете да са различни между класовете, а са различни само между нова и стара генерация. Вижте фаровете на А3,А4,А6,А8 и ще видите, че са едни и същи когато видите и същатата огромна решетка ще ви стане ясно. Харесвам повечето немски, японски, корейски марки, не съм някакъв фанатизиран хейтър и обичам повечето коли, но тази марка няма как да не ми е безлична.
  • 6 Димитър Стоянов

    0 5 Отговор
    M_SUX вземи се скрий някъде че само завиждаш, то нормално мерцедес са най-трошливите коли все пак и за никакъв. .. не стават хахах, а истинските фенове на Ауди винаги ще различават моделите ;)

    Коментиран от #15

  • 7 М_SUX

    4 1 Отговор
    Димитър Иванов, приятелю, кажи ми дали не казвам истината за дизайна на Аудитата.... и аз ги разпознавам ама трудно трябва да мине покрай мен за да го видя колко е голямо за да разбера номерацията. А техническите неизправности са ги измислили Ауди и техния собственик Vw.... баща ми не ме слуша и си купи нещо от тези бараки и тука последната седмица си ходи на работа пеша.
    И ти казвам спри да сравняваш марки като БМВ, Мерцедес, Лексус, Инфинити, Акюр с Ауди..... просто не е сериозно.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 520 зендер

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "М_SUX":

    А едно време неможеше да се сбърка 80тка със 100чка.Абе дза ти кажа честно мен дизайна им ме кефи но съм изненадан от динамиката.При положение че ще разполага със 580кс ще ускорява за 4.4сек-видят ми се много за днешните стандарти.Можеби пък е много тежко-все пак е в горния премиум сегмент .Там са и БМВ5 както и Мергел Е клас.Те вече понатежаха,макар че баварците се мъчат да спазват диета.
  • 9 520 зендер

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "М_SUX":

    Споменавам за динамиката защото то и М5 ускорява за 4.4сек ама не е 580кс и с двойно предаване.

    Коментиран от #25

  • 10 RASYL NA VOLYA

    1 2 Отговор
    Повечето от вас са жертви на наложени от големите компании маркетингови клишета . Искам да видя как ще пренесете една обикновенна пералня с това А6 което уж е семейна кола с голям багажник ,за колко лева високооктанов бензин ще заредите за една скромна екскурзия до Истанбул или Букурещ или до морето и обратно или колко струват най обикновенните консумативи за смяна на тази кола . Това е всичко друго но не и семеен автомобил ,за семейства с деца и средни доходи , както и всяко ново комби от немските премимум марки. Еднствения смисъл от тези автомобили е псевдопрестижа налаган от рекламните отдели на тези марки , който се възприема масово. Но огромните продажби на коли от типа на Логан, Канго, Берлинго, Партнер доказват всъщност кое е семеен автомобил и кое не. Иначе всички комбита на бмв, ауди и мерцедес са супер , но не са семейни автомобили , вътре са прекалено тясни , окачването им е твърде ниско за по лоши пътища каквито изобилстват у нас някои нямат дори резервна гума и прочие. С други думи просто са непрактични но с висок маркетингов имидж

    Коментиран от #12, #41

  • 11 520 зендер

    3 0 Отговор
    А за колко ли ще вдига 200....При М5 ако не се лъжа това става за 13сек...все пак става въпрос за 680Нм.А колко са при РС6 не става ясно....Все пак адмирации-обичам тази категория автомобили....

    Коментиран от #55

  • 12 520 zender

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "RASYL NA VOLYA":

    Пич ти ако имаш такава кола едва ли с нея ще пренасяш пералнята си.Със сигурност ще поръчаш някой да ти свърши тая работа.Вярно е-може и само реклама да е тоя модел но се търси-това е факт.Аз да ти кажа честно понеже обичам точно този сегмент и независимо от това че съм семеен ако можех да си позволя такъв автомобил то бих си го закупил-имам предвид БМВ М5.
  • 13 Милен

    1 4 Отговор
    Най глупавата кола на света - спортно комби. Кой тъпанар би си купил спортна кола комби? Защо веднъж не публикуват хората от Фолксваген груп колко бройки от тези гробници са продали? Държат ги само, за да се води че конкурират истинските премуим играчи в класа - Мерцедес и БМВ. Според колко от вас тази катафалка има истинско спортно излъчване ? Ако спортните комбита се котираха така добре, то ферари, мазерати и ламборгини нямаше да са купета/кабриолети/луксозни седани. И добре , че им слагат номерации на тези бараки, че иначе не знаеш какво е ... там в завода с рулетката определят каква сифра да му сложат на всеки автомобил Ауди.
  • 14 ВИП АМГ

    1 6 Отговор
    tozi klozet nemoje da stapi na malkiat prast na konkurentite ot Mercedes i BMW.xaxa

    Коментиран от #16

  • 15 ВИП АМГ

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър Стоянов":

    abe ti si mnogo zaluhav be,mercedes se troshali .Audi e caria na defekta be.
  • 16 дидо

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "ВИП АМГ":

    Не знам дали Аудито е клозет, но ти със сигурност си за преглед при много добър лекар ! Добре е прегледа да го проведеш в Германия !

    Коментиран от #19, #20

  • 17 Speeder

    2 3 Отговор
    Не знам дали е за семейна, щото семейството не му трябват 580+ коня, освен това доста ще вреди на семейния бюджет, предвид високите данъци, ненормално скъпото обслужване и прекалено високия разход на гориво.....
  • 18 Speeder

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "gost2":

    Ауди да се гъне като картон?? Та те правят собствени краш-тестове от преди Втората световна война.... не се изказвай неподготвен
    Да не говорим, че Волво нямат толкова мощна кола, следователно нямат кола от този клас.
  • 19 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "дидо":

    xaxa s A4kata se zasegnal.
  • 20 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "дидо":

    Чък,очаквах да коментираш новия си любим модел а не да се заяждаш...

    Коментиран от #23

  • 21 audi a5

    2 1 Отговор
    Навремето когато АУДИ си създал първата кола,немецът казал досега направихме коли за продаване сега ще правим коли за каране

    Коментиран от #30

  • 22 Еминем Фен

    0 5 Отговор
    Shte qde Mercedesi za zakuska. Mercedes e nai zle ot Audi,Bmw i Merc TOVA E DOKAZANO CHETI MALKO AUTO BILD ILI SPRI DA GLEDASH SAPUNKI I CHETI ZA KOLI. Za men Audi i BMW sa vurha a mercedes e malko predi rozovata micra na Dosho

    Коментиран от #31

  • 23 дидо

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "520 zender":

    Това което виждам и чета за новата RS6-ца отново ме убеждава в правотата на избора ми на марка ! Постоянните нововъведения в двигателите, мощността ,ниския разход и на гориво е това което се цени от феновете !
    Въпреки, че моята кола е седан ми допада как изглежда комбито при Ауди ! Това обаче е въпрос на вкус ! А западняците им се кефят и си ги купуват !
    На тези които си мислят ,че новата RS6-ца е само в комби вариант ще им кажа , че не е така. Просто публикуваните тук снимки са на комбито.

    Коментиран от #24, #26

  • 24 520 zender

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "дидо":

    Добре де какво има във нововъведенията за двигателите.Знаеш че М5 вече от почти година се върнаха на осмака със битурбо.И явно независимо че предишния беше с десет цилиндъра,сега битурбото харчи по-малко.В това отношение не виждам какво нововъведение са направили от АУДИ.А ако ме питаш дали да е РС6 М5 или АМГ-това вече е въпрос на вкус.
  • 25 дидо

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "520 зендер":

    Този 8 цилиндров двигател за които се говори в статията е 4.0 TFSI и е вече в продажба. Монтиран е на S6, но е 420 коня.
    Какво ще кажеш 520 Зендер ...Аудито S6 е с 140 коня по-малко от М5 което е 560 к.с.... а ускорението му е едва с 0.2 сек. по-лошо ! Разхода на гориво при S6 също е значително по-нисък. Ей това се казва добро КПД ...нали ?
    Това , че RS6-цата е с 20 к.с. по-мощна от М5 явно не и дава предимство. Може би да е по тежка...незнам нямам информация !
    Но каквото и да се говори тук мисля , че силите на Ауди и Бмв са доста изравнени ! Това което кара феновете да ги делят е техния собствен вкус и предпочитанието им към задвижването на колелата. Другото са празни приказки.

    Коментиран от #27

  • 26 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "дидо":

    Но не се кефи сега че РС6 ще е по-мощно от бавареца щото гледам че динамиката им е една и съща до стотачката независимо че аудито е с куатро.Плюс според мен е това че са го измислили с два вариянта на мощноста.Отдавна си мисля защо това не го направиха и при БМВ М5.Щото при М3 го има тва...говоря за ГТС-450кс
  • 27 520 зендер

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "дидо":

    Разликата при 4.0 тфси предполагам че е по-слабите резултати след стотачката спрямо М5.Затова този мотор има вече битурбо.Тотална разлика има сигурно и в Нм...но вече резултата е изравнен..
  • 28 Тони

    1 0 Отговор
    Както всеки нов модел, и този се тества на "Зеления АД".
  • 29 дидо

    1 3 Отговор
    Резултата винаги е изравнен !
    И бъди сигурен , че това RS6 не само че с нищо не е по-лошо от М5 ами има и неща в които го превъзхожда. Поздрави

    Коментиран от #32, #36

  • 30 ВИП АМГ

    2 6 Отговор

    До коментар #21 от "audi a5":

    kogato sa zapochnali da proizvejdat tova nedorazomenie Audi nemcite sa padnali na nivoto na jabarite.

    Коментиран от #38

  • 31 ВИП АМГ

    2 6 Отговор

    До коментар #22 от "Еминем Фен":

    haha shte iade mercedesi to tova grozilishte niama da izleze ot serviza be.

    Коментиран от #34

  • 32 ВИП АМГ

    2 6 Отговор

    До коментар #29 от "дидо":

    abe ti ne razbra li che stavash smeshen s sravneniata koito pravish.Audi sie klozet ot mnogo godini.
  • 33 GT-R

    2 5 Отговор
    а бе рибари бмв мерцедес ауди са кофи кога са направили нещо мощно ...нисан гт-р в6 3,6 литров двигател с 560 коня 4х4 за по малко от 100 бона спортна кола махнете ги тия каляски ... тфс амг м има само едно GT-R

    Коментиран от #35

  • 34 Еминем Фен

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "ВИП АМГ":

    Виж ясно ти НЕ разбираш от коли. Купи си един брой на Ауто билд за да видиш че Ауди и БМВ винаги са пред Мерцедес във всеки клас. НО ти сега ще почнеш да критикуваш Ауди. Разбира се ще кажеш че Мерцедес е по добър от Ауди но хората вече знаят , че просто слънцето ти влияе зле, спокойно
  • 35 520 зендер

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "GT-R":

    Мога много работи да ти кажа ама съм си решил че с деца не комуникирам вече.Изобщо даже това не са един клас коли ама ти откъде да го знаеш това.Пък и тук става въпрос за спортни седани за улегнали мъже.Но ти не губи кураж.Като дойде тема за ГТ-Р тогава си изказвай мнението.Тук не е твоето място-помълчи огледай се,ослушай се,пък може и да научиш нещо от по-големите и с опит шофьори.
  • 36 520 zender

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "дидо":

    Казах ти-за мен е непонятно защо БМВ М5 не е с две модификации..АУДИ и Мерцедес го направиха.А си спомням че на времето Е34 М5 например беше със 3.6 315кс и 3.8 340кс.Можеби има неща в които го превъзхожда но трябва да се направи тест.За сега само можем да гадаем.Един минус-за сега ММИ на АУДИ е доста назад от супер интуитивната И ДРАИВ на БМВ.Поздрави и от мен.

    Коментиран от #42

  • 37 димитър пенчев

    1 6 Отговор
    mi toi brabusa na c-klasata ot 2005 po dobar ot toz kenef ,deto i ne e izdqlan o6te ,predstavqm si pak edna m3-ka 6te go kasa navsqkade i qzak za AUDENCITO

    Коментиран от #39

  • 38 520 zender

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "ВИП АМГ":

    ВИП АМГ.Виж сега.Аз да ти кажа честно си мисля че е хубаво да го има и Ауди.Че с кого ще се сравняват БМВ и Мерцедес.Ама говоря за двигател и технически характеристики като кубатура брой цилиндри мощност еластичност и тн.Съответно като цяло говоря за икономичност ускорение спиране разход на гориво и тн.За мен кой автомобил е по-издръжлив си остава на второ място поне при тези спортни седани защото дефектите се появяват на по-късен етап.Пък и хората които копуват автомобили със 500-600кс при всички положения имат доста пари и за подръжка пък и вероятно няма да ги карат докато ръждясат или докато навият милион километри че да докажат колко са здрави.Това имам предвид братле.Просто мен ме интересува колата като нова и техническите и параметри като обичам най-много да сравнявам тези на БМВ със вечните конкуренти Мерцедес и Ауди.Тва е брат...

    Коментиран от #56

  • 39 Еминем Фен

    1 5 Отговор

    До коментар #37 от "димитър пенчев":

    ti puk otkude pluzna za pruv put te vijdam. Ama i ti si kato Vip AMG ne razbirate ot koli po na 12 ste i haresvate Trabant ot oneq po novite deto sa malko po dobre ot mercedes

    Коментиран от #58

  • 40 гг

    0 5 Отговор
    tiq sa mn tapo, za6to go pokrivat s kamoflash kato ve4e sme vijdali a6 kombi :D
  • 41 333

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "RASYL NA VOLYA":

    1 smislen komentar da pro4eta - Blagodarq ti !!!Pojelavam na vsi4ki da mislqt,a ne da vqrvat na marketing stratezi,pazarni prou4vaniq i t.n. ob6ti prikazki ;)
  • 42 дидо

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "520 zender":

    Аз честно не мога да кажа MMi или I-Drive е по-добре защото аз лично не съм работил с I-Drive , но знам едно. Думичките които ползваш......например - "доста назад" не са приложими при сравненията Ауди- Бмв. Привърженик съм на тезата, че двете фирми са с доста изравнени възможности и разликите или ги няма или са нищожни. Харесвам БМВ като цяло. Не ми допада "задното " и не харесвам супер интелигентната XDrive това е !
    XDrive е прекалено е електронна , компютъризирана и усложнена система ! Не се поддава на ремонт, дава закъснение от мили секунди при минусови температури като всеки компютър и т.н.
    При Ауди всичко е ясно - Куатрото е чиста механика, не се разваля никога , няма забавяне на действие , по-надеждна е и т.н.
    Та това е приятелю на кратко казано !

    Коментиран от #43

  • 43 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "дидо":

    Виж ся-това което съм го написал са го казали тестерите от Ауто Билд.Аз само го повтарям...
  • 44 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 45 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 46 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 47 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 48 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 49 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 50 Ивайло Янакиев

    1 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 51 Ивайло Янакиев

    0 2 Отговор
    kolata e prosto unikalna :) . AUDI
  • 52 Мнение на Софиянец,не на селянин

    0 4 Отговор
    Притежателите на ВАГ са олицетворението на най-бесните селяни в България ! Купуваш си някой разтракан кенеф на 800 000 км,с издухала турбина и плюеща черни облаци докато се опитва да набере 60 км/ч и се мислиш за мега турбо гъзар ,ХАХХАХАХАХА ! Караш 2 год. макс,докато се разпадне от дефекти,а пари за ремонти естествено - НЯМА !!! Само от време на време по една автомивка,когато трябва да дойдат от село в СОФИЯ да гледат кисело и да дебнат брояча на светофара,за да може да се "изстрелят" първи до следващия !
  • 53 Аз

    2 0 Отговор
    Хайде да си траеш в столицата-кенеф, защото написаното от теб важи за всички автомобили втора ръка. А за хейтърите на Volkswagen Aktiengesellschaft (къде виждате В-то от "ВАГ", не знам)- когато имате възможност за нов немски автомобил, тогава надавайте глас от блатото и не слагайте етикети кой производител става и кой не.
  • 54 реалист

    0 0 Отговор
    до 53 "Аз" : Май някой голфаджия се обиди на селянин,само да ти кажа,че селянин не е определение за месторождение,а за възпитание и маниери !!! Така,че и ти попадаш в тази категория,спокоен да си !
  • 55 М_SUX

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "520 зендер":

    Дизайна не е лош, аз съм далече от тази мисъл, но просто прекаляват.... доста по-бедни компании си плащат за дизайн, а те където трупат сума пари се правят. От толкова много коли които създават мога да кажа, че имат 3 модела дето се различават. Р8, А7, (А3,А4,А6,А8,А5) ги имам за един поне предницата до вратите.
    Аз май си падам по по-ниския клас.... от сорта на Ц,3-ка,Алфа 159, Субару импреза,Лансер, лексус ИС...... сигурно щото съм по-млад.
  • 56 М_SUX

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "520 zender":

    Прави ми впечатление колко много цениш техническите характеристики. Никога не съм се качвал в много бърза кола... главно 1.8... 2.0..... и А6 и Е320Цдй ама те са тежички и не ми се струват много бързи. Сигурно за това гледам последно техническите данни.
  • 57 Щангата

    0 1 Отговор
    до ВИП АМГ

    Не те знам ти от къде се пръкна такъв комплексиран. Освен че не можеш да пишеш правилно и нямаш грам представа от коли. Може да си мислиш че в твоя розов свят на фантазиите мерцедес са добри но ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ кой е най- - АУДИ са много пред бмв и мерцедес по продажби, а Фолксваген е втория най-голям производител на коли на планетата. Как е станало това ли? защото колите им се купуват! защо ли? защото хората ги харесват

    Коментиран от #59

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Щангата":

    shtanga li si manga lisi neznam ama az kogato sam karal Audi ti si bil na laskava garajna jigula.Benza i Bavareca sa koli a Audi e kenef.
  • 60 520 зендер

    3 1 Отговор
    До коментар #59 от " ВИП АМГ":

    Аудито е кенеф за теб защото нямаш пари да си купиш. обаче е пълно е с мерцедеси за по 1000 лева

    Коментиран от #71

  • 61 lelele

    0 1 Отговор
    aide u levo s tiq merovci i bavarci naduhani
  • 62 Джапанков

    1 1 Отговор
    Гъзарят с комбито!?!.. нещо не ми звучи логично! Това е като тези БГ левентите, със скъпите анцузи. Носи анцуг, обаче е скъп....
  • 63 Гост

    0 1 Отговор
    Това червеното на снимката не е ли RS4?
  • 64 Дошо

    0 1 Отговор
    Абе става за външен кенеф
  • 65 12321шй4

    1 0 Отговор
    Тоя който е писал статията не е много в час. Ускорението което се прогнозира за новото РС6 е 3,3сек. от 0100км. а 4,4 сек. 4,4 сек. е на вече старото РС6. Самия факт че Ес8 който е с по-голямо и тежко купе и е от 1г. на пазара и е с по-малък мотор 525к.с. е с ускорение от 0-100км. за 4,2 сек. Няма как по-лекото и спортно РС6 с по-мощния двигател да е с по-слаба динамика. Абсурд. Авторите да не гледат данните на старото РС6 и да ги слагат на новото ами да видят новите данни.
  • 66 учуден

    1 0 Отговор
    А тази статия е тотално обърката, тука са дали данни и характеристики на старото РС6 ха ха ха. Старото е с двигател с 580к.с. и ускорение 4,4сек. 0-100км. новото е супер олекотено купе с 572 к.с и ускорение от 0-100км. 3,3сек. Вземете си оправете статията.

    Коментиран от #68

  • 67 520 зендер

    1 0 Отговор
    Номер 60-Явно си ми фен.Очевидно е.Ноооо да знаеш,афтографи не раздавам.
  • 68 Gost

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "учуден":

    Ще поясняваш като излезе новия кенеф на Алуди.ДА не стане така, че тия 3,3 са им поредната изхвъргация.
    И още нещо - Ауди е боклук
  • 69 :))))

    0 1 Отговор
    Най ме кефят коментарите от сорта на "колко ли харчи" щом правиш сметка колко ще ти гори значи не си готов за такъв тип автомобил.

    А за тия който просто казват че е боклук да си карат опелите и да си хвалят мерцедесите

    Коментиран от #72

  • 70 pRogressive

    0 1 Отговор
    Когато Evotech го барнат тук-там и го направят 700-800 коня, тогава ще говорим за 3,3сек. до 100 ;)
  • 71 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "520 зендер":

    xaxa smeshnikat pak polzva chujdi nikove.Audi ne samo e klozet a i e s strashno selski dizain.
  • 72 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от ":))))":

    xaxa estestveno che shte hvalia Mercedes kato sam strashno dovolen.kak da hvalia Audi za koeo davah masa pari non stop.
  • 73 Георги Симеонов

    0 1 Отговор
    Последните десет години Audi почнаха да правят много добър дизайн на колите си. Всяка критика по дизайна на Audi за мен е излишна също така и по удобството от возене, който е карал или се е возил в Audi след 2005г. го знае. За Mercedes също така няма смисъл да го споменавате защото хората които си купуват Mercedes не си го купуват заради това каква скорост може да развие или какъв му е дизайна ами купуват си го защото е Mercedes - доказала се марка каквато почва да става и Audi !

    Коментиран от #74, #75, #76

  • 74 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Георги Симеонов":

    Audi razchitat samo na dizain a tova dalech ne e dostatachno triabva i kachestvo.
  • 75 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Георги Симеонов":

    Audi razchitat samo na dizain a tova dalech ne e dostatachno triabva i kachestvo.
  • 76 Дошо

    1 3 Отговор

    До коментар #73 от "Георги Симеонов":

    Алуди се доказва само като царя на дефекта.

    Коментиран от #78

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Дошо":

    fakt neusporim

    Коментиран от #79

  • 79 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "ВИП АМГ":


    Ти няма ли да се научиш да пишеш на български език бе разбирач ?
    Вярно, че е мноооого трудно да го постигнеш, но след 10-тина дена тежък труд по цял ден може и да успееш и така ще докажеш на всички тук колко много интелект имаш !
  • 80 USA

    1 0 Отговор
    това Ауди е поредното л..но но ВАГ
  • 81 11111

    1 1 Отговор
    Моля феновете на евтини Королки и с Хюндайчета да не пишат против РС6 първо защото е кола а не подобие на кола каквото карат те. Второ, защото това РС6 ще убие техните трудовашки колички както в пътно поведение, така и във возия,динамика, дизайн, интериор,екстри... с две думи във всичко. Разбирам че високото грозде е кисело, но това не означава че трябва да се нааквате всеки път когато някой с Ауди ви смачка самочувствието на пътя и пред жената. Просто има коли за шефове, като видиш колата, от далеч да знаеш че идва шефа. Както има и коли за чистачите на кенефи. За да може от далеч като видиш колата да кажеш, чистача на кенефа идва. Относно качеството 4-години подред Ауди печелят приза за кола с най-малко дефекти, това е показателно за качеството а не като при Хюндай нищо че са с 5г. гаранция ТЮФ е установил че още излязъл от магазина не покрива изикванията за движение по пътищата. Хюндай оглавява класацията на ТЮФ за най-ненадеждни коли които не могат да минат технически преглед още нови новинички.

    Коментиран от #82, #83

  • 82 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "11111":

    abe ti kato pishesh tia gluposti viarvash lisi? ti mai si slujitel v Firma Vasilka.Audi e palna tragedia ot kam kachestvo i za razlika ot teb az go tvardia ott sob stven opit a ti si chul ama ne razbral.
  • 83 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "11111":

    Е аз незная ауди дали е за шефове ама моя бившия шеф вече си обяви А8цата-щял да я сменя със мергел..

    Коментиран от #84

  • 84 дидо

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "520 зендер":

    Защо ще я сменя ?
    Да не се подготвя за зимата, че ще си купува мергел ?
    Или му е омръзнал живота ?

    Коментиран от #85, #88

  • 85 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "дидо":

    Не ми спомена за повредите но беше видимо разочарован от служебното А4 със мултитроник.С големи пазарлъци го поправиха независимо че е в гаранция.Да ти кажа честно аз така и не свикнах с тая кола-затова си карах моята.Само пари за гориво ми отпускаха.

    Коментиран от #91

  • 86 Auspuh

    1 1 Отговор
    ВиП АмГ .Ти в Ташкент ли живееш та не си наясно че RS6 пак ще ви размаже
    П.С Не пиши за коли които стават само за катафалки из европа :>

    Коментиран от #87, #90

  • 87 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Auspuh":

    Полекичка госдподинчо.Не се знае кой кого как и защо ще размазва.И какво против катафалките имаш.Ти като пукалясаш някой ден няма ли да се возиш в катафалка..
  • 88 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #84 от "дидо":

    dido dido ti s taia omriala A4kA NA BRATI ....
  • 90 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Auspuh":

    KAKVO ZNACHI PAK BE TO aUDITO OT SERVIZA NE IZLIZA ZA DA SE PROBVA SRESHTU NIAKOI BENZ ILI BAVAREC
  • 91 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "520 zender":

    Стига с този мултитроник де !
    Разбрахме, че се е повредил.Ти смяташ ли, че няма повредено БМВ или Мерцедес в гаранция ! Нали не вярваш в тази утопия ! Има повредени доста БМВ-та и то с по големи повреди . Отиди в сервиза и ще ги видиш наредени да чакат от месеци ...покрити с прах, защото аз ги видях наскоро ! Чакат си частите да пристигнат.
    И ти казах предния път.......Факта, че е служебна си има значението...! Нали знаеш....."Чужда жена кости няма "
    И с още нещо което казваш не съм съгласен !
    Твърдя и е доказано от многото тестове ,че управлението на Ауди е по-добро от това на БМВ....Може да погледаш "змейка" из нета.И се чудя защо не можеш да свикнеш !

    Коментиран от #92

  • 92 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "дидо":

    Ами защото е автомат бе човек.Отначало почна сама да се изключва.Да не ти говоря какъв шум се чува при движение над 100 километра в час.Както и да е-разбрах че ако беше типтроник или ръчка щеше да е по-добре.Виж сега.То на всяка кола може да се случи.Знам го това.Ама от страни е по-лесно.Все пак тая кола пристигна чистак нова,просто не отива на имиджа на премиум производител.А аз междувременно вече ударих първите 100 000км за две години експлоатация.Е да,подмених някои работи които никак не са евтини но аз бих казал че добре си подържам колата.И тя ми се отблагодарява...
  • 93 Auspuh

    0 0 Отговор
    520 зендер ми предната генерация а още по предната кой кого размина бе ?
  • 94 юащх

    0 0 Отговор
    Не ви знам спора, аз Карам 8 години А6, колата е вече на 140000км. още съм с оригиналното окачване, не съм сменил и един болт, единственото нещо което ми се повреди за тия 8г. бе ключалката на багажника, като дойде новата преди да разглобят развалената, тя пък взе че проработи, но вече ми беше дошла часта и е смених, но все пак си пазя старата още. Веднъж съм сменял крушка на задния десен стоп. Не съм от хората които поддържат добре колите си, но нямам проблем, маслото го сменям на 15 000км. още съм на пълна синтетика, защото не гори и грам масло. Горивния филтър никога не съм го смунял а май-трябва на всеки 30000км. да се сменя, както може да ви се стори странно и въпреки че все се каня не съм сменял въздушния филтър през последните 50000км. както и филтъра на климатика. Колата ми е Ауди А6 2,5 ТДИ 163к.с. и съм супер доволен от нея.