Японската компания Nissan патентова нова емблема в редица страни по света и публикува първото ѝ изображение. Новото лого запазва предишната форма, но вече е двуизмерно и няма хоризонтална линия по средата - името на марката е поместено в отворен кръг.
От Nissan все още не са обявили първия модел, който ще получи новата емблема. От базата данни на патентните ведомства в Канада и Нова Зеландия обаче става ясно, че логото на Z-семейството също ще бъде променено. Емблемата представлява зачеркната буква "Z" и напомня табелките на Datsun 240Z от 1971 г.
Nissan очевидно избира да поеме по пътя на Volkswagen и BMW, които се отказаха от старите си триизмерни емблеми в полза на по-опростен и минималистичен дизайн. И двата немски производителя обосноваха решението си със стремежа да привлекат младата публика, която живее в цифровизиран свят. Тази година предстои промяна в емблемата и на Kia.