Производството на "супер хибрида" е завършено, а излизането на нов електрифициран суперкар е под въпрос. Баварската компания се сбогува с хибридното семейство дори по-късно от очакваното. По-рано беше планирано производството на i8 да приключи през април, но коронавирусът до известна степен забави финала на историята.
Последният BMW i8 беше в оригиналният цвят Portimao Blue - според някои съобщения почти единственият i8 от този нюанс от всичките 20 500 копия, събрани за шест години производство. От BMW не са категорични, но към момента, когато излизането на напълно нов хибриден (или електрически) суперкар изглежда като много рисковано събитие от финансова гледна точка, това изглежда ще е краят за i8.
В същото време купето и роудстърът - по-точно опитът, натрупан от BMW през годините на тяхното производство - оказаха значително влияние върху скоростта на електрификация на баварската моделна линия. До средата на това десетилетие BMW планира да има поне 25 модела на ток в гамата си, а кросоувърът iX3 ще бъде първата иновация от тази стратегия.